Nightwish voisi lopettaa nuo ilotulitukset

luonnonystävämyösnwn

Ei ole enää nykypäivää. Eläimet kärsii niin luonnossa kuin kodeissa. Olen vielä kerännyt tänä kesänäkin rakettijätettä luonnosta! Ei hyvä. Enemmin joku valoshow.

6

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoisasiant

Niillä paukuilla yritetään luoda fiilistä mihin bändin jäsenistö ei pysty.

• taletrules

Tuomas tykkää ilotulituksista ja asiat tehdään kutem hän haluaa.

Lahjattomat voivat uikuttaa netissä. Kukaan ei välitä...

• Nightwish4ever

"Nightwish voisi lopettaa nuo ilotulitukset
      Ei ole enää nykypäivää. Eläimet kärsii niin luonnossa kuin kodeissa. Olen vielä kerännyt tänä kesänäkin rakettijätettä luonnosta! Ei hyvä. Enemmin joku valoshow.

"Niillä paukuilla yritetään luoda fiilistä mihin bändin jäsenistö ei pysty."???

Et ole mikään luonnonystävä, vaan Nightwish on sinulle pakkomielle pitää päästä vittuilemaan, tällä kertaa se oli ilotulitus.
      Nightwishilla on Suomen paras valo, tuli- ja ilotuliteryhmä, joten on turha pauhua jälkeenjäänneestä valo- ja tulishowsta. Jos kiinnostaa Nightwishin ja/tai sen jäsenien keikat, siellä syntyy fiilis pelkällä musiikilla akustisena, https://www.youtube.com/watch?v=c33eYHrCO5g

• Joskuskäyniin

Kateelliset ja katkerat jaksaa valittaa. Paukkuuhan se ukkosellakin.

• roskaamista

En ole todellakaan katkera ja keräsin keväällä yli 2 kg ilotulitusjätettä luonnosta alueelta mihin tulee paljon lintuja keväällä. Nyt vielä viime viikollakin löysin sitä jätettä sieltä sun täältä. Ilotulitteesta irtoaa ties mitä nippeliä ja nappelia ja harvoin nämä paukuttelijat on itse keräämässä tätä jätettä pois luonnosta. a)niitä ei kerätä ollenkaan b)me vapaaehtoiset roskankerääjät ne siivotaan. Olen ymmärtänyt että Tuomas Holopainen on luonnonystävä myös. Ja olen tykännyt tästä bändistä vuodesta 1999.

• Mökkinaapuri

Tuomas aikoinaan kävi keski-suomessa mökkeilemässä Kurkelan kanssa. Satuin myös asumaan mökin lähettyvillä. Tunsin läheisesti henkilön joka vuokrasi kesämökin Tuomakselle. Minulla sattui olemaan oma mökki samaisen mökin lähettyvillä, jossa Tuomas oleili. Niinpä minulle avautui harvinainen mahdollisuus seurata Holopaista & Kurkelaa salaa.
      Välistä huomasin kun he menivät käymälään tarpeilleen. Käyntien jälkeen kävin noukkimassa Tuomaksen ja Kurkelan ulosteet parempaan talteen muovipusseihin. Myöhemmin pistin ulostepussit pakkaseen. Ajattelin, että ehkä ne ovat keräilyharvinaisuuksia joku päivä.
      Nyt olen sitten ajatellut myydä kyseiset pussit, pistetään hinnaksi vaikka 150 euroa/pussi. Minulla on 5 pussia Tuomaksen ulostetta ja 2 pussia Kurkelan ulostetta. Hinta ei ole kiveen hakattu joten voitte yrittää tingata, mutta en lupaa mitään

Ystävällisin terveisin Holopaisen entinen kesämökkinaapuri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      67
      4557
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3228
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2648
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2563
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      198
      1931
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      396
      1554
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1428
    Aihe