Nordea Käyttötilin lopetus?!

Handelsbanken

Vanhan Käyttötilini lopetus Nordeassa kuvastaa pankin palveluasennetta?
Puheluihin EI vastata, ellei ole pankkitunnuksia (ei ollut)?
Pääkonttorille lähetettyyn kirjalliseen tukipyyntöön EI vastattu tilin lopetuksesta?
Neuvotteluaikojakaan ei voi varata puhelimella ilman tunnuksia.
Ainoa mahdollisuus meno EI kassapalvelua-tiskille (tuntien matka/ töistä palkatonta).
Tuurilla oikeaan aikaan, tuntien jonotuksen loputtua palvelupisteeseen.
Täällä sentään lopetus onnistuu, mutta omia tilin rahoja EI voi nostaa itselle koska siirtotiliä ei Nordeassa ole?
Ainoa mahdollisuus lahjoittaa rahat Punaiselle ristille, Nordea pankille ei mistään hinnasta.
Tilisiirrosta "Punaiselle ristille" ei saanut todistetta?
Nyt tiedän ainakin yhden pankin, jonkan asiakkaaksi en koskaan enää lähde.

Uudessa pankissani saan parempaa palvelua ja aina myös puhelinyhteyden "palveluhenkilöihin".
Pankeissa on eroja!

11

1344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PankitKuriin

      Aina voit lähettää Nordea pankin isoille johtajille ja johtokunnan jäsenille sähköposteja ja tekstiviestejä. Osoitteita löydät Googlella. Saat 100 %:n varmasti vastauksen ja asiasi hoidetaan! Vaatii joskus hiukan sinnikkyyttä ja useaa omaa tai kavereiden sähköpostiosoitetta. Kokeilkaa ja jakakaa listoja. Ei ole laitonta, jos ja kun yritetään vain hoitaa joku perusasia kuntoon. Ja jos pankki toimii laittomasti, niin ...

    • JuurikinNäin

      Nordea tulee olemaan kuitenkin pörssin seuraava nouseva tähti. Itse omistan osakkeita ja sitä kautta vaurastuminen on varmaa.

      • te.pers.auki.luuserit

        Hah hah hah haaa.
        Viddu on teil jutut ja mielikuvitusta.
        "vaurastuminen varmaa" HAH HAH HAH HAA viddu repesin totaalisesti.

        Oikeat vaurastujat eivät roiku suomi24 foorumilla.
        Vaurautta omaavat (kuten minä, vauras ja eläkeläinen) kyllä. En siis mikään sikarikas, että alkaisin elvistellä. Mutta 45 vuotta työuraa toi mukavan munan.


    • Typeryysköhän

      Miten sinä kehtaat valittaa jos tunnistamaton henkilö soittaa ja haluaa tilin lopettaa ? Henkilön tunnistus /lupa tehdä päätöksiä tilinsuhteen ei pidä väheksyä nehän ovat kuluttajien hyödyksi .

    • Ei_ihan_helppoa

      Itse yritin lopettaa tavallisen tilin Osuuspankin Kaisaniemenkadun konttorissa Helsingissä tammikuussa 1991. Se ei ollut mahdollista, ja minua pyydettiin tulemaan paikalle myöhemmin tilin lopettamista varten. Nostin tilini tyhjäksi (tuohon aikaan pankeissa oli rahaa), ja lopettamatta se on vieläkin — tai siis ainakaan minä en ole sitä lopettanut.

      Muutaman vuoden välein Osuuspankki on lähetellyt postitse joitakin tiliin liittyviä kirjeitä.

      • JaapaDaapaDiipa

        Tuohon kommenttiin on vaikea löytää yhteyttä Nordean pörssiosakkeisiin sijoittamisen kanssa, mutta ehkä sellainen yhteys on olemassa.


    • Osa-aikaeläkeläinen

      Minulla oli tili Aktiassa. Se oli siitä erikoinen että vähäväliä meni 2,5 € maksu, vaikka en käyttänyt tiliä vuosiin.
      Äskettäin kävin lopettamassa tilin. Kassalle sain numeron 29. Numero 11 oli asioimassa kassalla. Ajattelin että tilin lopettaminen on lasikoppijuttu, ja niinhän se olikin. Homma hoitui nopeasti.

      • JaapaDaapaDiipa

        Hieno homma, paljonko omistat Nordean osakkeita?


      • Osa-aikaeläkeläinen

        En omista yhtään osaketta mistään yhtiöstä. Nordean asiakas olen siitä syystä etten viitsi vaihtaa pankkia.


      • JaapaDaapaDiipa
        Osa-aikaeläkeläinen kirjoitti:

        En omista yhtään osaketta mistään yhtiöstä. Nordean asiakas olen siitä syystä etten viitsi vaihtaa pankkia.

        Huomaatko kuitenkin että olet pörssisijoitus keskustelupalstalla jossa olisi tarkoitus keskustella pörssisijoittamisesta Nordean osakkeilla?


    • toinsen

      Itse olen toisen pankin asiakas. Tilejä on nyt kolme, ja kerran eräs pankkivirkailija ihmetteli tätä. Menin toisena päivänä toiseen saman pankin toimipisteeseen ja otin asian esiin, niin tämä toinen virkailija ei ihmetellyt asiaa yhtään, vaan piti kolmea tiliä ihan ok! asiana.

      Aiemmin olin tämän saman pankin asiakas. Pankin toiminnassa oli kuitenkin asioita jotka ei mennyt jakeluun. Kävelin torin yli toiseen pankkiin ja avasin sinne tilin, ja siirsin asiat sinne. Huom! asiointi on aina satasia - ei edes tonnia. Muutama tunti tilien sulkemisesta sain ns. vanhasta pankista puhelun ja sieltä tuli pahoittelut päätöksestäni.... ihan kuin puhelinoperaattorit aikanaan.

      No, puolen vuoden päästä kuitenkin menin takaisin aiempaan pankkiini. Ne kirosanat pankin toiminnasta eivät olleet johtaneet mihinkään, mutta kuitenkin palasin takaisin. Jonkin ajan kulutta tämän väliaikaisen pankin tilit piti sulkea.

      NYT SE JUTTU TÄMÄN KETJUN ALKAJALLE. Mene toiseen pankkiin ja anna heille valtakirja käydä sulkemassa tilit siellä Nordeassa. Ylimääräisistä tileistä liene ongelmia, mutta jos et ole enää Norden asiakas, niin käytä toista pankkia apunasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe