Arvatkaapa, mikä alkaa ensi perjantaina? Onko se Lahden urkuviikko? Ei ole. Onko se Joutsan joutopäivät? Ei ole sekään. Sehän on Ligue 2 et sillei hei! Tuo legendaarinen rahasampo, josta Kyösti on takonut suuria rahasummia joka viikonloppu jo vuosien ajan et sillei hei! Ensi perjantaina kannattaa avata ovet ja ikkunat, koska rahaa alkaa tulla sisään ovista ja ikkunoista et sillei hei!
Ei taida pojat arvata
12
556
Vastaukset
- Lumiukko.ei.kirjautunut
Loistava homma hei! Toivottavasti Kyösti jaksaa vielä skriivailla Ranskan liigojen ennakaoita, vaikka vanhuus pakottaa sormia. Valioliigan alkuunkin on enää kaksi ja puoli viikkoa hei! Ja heti ensimmäinen peli taisi olla mielenkiintoinen ManU - Leicester. Viaplay näyttää tänä vuonna myös Bundesliigaa, mikä on loistava juttu.
- DonKyösti
Kyöstihän teki MM-kisojen vihjeistä seurannan, jonka mukaan Kyöstin sinkkuhaut palauttivat panokset 1.06-kertaisesti. Kyösti mietti jo hetken, että pitäisikö tehdä samanlainen seuranta Ligue 2:n kanssa, mutta ei s**tana sitä ei kyllä kestä erkkikään, kun tietää jo etukäteen, että palautusprosentti liikkuu jossain viidenkympin tienoilla, kjäh kjäh. Parempi vain suosiolla pitää patonkivetojen panokset pieninä, koska tappiota tulee joka tapauksessa. Mutta onhan se nautinto sekin, että pääsee joka perjantai itkemään pieleen menneitä vetoja, kjäh kjäh.
- GilbertiäTarkkaileva
Poikien kesäleiri Savossa?
- Sikatepispsps
Jo vuosia palstaa seuranneena... Kyösti tehnyt joka vuosi valtavat tappiot tuon kyseisen Liigan vedoilla et sillei hei! Mies se vaan lyö päätään Karjalan mäntyyn, aina uudelleen ja uudelleen.
- DonKyösti
Tuo on valitettavasti totta. Joskus 5v sitten oli muutama voitollinen viikko putkeen, mutta muutenhan Ligue 2 ei ole suurempia hurraa-huutoja aikaan saanut, kjäh kjäh.
Klubi näköjään taisteli tasapelin Valko-Venäjältä. Eiköhän kotipelissä tule kuitenkin maalilla kuokkaan. Toivottavasti Celtic nousee Rosenborgia vastaan. Eihän Mestarien Liigan lohkopelit ole mitään ilman Celticin huumaavaa yleisöä.
- Lumiukko.ei.kirjautunut
Jiihaa, norjalaiset sulavat Glasgown hornankattilassa.
- Lumiukko.sulanut.alapää
Jiihaa, lumiukko sulaa heinäkuun helteissä!
- DonKyösti
Klubilta jäi vierasmaali tekemättä, joten Pate tulee Stadiin ja ottaa jatkopaikan tuloksella 1-1. Varma tieto.
- DonKyösti
Aloitetaan kakkospatonkiliigan synkkä korpivaellus kahdella BTTS-hakusella. Beziers on nousija, mutta nehän ovat yleisen käsityksen mukaan pirteitä aina sarjan alussa, joten uskotaan nousukkaiden maaliin.
GFC Ajaccio-Paris FC BTTS yes 2.05
Nancy-Beziers BTTS yes 2.00 - DonKyösti
Aloitetaan kakkospatonkiliigan synkkä korpivaellus kahdella BTTS-hakusella. Beziers on nousija, mutta nehän ovat yleisen käsityksen mukaan pirteitä aina sarjan alussa, joten uskotaan nousukkaiden maaliin.
GFC Ajaccio-Paris FC BTTS yes 2.05
Nancy-Beziers BTTS yes 2.00- Lumiukko.ei.kirjautunut
Patonkiliiga kakkosessa tuntuu vieläpä aina korostuvan tuo sarjanousijoiden alkupirteys. Ovat kuin kevätlaitumelle laskettuja stadilaisia orivarsoja. Ainakin viimevuosista on jäänyt sellainen bärssetuntuma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592