Ei ole enää nykypäivää. Eläimet kärsii niin luonnossa kuin kodeissa. Olen vielä kerännyt tänä kesänäkin rakettijätettä luonnosta! Ei hyvä. Enemmin joku valoshow.
Nightwish voisi lopettaa nuo ilotulitukset
6
373
Vastaukset
- erikoisasiant
Niillä paukuilla yritetään luoda fiilistä mihin bändin jäsenistö ei pysty.
- taletrules
Tuomas tykkää ilotulituksista ja asiat tehdään kutem hän haluaa.
Lahjattomat voivat uikuttaa netissä. Kukaan ei välitä... - Nightwish4ever
"Nightwish voisi lopettaa nuo ilotulitukset
Ei ole enää nykypäivää. Eläimet kärsii niin luonnossa kuin kodeissa. Olen vielä kerännyt tänä kesänäkin rakettijätettä luonnosta! Ei hyvä. Enemmin joku valoshow.
"Niillä paukuilla yritetään luoda fiilistä mihin bändin jäsenistö ei pysty."???
Et ole mikään luonnonystävä, vaan Nightwish on sinulle pakkomielle pitää päästä vittuilemaan, tällä kertaa se oli ilotulitus.
Nightwishilla on Suomen paras valo, tuli- ja ilotuliteryhmä, joten on turha pauhua jälkeenjäänneestä valo- ja tulishowsta. Jos kiinnostaa Nightwishin ja/tai sen jäsenien keikat, siellä syntyy fiilis pelkällä musiikilla akustisena, https://www.youtube.com/watch?v=c33eYHrCO5g - Joskuskäyniin
Kateelliset ja katkerat jaksaa valittaa. Paukkuuhan se ukkosellakin.
- roskaamista
En ole todellakaan katkera ja keräsin keväällä yli 2 kg ilotulitusjätettä luonnosta alueelta mihin tulee paljon lintuja keväällä. Nyt vielä viime viikollakin löysin sitä jätettä sieltä sun täältä. Ilotulitteesta irtoaa ties mitä nippeliä ja nappelia ja harvoin nämä paukuttelijat on itse keräämässä tätä jätettä pois luonnosta. a)niitä ei kerätä ollenkaan b)me vapaaehtoiset roskankerääjät ne siivotaan. Olen ymmärtänyt että Tuomas Holopainen on luonnonystävä myös. Ja olen tykännyt tästä bändistä vuodesta 1999.
- Mökkinaapuri
Tuomas aikoinaan kävi keski-suomessa mökkeilemässä Kurkelan kanssa. Satuin myös asumaan mökin lähettyvillä. Tunsin läheisesti henkilön joka vuokrasi kesämökin Tuomakselle. Minulla sattui olemaan oma mökki samaisen mökin lähettyvillä, jossa Tuomas oleili. Niinpä minulle avautui harvinainen mahdollisuus seurata Holopaista & Kurkelaa salaa.
Välistä huomasin kun he menivät käymälään tarpeilleen. Käyntien jälkeen kävin noukkimassa Tuomaksen ja Kurkelan ulosteet parempaan talteen muovipusseihin. Myöhemmin pistin ulostepussit pakkaseen. Ajattelin, että ehkä ne ovat keräilyharvinaisuuksia joku päivä.
Nyt olen sitten ajatellut myydä kyseiset pussit, pistetään hinnaksi vaikka 150 euroa/pussi. Minulla on 5 pussia Tuomaksen ulostetta ja 2 pussia Kurkelan ulostetta. Hinta ei ole kiveen hakattu joten voitte yrittää tingata, mutta en lupaa mitään
Ystävällisin terveisin Holopaisen entinen kesämökkinaapuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029