Lexus is250 pieni kulutus.

3ja5konetäydellinen4x4

Ajotietokone usein näyttää tankin kulutuksen olevan 6,5. Litroista ja kilometreistä en ole laskenut. Hämmästyttävän pieni kulutus 1635kg 2,5l v6 automaatille. Hybridinä olisi pikkuautoluokkaa kulutus . Yleensä hybridi laskee kulutusta.
Kulutukseen vaikuttaa missä ajaa kuka ajaa ja millä tyylillä. Jollain kulutus on x2 , en haluaisi istua semmoisessa kyydissä.
Hieno auto.

11

4067

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DasLexus

Lexus is250 jo vanha auto, rauhallisen matka-ajon tietokoneen ilmoittama kulutus 5,7. Ei ole mitattu tai tietoa ajotiekoneen virheen suuruudesta mutta eipä kiinnostakkaan sillä näin pieni ilmoitus riittää minulle. Pihi laite! Ja tiedoksi en tarvitse nais tai poika kaveria koska vaimo on jo.
      Mikä näistä tapaa hajota niin voisi ennakoida ja tarkoitan lexusta.

• Anonyymi

Ite en pääse millään tuollaisiin lukemiin. Lähemmäs 7.5litraa tai enemmän. 90-100nopeuksilla.
      Muuten kyllä todella kiva auto. Eikä kulutuskaan ole oikeasti paha kun muistaa et kone V6 ja 2.5 litraa

• Anonyymi

Lexuksen tekniikka mielettömän lujaa ja isotkin koneet taloudellisia. Itekkin ajelin is 250: llä lähes kymmenen vuotta ja 350 tkm eikä tarvinnut kuin määräaikaishuollot tehdä. Nyt meillä Lexus NX 300h ja ajettu 170 tkm ja kertaalleen etujarrulevyt ja kaikki jarrupalat vaihdettu, muuten ei ole kuin määräaikaishuollot suoritettu. Lexuksen laatu on kyllä uskomattoman hyvää.

• Anonyymi

Minulla 2007 vuoden lexus. Automaatti ja kone tietenkin 2.5. Ajettu noin 250 Tkm. Ostin auton keväällä ja nyt puolen vuoden jälkeen todettava et kyllä tämä vaan vie bensaa. Omissa ajoissa mitattu kulutus koko ajan yli 8. Hieman enemmän kaupunkia niin kymppi menee. Ikinä en ole päässyt alle 7.
      Huolletu, ei ilma vuotoja tai laahaavia jarruja.
      Ainoa mikä voi vaikuttaa on isommat vanteet/ leveämmät renkaat

• Anonyymi

Täällä on myös minun mittapuun mukaan pienikulutuksinen vanha Leka = GS300 vm07. Siinä olen päässyt 225-leveillä nastarenkailla kulutuksessa parhaimmillaan 6.5l / 100km lukemaan ajotietokoneen mukaan.

Leveämmät kesärenkaat ovat sitten jo vähintään litran suuremmalla kulutuksella.

• Anonyymi

IS 250 automaatti. Kulutus omassa maantieajossa usein siinä 6.3-7. Pidän ihan hyvänä lukuna. Ei harmita yhtään vaikka joku uusi 1.1 litrainen perheauto vie 2litraa vähemmän.....

• Anonyymi

10 vuotias IS 300h vie myös 2 litraa vähemmän.

• Anonyymi

Toki sit taajamassa menee 10 ..... Mut eipä harmita sekään

• Anonyymi

Kaasu pohjassa 120 litraa h

• Anonyymi

08 ja automaatti. Matka ajossa 80-90km/h kulutus on pienin noin 6.5litraa. Eli hyvinkin normaali lukema. Korjauskulut sitten hyvinkin pienet. Ei ole tarvinnut tehdä jakopää remppoja tai vaihdella vaihdelaatikkoon elektroniikkaa. Audeissa mersuissaja jopa volvoissa voi joutua tekeen.
      Lexus hyvä vaikka vähän harmaa peli..... V6 toki erikoisuus nykyään.... .

• Anonyymi

Ostamassa lexusta. Kumpi parempi man vai automaatti. Lähinnä se et onko automaatti vielä turbiiniloota. Eli kuluttanee enemmän? Tähän asti autot ollu manuaalivaihteistolla mutta pitäskö kokeilla automaatti?? Ajan 2/3 osaa maantiellä.
      Suurin osa näkyy olevan automaatteja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      913
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      668
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      614
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      512
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      106
      477
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe