Minulla on alustava epäily kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä tyyppiä 2. Olen tähän mennessä syönyt Voxra 150mg. Yksi vuorokaudessa. Psykiatri määräsi nyt Absinor lääkityksen impulsiivisuuden hillitsemiseksi. Kaksi viikkoa 1 X 500mg, jonka jälkeen 2 X 500mg.
Aloitin lääkkeen 2 päivää sitten. Nyt voin huonosti. En fyysisesti, mutta henkisesti. Hyvänolontunne puuttuu kokonaan. Mikään ei tunnu miltään. Masentaa.
Onko tämä lääkityksen aloitusongelmaa, vai voiko olla, että lääke ei sovi minulle?
Aloitin Absinor lääkkeen
Ahdistunut
3
204
Vastaukset
- kokeiltavamuita
Joopa joo kun sellaista yhtä onnellisuuspilleriä ei ole voielä kehitetty.
- Ahdistunut
Tällaista kommenttiahan tässä kai paskin.
- Mitälie
Musta tuli tosi impulsiivinen Voxran aikana kuin huomaamatta. Jätin Voxran pois omin päin ja mieli jotenkin kummasti rauhottui enkä ole enää lähellekään niin impulsiivinen. Tosin väsyttää vähän enemmän.
Sama juttu, että epäilyssä oli/on tyyppi 2. Lopulta mietin että mitenkä paljon oireista on jonkun lääkkeen sivuvaikutuksia... nyt en käytä mitään lääkettä ja olo ihmeen hyvä siihen nähden että jos oikeasti olis kaksisuuntainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.32112261Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko473584- 833187
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1292961- 1012882
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam642642Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1582558Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2732449- 451511
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151498