Minulla on alustava epäily kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä tyyppiä 2. Olen tähän mennessä syönyt Voxra 150mg. Yksi vuorokaudessa. Psykiatri määräsi nyt Absinor lääkityksen impulsiivisuuden hillitsemiseksi. Kaksi viikkoa 1 X 500mg, jonka jälkeen 2 X 500mg.
Aloitin lääkkeen 2 päivää sitten. Nyt voin huonosti. En fyysisesti, mutta henkisesti. Hyvänolontunne puuttuu kokonaan. Mikään ei tunnu miltään. Masentaa.
Onko tämä lääkityksen aloitusongelmaa, vai voiko olla, että lääke ei sovi minulle?
Aloitin Absinor lääkkeen
Ahdistunut
3
212
Vastaukset
- kokeiltavamuita
Joopa joo kun sellaista yhtä onnellisuuspilleriä ei ole voielä kehitetty.
- Ahdistunut
Tällaista kommenttiahan tässä kai paskin.
- Mitälie
Musta tuli tosi impulsiivinen Voxran aikana kuin huomaamatta. Jätin Voxran pois omin päin ja mieli jotenkin kummasti rauhottui enkä ole enää lähellekään niin impulsiivinen. Tosin väsyttää vähän enemmän.
Sama juttu, että epäilyssä oli/on tyyppi 2. Lopulta mietin että mitenkä paljon oireista on jonkun lääkkeen sivuvaikutuksia... nyt en käytä mitään lääkettä ja olo ihmeen hyvä siihen nähden että jos oikeasti olis kaksisuuntainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901