Luin uskovien opetuksia ja profetioita. Maa on saastunut ja synti rehottaa. Koskaan ei ole suomi olluyhtä moraaliton. Jaa rietas kuin nyt. Homojen eheyt.ttämiiseen suhtaudutaan kielteissesti. Raamtunmmukainen avioliitto kielletään. Tuleeko Venäjä nyt. Helteet ja sateet on rangaistus suomen homolaista Israelia arvostellaan vaikka ei saa.
Uudestissyntyneet: pahuus lisääntyy
14
214
Vastaukset
- HelvetinEsimakua
Totta. Kaikki mitä nyt tapahtuu Suomessa ja esim. Kreikassa, ovat vain esimakua tulevasta. Synnin mitta alkaa olla täysi. Rangaistukset tulevat ihmiskunnalle. Sanokaa mitä sanotte.
- Eikiitosjeesus
Suomella, suomalaisilla ja maailmassa yleensäkin ei ole koskaan mennyt niin hyvin kuin nyt. Osasyy tähän on uskontojen merkityksen hiipuminen, mistä kiitos ihmisten viisastumiselle ja terveelle kriittisyydelle. Toki uhkiakin on, mutta niihin ei jeesustelut auta.
Ilm.16
-
8. Ja neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon, ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä tulella.
9. Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.
-Saviseutulainen kirjoitti:
Ilm.16
-
8. Ja neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon, ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä tulella.
9. Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.
-Ei hätiä mitiä.
Rukoilin juuri äsken Lentävää spagettihirviötä, joka lupasi korjata helteet lokakuun tullessa.
Käyttäytykää kristinuskonharhaiset siis rauhallisesti, odotuksenne ei ole turhaa, paitsi jeesuksen osalta tietenkin.
- TriplaXX
Luin juuri, että rikoksia tehtiin historiallisen vähän viine vuonna, siis synti rehottaa? Tämä on uskovaisten logiikkaa, heidän mielestään keski-ajalla ja mustan surman aikana meni ilmeisesti todella hyvin. No onhan siinä logiikkaa: kun ihmisiä kuolee kuin kärpäsiä, niin pääsevät vähän nopeammin sinne taivaaseen...
- 1234567---
Se on harhaoppia, että ihminen menee heti kuoltuaan taivaaseen. Kuollut ihminen on tiedoton Jeesuksen toiseen tulemiseen asti. Omansa Jeesus herättää kirkastetussa ruumiissa.
Kun ihminen kuolee henki menee Jumalan tykö, joka on sen antanutkin. Tietoinen hänestä tulee kun Jeesus herättää. - henkien.ympäröimä
1234567--- kirjoitti:
Se on harhaoppia, että ihminen menee heti kuoltuaan taivaaseen. Kuollut ihminen on tiedoton Jeesuksen toiseen tulemiseen asti. Omansa Jeesus herättää kirkastetussa ruumiissa.
Kun ihminen kuolee henki menee Jumalan tykö, joka on sen antanutkin. Tietoinen hänestä tulee kun Jeesus herättää.Eikö hengellä muka ole tietoisuutta vai hä? Kysynpä tässä vaan!
Juuri näin. Malaria (joka on ollut suurempi tappaja kuin mikään muu tauti) on saatu 2000-luvulla puolitettua ja tavoite on, että vuoteen 2030 mennessä vähennystä on 90%. Absoluuttisessa köyhyydessä elävien osuus pienenee, väkivaltaan kuole globaalisti pienempi osa ihmisistä kuin koskaan aikaisemmin.
Suomen lintukoto on tietenkin oma lukunsa. Täällä eletään turvallisemmin kuin koskaan. Imeväiskuolleisuus on saatu niin lähelle nollaa kuin se ikinä on mahdollista jne.- anti1234567---
1234567--- kirjoitti:
Se on harhaoppia, että ihminen menee heti kuoltuaan taivaaseen. Kuollut ihminen on tiedoton Jeesuksen toiseen tulemiseen asti. Omansa Jeesus herättää kirkastetussa ruumiissa.
Kun ihminen kuolee henki menee Jumalan tykö, joka on sen antanutkin. Tietoinen hänestä tulee kun Jeesus herättää.1234567---, tosiaan levittelet adventistien muistitikku-oppia.
- Saarnasmies
henkien.ympäröimä kirjoitti:
Eikö hengellä muka ole tietoisuutta vai hä? Kysynpä tässä vaan!
Henki maatuu maaksi ja haudassa makaa tiedottomana kunnes Jeesus herättää luut: kolisten nousevat ruumiillisessa ylösnousemuksessa taivaaseen.
Näin kirjoitettu on. Siunausta! - 1234567---
henkien.ympäröimä kirjoitti:
Eikö hengellä muka ole tietoisuutta vai hä? Kysynpä tässä vaan!
Raamattu: Heräjä sinä, joka maan tomussa makajat. Jeesus herättää omansa kirkastetussa ruumiissa, heistä tulee tietoisia, elossa olevat uskovat muutetaan ja näin heidät Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen.
- henkien.ympäröimä
1234567--- kirjoitti:
Raamattu: Heräjä sinä, joka maan tomussa makajat. Jeesus herättää omansa kirkastetussa ruumiissa, heistä tulee tietoisia, elossa olevat uskovat muutetaan ja näin heidät Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen.
Et vastannut kysymykseen, senkin raamatulla saivartelija. Henki menee jumalan tykö, mutta tietoisuusko sammuu? Ja Jesse herättää ylösnousemuksessa vai miten se meni? Mitä eroa hengellä ja tietoisuudella on? Kerro, sinä uskovainen!
- sekavaa.on
1234567--- kirjoitti:
Raamattu: Heräjä sinä, joka maan tomussa makajat. Jeesus herättää omansa kirkastetussa ruumiissa, heistä tulee tietoisia, elossa olevat uskovat muutetaan ja näin heidät Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen.
Miten nämä siis rukoilevat ja huutavat jopa, jos eivät ole "tietoisia" ???
9 Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
10 Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
11 Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin.
- anti1234567---
Saarnasmies, olet ellen_mies, et muuta. Etkä ole Jumalan asialla, vaan ellenin asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412