Aihe

Aloitin Absinor lääkkeen

Ahdistunut

Minulla on alustava epäily kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä tyyppiä 2. Olen tähän mennessä syönyt Voxra 150mg. Yksi vuorokaudessa. Psykiatri määräsi nyt Absinor lääkityksen impulsiivisuuden hillitsemiseksi. Kaksi viikkoa 1 X 500mg, jonka jälkeen 2 X 500mg.
Aloitin lääkkeen 2 päivää sitten. Nyt voin huonosti. En fyysisesti, mutta henkisesti. Hyvänolontunne puuttuu kokonaan. Mikään ei tunnu miltään. Masentaa.
Onko tämä lääkityksen aloitusongelmaa, vai voiko olla, että lääke ei sovi minulle?

3

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltavamuita

Joopa joo kun sellaista yhtä onnellisuuspilleriä ei ole voielä kehitetty.

• Ahdistunut

Tällaista kommenttiahan tässä kai paskin.

• Mitälie

Musta tuli tosi impulsiivinen Voxran aikana kuin huomaamatta. Jätin Voxran pois omin päin ja mieli jotenkin kummasti rauhottui enkä ole enää lähellekään niin impulsiivinen. Tosin väsyttää vähän enemmän.
      Sama juttu, että epäilyssä oli/on tyyppi 2. Lopulta mietin että mitenkä paljon oireista on jonkun lääkkeen sivuvaikutuksia... nyt en käytä mitään lääkettä ja olo ihmeen hyvä siihen nähden että jos oikeasti olis kaksisuuntainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      19732
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      379
      7363
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2485