Voitte olla siitä ihan varma, että eurooppa tiivis

Se oli siinä poijat ja Liittovaltio on todellisuutta !

Se on hyvä, että on kortit paljastettu ja nyt on selvää, että ketkä olisivat
hyötyneet Euroopan hajoamisesta taloudellisesti ja mitä se olisi merkinnyt
eurooppalaisten ihmisten taloudessa. Briteille ei minun mielestä tule antaa
mitään sääliä sen hyökkäykset euroopan yhtenäisyydelle ovat olleet myös
sitä luokaa. Visegrad-maat ovat saaneet rahoituksen Briteiltä ja ovat lahjoneet
monia henkilöitä näistä maista euroopan unionin kansalaisten kustannuksella.

Venäjä on avoimesti myös lahjonut suomen Persuja ja väyrynen on nyt jo lienevät
täys kommunisti-lu**** ! Le Pen haki rahansa Putinilta ja kuinka Ranska vastas...
Painu.. Vit... Ja äänesti Macronin. Trump matkusti Britteihin ja käski haastaa euroopan
oikeuteen ja sanoi euroopan olevan " FOE " Tarkoitti selvin sanoin, että haluaa euroopan
taloudesta itselleen ja pyrkii alistamaan eurooppaa ja Google tapaus vielä ja lupaa,
että Eurooppa saa maksaa. Minä luulen, että eurooppalaisilla ihmisillä alkaa olemaan
kaikkialla sama näkemys ja kun katsoo DW:n kommentteja, niin taitaa olla aika selvää,
että tahtoa euroopan yhdentymiselle alkaa olla riittävästi.

Brittien teoria Brexitistä alkaa hajota, kun Eurooppa ei hajonnutkaan ja on entistä
tiiviimpi. Tämä onkin tuonut eurooppaan aivan uuden tyyppisen tilanteen ja ihmiset
euroopassa alkavat tietämään tämän kaiken tarkoituksen. Oli vähän aika sitten, kun
Persut levitteli 100 vuoden salaista salajuonta monien tuhansien ihmisten kesken
euroopan yhdentymisestä. Heidän oma salajuonensa ei pysynyt piilossa edes 10
vuotta ja vain muutaman henkilön kesken.

Euroopan unioni ja Japani on tehnyt hienon vapaakauppasopimuksen ja sen hyötyjät
on maatalousvaltaiset maat sekä suomen metsäteollisuus. Eli juuri Itä-eurooppa, joten
voimme todella odottaa suurta ja mahtavaa populisti ja EU-ero kannatusta vai ?
Voin taata ja alleviivata, että NATO on myös menneen talven lumia ja Pelon luominen
venäjän avulla ei tule ottamaan minkäänlaista tuulta. Historia on jo monta kertaa
näyttänyt, että Euroopan kanssa ja varsinkin tiiviin ja yhdentyneen euroopan kanssa
ei ole tulella leikkimistä ei USA:lla eikä Venäjällä ja varsinkin nyt kun siinä on jo Japani
ja Kiina tahtoo mukaan myös.

Tulee todella mielenkiintoinen kevät ja mielenkiintoiset ajat. Nyt on ainakin selvää,
että Eurooppalaiset on voittaneet taloudessa ja muut ovat meille kateellisia ja
tahtovat saada siitä osaansa. Tämän kertoi Mr Trump ja Putin. Briteillä näyttää olevan
paha paikka edessä jos eurooppa ei huoli heidän sopimuksiaan... Turha väittää ja
kirjoitella, että EU haluaa heidän kanssaan sopimuksia, sillä he ovat jo muutenkin
olleet haittana euroopan taloudelle ja yhdentymiselle ja vetäneet välistä.

Euroopan unionilla on kaikki ja se on tuleva suurvalta aasian talouksien kanssa.

4

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älyäläjätä

      Ainoa joka vuotaa tässä blogissa pahanhajuisia tuotteita
      on Liittovaltio?

    • TästäOlenVarma

      Mitä hauraammaksi Euvostoliitto tulee, sitä enemmän eunukit lisäävät propagandaa sen kestävyydestä. Ihan kuin esikuva Neuvostoliiton ja sen puolustajien kanssa! Muistelkaapa vaan.

      Brexit, Italia, Visegrad-jäsenmaat osoittavat liittovaltiohankkeen epäonnistumista. Edes rahalla kiristäminen ei enää onnistu Brysselin politbyroolta.

    • älyäläjätä
      23.7.2018 9:40

      UUSI
      Ainoa joka vuotaa tässä blogissa pahanhajuisia tuotteita
      on Liittovaltio?
      IlmiannaJaa
      TästäOlenVarma
      23.7.2018 9:45

      UUSI
      Mitä hauraammaksi Euvostoliitto tulee, sitä enemmän eunukit lisäävät propagandaa sen kestävyydestä. Ihan kuin esikuva Neuvostoliiton ja sen puolustajien kanssa! Muistelkaapa vaan.

      Brexit, Italia, Visegrad-jäsenmaat osoittavat liittovaltiohankkeen epäonnistumista. Edes rahalla kiristäminen ei enää onnistu Brysselin politbyroolta.
      ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

      Etkö sä lue mitä minä tuossa kirjoitin !
      EU-ero ja hajaannus tarkoittaisi suoraan euroopan unionin ihmisille huonompaa
      taloutta henkilökohtaisesti ja huonompia aikoja. Eikö Truppi ja Putin ja Theresa
      tehnyt sen aika selväksi.Brittien juttu oli saada EU hajoamaan sitten saada niistä
      erikseen kaupanyliote.

      Nyt kun se tiedetään euroopan laajuisesti, niin kuka sellaiseen suostuu Persuko ?
      Persu kyllä sanoi, että hän ei välitä rahasta, vaan maksetusta vaalituesta enemmänkin.
      Yksi Persu kirjoitti, että ennemmin hän on ilman rahaa, kuin EU:ssa jossa ei kuulemma
      saa kirjoitella ... Taisi jätkä olla jo tyhjätasku ja paskahou**** !

    • sisällisotia

      Hetkkelinen liittovaltio saattaa olla mahdollinen mutta kuten aina nämä liitot ovat hajoneet verisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe