Minusta me kyllä voitaisiin

vaimitästuumailet

aloittaa ihan vaikka kavereina/ystävinä ja katottaisiin siitä sit rauhassa että kehkeytyisikö siitä jotain muutakin.. :)

78

3075

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeeemeli

Näin minäkin olen ajatellut.

• Tekistuskihyvääitsetunno

Friend zonelle jo ennen kunnolla tutustumista? :)

• toivoahanvoi

Tietenkin se kävisi.

• Enkaveeraa

En ole kaverityyppiä.
      En oikeastaan hae hänestä muuta kuin pienen siivun. Hän edustaa minulle vapautta. En siis tahdo mitään hänen kanssaan oikeasti vaan tutustun tuohon siivuun tai oikeammin osaan itseäni, jota hän joskus kosketti. Saattaa kuulostaa siltä, että pidän ihmisiä pelinappuloina, mutta en usko hänen täällä kirjoittavan, joten ei varmaan haittaa, että hyödynnän häntä. Uskon, että hänellä on kaverit muualla ja ei edes muista minua. En ainakaan mitään viitettä ole itsestäni täällä saanut.

• selailijatar

Jotenkin tämä vastus on mieleeni. Voisin ajatella samoin.. ei siivun hakeminen ole huono asia.

• hytftiuj

Hyvä systeemi.

• Ldldldllddl

Sopii hyvin mut voisitko neiti kirjottaa saman suoraan ? Muutenkin uskallat sanoa asiota.

• jootehhäänii
    • RakastanSuaIhanaM

Ollaan vaan eka ystäviä rakas, mutta voidaanko olla vähän enemmän ystäviä, että voidaan koskettaa ja tuntea läheisyyttä
      Rakastan Sinua ❤️

• Tuumailenpahanvaan

Kenelles tämä oli tarkoitettu..?

• just_näin

minäkin meinasin asian hoitaa. Sit, jos kummallaki olis ihan kauhee hinku päästä koskettelemaan, niin hommassa olisi muutakin, kuin kaveruutta. Eihän sitä kaikkia halua hiplailla.

• mävähänluulen

Näinhän se voisi mennä ettei sitä pelkkää ystävyyttää kovin kauaa kestäisi ;) Varsinkaan jos nähtäisin jossain muualla kuin missä tähän asti, kiusaus olisi liian suuri olla koskettamatta ;)

• tuumailutauko

Tuumataan . . . .

• mitentännytsanos

En mä oikeataan tarvitse yhtään enempää kaveria, en ehdi ja jaksa nähdä vanhojakaan. Vain niitä lähimpiä ystäviä.

• zxxcccz

Aika sama. Lähimpiä ystäviä on se muutama joiden aikana saa olla oma itsensä, eikä ole kiusallista vaikka olisi hiljaisuus. Eikä haittaa vaikka ei olisi nähnyt vuoteen vaan pystyy jatkamaan ihan normaalilla tavalla pitkienkin aikojen jälkeen jutustelun. Kaverit kelpaa ryyppyseuraksi, mutta usein ei kyllä ole edes niin kova himo lähteä viihteelle että kysyisin muilta kuin 4-5 ihmiseltä ja kehittelisin sen mukaan suunnitelmia.

• zxxcccz

Mulla on ainakin sellainen vika, että jos platoninen ystävyyssuhde ehtii kehittyä nopeasti niin arvostan sitä /kunnioitan ihmistä liikaa, että sotkisin siihen mitään seksiä tai suhdekoukeroita vaikka tuntisinkin himoa.

• Oinäitäaikoja

Sitten kun ja jos, ihmiset voisivat ensin ajatella jotain oikeaa yhteyttä ensin. Nuo ajatukset jääkin pelkästään ajatusten tasolle kun ei oteta oikeasti yhteyksiä siihen ihmiseen. Huomataankin pian tai myöhemmin että tuollainenkin on enää ihan turhaa kun vaan jaaritellaan ja toinen onkin saanut sellaisen joka oikeasti haluaa tekemisissä.

• mullaeiole

yhtään ystävää. Enkä minä oikeastaan kaipaa edes ketään. Oon huono tekee aloitteita ihmissuhteissa. Tässä iässä ei jaksa enää edes yrittää löytää ystäviä. Tietty, jos ei olis perhettä, niin tilanne voisi olla toinen ja niinpoispäin.

• mullaeiole

lisään vielä, että ei mulla ole kellekkään mitään annettavaa, niin siksi kukaan ei halua ystävystyä ja kaikilla on niin paljon jo kavereita, että en viitsi väkisin tunkea kenenkään elämään.

• moonlight_swim
        mullaeiole kirjoitti:

lisään vielä, että ei mulla ole kellekkään mitään annettavaa, niin siksi kukaan ei halua ystävystyä ja kaikilla on niin paljon jo kavereita, että en viitsi väkisin tunkea kenenkään elämään.

Toi on kyllä surullista. Mullakaan ei oo ketään kenen kaa lähteä kuutamouinnille. Ehkäpä vedestä nousee komea Ahti?😀🧜🏻‍♂️👍

• TheEnd

Tarjoin *yhdelle* oma kaveruuden, minun puolelta oli kyllä vähän enemmän tunnetta pelissä ja en olisi tuonut sitä ikinä esiin IRL.
      Mutta ... kun hyökkäysaalto tuli .. niin tämä saa riittää, en toista virhettä!

• rakkausvaikeaa

Mikä hyökyaalto?
        Miksi et olisi kertonut?
        Toisen tunteet saattavat tehdä tepposen heti alussa. Pitäisi antaa anteeksi toisen hyökyaalto, jos toisella on tunteet ollut pinnassa jo pitempään. Kyllä se hyökyaaltokin rauhoittuu, kun huomaa, että saa nähdä usemmin kaverina.

• TheEnd
        rakkausvaikeaa kirjoitti:

Mikä hyökyaalto?
        Miksi et olisi kertonut?
        Toisen tunteet saattavat tehdä tepposen heti alussa. Pitäisi antaa anteeksi toisen hyökyaalto, jos toisella on tunteet ollut pinnassa jo pitempään. Kyllä se hyökyaaltokin rauhoittuu, kun huomaa, että saa nähdä usemmin kaverina.

Se kaikki tapahtui täällä, palstalla ja hyökyaalto tapahtui myös palstalla .. ei IRL ..
        Täällä se tapahtui ja täällä se loppui. 👐
        The End

• Hoitoon

Sekopää..

• irw
        Hoitoon kirjoitti:

Sekopää..

Milloin lähdet hoitoon sekopää?

• Pysykaukanapysylähellä

Tahtoisin ystävyyttä vähintääkin erään upean naisen kanssa jonka aikonaan työnsin pois.. :(

• Samatilanne

Mitä tapahtui? Onko siitä kauan?
        En nyt uskalla omia, mutta vastaan sen naisen puolesta, että ehkä hänkin haluaisi samaa. Voitko tehdä mitään asioiden edistämiseksi? Se nainen ei ehkä uskalla, kun luulee, ettet sinä välitä.

• jokusivusta
        Samatilanne kirjoitti:

Mitä tapahtui? Onko siitä kauan?
        En nyt uskalla omia, mutta vastaan sen naisen puolesta, että ehkä hänkin haluaisi samaa. Voitko tehdä mitään asioiden edistämiseksi? Se nainen ei ehkä uskalla, kun luulee, ettet sinä välitä.

Ehkä mieskään ei uskalla enää tehdä naisen suhteen mitään kun luulee ettei nainen enää välitä hänestä ollenkaan.

• Samatilanne
        jokusivusta kirjoitti:

Ehkä mieskään ei uskalla enää tehdä naisen suhteen mitään kun luulee ettei nainen enää välitä hänestä ollenkaan.

Niin, pattitilanne. Kumman pitäisi uskaltaa siinä tilanteessa?
        Jos olisi jotain kanssakäymistä, niin asiat varmaan etenisivät omalla painollaan, jos kumpikin niin toivoisi. Mutta jos ei tule tilaisuutta, niin pitäisi uskaltaa ottaa yhteyttä. Tyhmäähän sitä on pelätä, vaan kun on tärkeä ihminen kyseessä, niin siksi pelottaa.

• jokusivusta
        Samatilanne kirjoitti:

Niin, pattitilanne. Kumman pitäisi uskaltaa siinä tilanteessa?
        Jos olisi jotain kanssakäymistä, niin asiat varmaan etenisivät omalla painollaan, jos kumpikin niin toivoisi. Mutta jos ei tule tilaisuutta, niin pitäisi uskaltaa ottaa yhteyttä. Tyhmäähän sitä on pelätä, vaan kun on tärkeä ihminen kyseessä, niin siksi pelottaa.

Minä en pelkää. Kunnioitan häntä enkä tunge jos vastakaiku ei ole näkyvissä.

• Marjassamietitään

Et oo vielä kertonu, minnä lähdet syssyllä

• Sulkavansoudut

Kaikenlaista sitä.

• Japitkähalausonkin

Minulla on Ystävä. Sillä rakkauksia tulee ja menee, mutta Ystävyys on liian kallisarvoinen menetettäväksi. 😉😘
      Tähän lisäisin, että mikä jottei, katsotaan pois mitä tuleman pitää, sillä menneestä kiitetään, huomiseen luotetaan ja nyt eletään tätä hetkeä. Mutta se mikä hän on, tiedän ettei todennäköisesti näpit pysyisi kauaa erossa, sillä molemmat ovat liian uteliaita.
      ❤❤🌜🌞⚡⚡🎶🌸🤗
      🔥🔥
      Iso hali!!

• Hiljalleentutustua

Joo, niin onkin paras 😘

• Kjfddvhjlhf

Niin olisi jos lähtisit edes

• Rakastetaan
        Kjfddvhjlhf kirjoitti:

Kyllä se mulle sopii, että ollaan aluksi kavereita. Vaikka

• Shakaksbaal

En rakasta sentään vielä haha

• Hiljalleentutustua
        Kjfddvhjlhf kirjoitti:

Lähtisin minne?

• Kedbdldlsös

Ulos tietenkin ja minne oon ehdottanut jäätelöä esim 😘

• odottelenraahassa
    • Ldldldldnnsb

Koska ekaa kertaa nähdään , ootko miettinyt jo sitä kun tollasia suunnittelet

• hyväidea

No joo, se kyllä kävisi, mutta miten se käytännössä sitten tapahtuu?

• sepäsiinäonkin

Ei varmaan oikeen mitenkään.. ;)

• Aloittajalta

Käviskö joku herkuttelu paikka ?

• Semmoinen

voisi olla ihan hyvä.

• Minkälaista

herkkua sen olla pitäisi?

• Jhfjjtfbbvff
        Minkälaista kirjoitti:

herkkua sen olla pitäisi?

Olisko jäätelö 😁

• Sehänsopisi

Kylmä jäätelö viilentäisi vähän ehkä tunteitakin. :)

• njaminjami
        Sehänsopisi kirjoitti:

kylmä jäätelö hänen pihoiltaan.

• Jhedjbggxdd
        Sehänsopisi kirjoitti:

Onko jo tunteitakin, sähän nopee olet

• RakastanSinua

Rakkaus on suurempaa kuin ystävyys ❤️❤️❤️

• Mielenkiinnollaodotan

Sit sun on korkee aika todistaa toi mulle ❤❤😘

• olemmerilaisia

Se alkaa kavereina ja jatkuu kavereina niin kauan kuin se jatkuu. Minulle sänky on pelkästään nukkumista varten ja jos haluat muuta en ole sinulle oikea. Ystäväksi ei minulle sovi tuntemattomat ihmiset. En koe yksin olemista ongelmaksi eikä minulla ole mitään tarvetta saada edes ystäviä. Koen rasittavaksi pelkästään ajatuksen tasolla sen, että pitäisi ruveta tutustumaan tuntemattomiin ihmisiin. Ei ole oikein ketään kohtaan, että nopeasti kyllästyneenä sanoisin pian etten oikeastaan jaksa tutustua uusiin ihmisiin. Eikä syy ole niiden ihmisten vaan minun erityispiirteeni. Se on minulla pysyvä ominaisuus, eikä sitä saa mitenkään pois päältä.

• Näinonhyvä

Ei kiinnosta mitkään katsellut nyt

• perhana

Vähän vaikeeta kun en meinaa pysyä housuissani😬 ei taida onnistua.

• pahussentään

eheh :D

• kylläsenäinkuitenkin

Minusta on oikein mainiota että lopetetaan tähän ilman sen kummempia kaveruuksia tai muutakaan.

• enuskoerkkisua

haha ja kirjotat ikävällä just

• ymmärsitkö
        enuskoerkkisua kirjoitti:

haha ja kirjotat ikävällä just

Niin eli en enää.

• Hgdsbngdd
        ymmärsitkö kirjoitti:

Niin eli en enää.

Ootko luuseri sit

• Einoin

Ei tuo ole hyvä. Jos se pienikn mahdollisuus niin ei vielä periksi.

• Rohkeestinyt

Whatsapp viestiä tulemaan vain ja pian ollaankin jossain jädellä yhdessä. Sulla on minun numeroooooo.....😊

• Voiniin

ollakin,sitäpä et tiedä.

• eihelppooo

Mistäköhän sitä rohkeutta tuohon löytyisi? :/

• lkjhgf
        eihelppooo kirjoitti:

Mistäköhän sitä rohkeutta tuohon löytyisi? :/

ei siihen mitään rohkeutta tarvi. senkun pistät menemään. aina vaikeampaa on mitä kauemmin odottaa.

• siivetönnäenvoielää

Kaveruuteen ja ystävyyteen tarvitaan luottamusta ja toisen tuntemista. Tätä kautta sitä ei rakenneta. Omalta osaltani usko ystävyyteenkin on hiipunut hiljalleen....Niin kauan, niin paljon...Ehkä tällä tarinalla ei ollut siipiä kuten joskus kirjoitin...

• satuun

Eikö? Ryhdistäydy. Kokeile eri tavalla uskoa asiaan ja lähestyä.

• siivetönnäenvoielää

Jos olisit kulkenut minun polkuni niin tietäisit ettei "ryhdistäytymisellä" ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
        En tajua miksi enää edes kirjoitan tänne;
        Turhuuksien turhuuteen!

• Ihanlivenätöissä

Kerro minne lähdet lokakuussa

• minäapvastaan

En ole lähdössä mihinkään erityiseen paikkaan lokakuussa.Emmekä ole samassa paikkaa töissä.

• Unohda

No ei tod.

• Åelddnsaöa

Ei niin heti vaan 😉

• Näin olen ajatellut. Katsotaan mitä seuraa ja jos päätetään niin suhde muuttuu sen mukaan.

• siinäpäkysymys1

Mutta jos hullut komentajat eivät tarvitse sinulta mitään muuta kuin käteistä rahaa.... pimppi on heille arvotonta käteistä...

Mikä on arvokkaampaa kuin omaisuus?

• Paskajätkä

Niin ja sitten on se "ystävyys" ohi sen jälkeen? Näin yleensä käy.

• SilloinErilläänParempi

En pysty pelkästään kaverina jos on ollut jo jotain läheisempääkin ja tunteet heränneet eloon.

• ethäntyperäystäväole

Ja ihan muistutuksena jos varattu kyseessä ota sen kumppani myös ystäväksi. Ei suhteita muodosteta ja ystävyyttä pidetä yllä ellei kaikki ole ystäviä? Tämähän tiedät?

• Askelaskeleelta

mä ainakin oon alun alkaen koettanut tätä rakentaa lähtien ihan siitä ollaanko me molemmat täällä ja kuinka saatais yhteys välillemme jotta voitais nähdä. Ihan ruohojuuri tasolta lähtenyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      112
      5160
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      129
      2806
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2517
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2255
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      442
      2223
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      178
      1677
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      116
      1359
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1182
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      996
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      82
      940
    Aihe