Paltaniemen venesataman parkkipaikka

ttyyt

Miksi rannalle tulijoiden pitää tunkea sinne venesataman parkkipaikalle autoillaan? Se parkki on tarkoitettu veneilijöiden käyttöön. Tyhmimmät ovat jopa parkkeeranneet veneluiskan eteen.

Jatkossa tullaan ryhtymään toimiin. Varsinkin väärin pysäköivät eivät sitten ihan heti lähdekään, edessä saattaa olla jokunen traileri, auto tai jotain muuta kivaa.

19

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 220cdi

      Minähän ajan mersuni sinne minne huvittaa. Itselläni on aina mukana mersun takakontissa kumivene. Joten minulla on oikeus pysäköidä, koska olen kumiveneilijä.

    • Korttipois

      Ajokortti annetaan täysidiooteillekin.
      Meidän talon autotallien eteen parkkeeraa jotkut idiootit tämän tästä koslansa. Ei auta kyltit.
      Näiltä pitäisi panna pääpissansa kastelema kortti kuivumaan joksikin aika.

      • Hehehevosellekuiviiheini

        Kela kortin saa mannetki ..eikun töihin


    • venevajakkih

      Kun rupeaa tahallisesti "rankaisemaan" niin kannattaa varautua että omassa kulkuneuvossa voi olla "käytön jälkiä" tai pahimmassa tapauksessa tulee sellainen ihminen vastaan jolle ei vttuillakaan. Jokainen tavallaan mutta järkeä saa se trailerin vetäjäkin käyttää. Ihan asiasta toki on kirjoitettu pitäisi parkkeerata oikein autonsa kuten siellä opasteet näyttävät.

      • dsfsdf

        aivan sama jos tulee omaan ajoneuvoon käytönjälkiä, niitä siinä jo on. Sitä paitsi vahingoittaja korvaa tai sitten vakutuus. Mutta seuraava väärinpysäköijä saattaa sitten odotella jonkin aikaa että pääsee jatkamaan matkaa....aika helppo motittaa....


    • Siiderivalaat

      Läskit ei jaksa kävellä 300m.

    • LadamiäsXoX

      Moralla kuminkylkeen auttaa kummasti.

    • Eitietääkseni

      Poliisille soitto,tulee sakottaa

      • tätäseonainaollut

        Ei tule, voit vaikka itse kokeilla soittaa ne paikalle. Kuulemma parempaakin tekemistä poliisilla. Paitsi tietysti silloin ne käyvät sakottamassa kun jätetään ne trailerit päiväksi sinne.


    • lättäjalka

      Sulla ei oo mitään oikeutta ruveta toimenpiteisiin, kuokkaan tulee saman tien. Soita poliisi jos uskallat.

    • pokelaa

      Armeijassa pääsee lättäjalat hevosmiehiksi perunan kuorijoiksi B Papereilla merkkaa tyhmyyden määrää

    • teppananmies

      Kyllä Parkkipartio hoitaa, jos vain sille pysäköinninvalvonta tehtäväksi annettaisiin.

    • Lehtori_Iiris_Tissi

      Syynä on se, että suurin osa ihmisistä on matalaotsaisia, joilla takaraivo alkaa suoraan kulmakarvoista. Tuollaiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä, he puhuvat huolimattomasti, äänestävät perussuomalaisia taikka vasemmistoa. He eivkä tiedä asioista enempää kuin mitä seiskalehdessä taikka alfateeveessä kerrotaan. Useimmat eivät osaa myöskään lukea kunnolla saatikka kirjoittaa; isot kirjaimet, välimerkit, lauseiden jäsennys, kaikki päin persettä kuten Hakalan kulli.

    • Baatti

      Ihan sama asia suututtanut täällä! Tulet satamaan aikomuksena lähteä vesille, niin kaikki parkit täynnä porttien luona. Vie sitten auto sinne uimareille tarkoitettuun parkkiin ja kanna kymmenien litrojen bensakanisterit ja muut kamat sieltä. Kyllä ketuttaa, kun siitä veneen paikasta vielä maksaa.

      • olenrobotti

        Se on sulle ihan oikein, toivottavasti uppoaa se sun saastuttava munanjatke paskapaatti, et sä ole edes kalastaja.


    • Herätyskaupunki

      Venepaikan vuokranneille lätkä tuulilasiin, muille voi rupelikorva jakaa parkkisakot.

    • Veneetön

      Olin paltaniemellä tänään uiskentelemassa, kävi poliisi ajelemassa autolla.

      • Kuhakunkussa

        Kaksi ylimielistä, nahkapääkonstaapelia purkkaa kilpaa suu auki vätkyttäen?


    • Tätätä

      Täh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe