Pidetäänkö sitä jotenkin outona ja nolona ja häpeällisenä asiana, jos miespuolinen joutuu naispuolisten kiusaamaksi, vai onko sellainen ihan yleistäkin?
Tyttöjen poikiin kohdistama kiusaaminen?
8
554
Vastaukset
- Mitenmaailmatoimii
No nyt tuli vihapuhetta! Tytöt ei koskaan kiusaa poikia. Vain pojat ovat tyttöjä kiusaavia sikoja, ahdistelijoita ja raiskaajia. Tytöt eivät voi koskaan tehdä mitään sellaista. Jos mies lyö sinua kirveellä ja sinä puolustaudut miestä vastaan lyömällä tätä ja "voitat" niin olet ;kova äijä". Jos nainen yrittää lyödä sinua kirveellä ja puolustaudut häntä vastaan lyömällä häntä, niin olet naistenhakkaajanatsifasistisika. Näin se vain on!
- VihreätRetardit
Vihreiden puolueohjelma tiivistettynä!
- Lady05
Mä oon samaa mieltä! Ps. Siis ton kuka laitto tos ny pidemmän jutun eli.
Ei se käsittääkseni kovin yleistä ole ja se nolous ja outous riippuu luonnollisesti täysin siitä, keneltä kysytään.
Keskiverto äijäpiirien suhtautumisen voisi vaikka tiivistää (miespuolisen) hätäkeskuspäivystäjän vuonna 2010 asiakkaalle kesken hätäpuhelun tokaisemaan kommenttiin: "Otaksä muijaltas pataan?!??"
Miesten parisuhteessa kokema henkinen ja fyysinen väkivalta ovat juuri tuon häpeän vuoksi yksi maamme suurimmista tabuista. Tosin jotkut kuulemma tykkää siitäkin...- Harmittaa
Oldie tarvitsen apuasi olen 14 kohta 15 täyttävä poika minulla on ollut lapsesta saakka ihmeellisiä näppyjä peniksen alaosassa sekä kives pussissa. Jos menet katsomaan kivekset wikipedia ja painat anatomia siihen tulee kuva missä on samanlaisia näppyjä kuin mulla ne ovat minulla olleet niin pitkään kun muistan mutta nyt ne ovat alkaneet minua häiritsemään. Osaatko sanoa mitä ne ovat? Tiedän että tämä ei ole sopiva palsta mutta täältä sinut löysin
Harmittaa kirjoitti:
Oldie tarvitsen apuasi olen 14 kohta 15 täyttävä poika minulla on ollut lapsesta saakka ihmeellisiä näppyjä peniksen alaosassa sekä kives pussissa. Jos menet katsomaan kivekset wikipedia ja painat anatomia siihen tulee kuva missä on samanlaisia näppyjä kuin mulla ne ovat minulla olleet niin pitkään kun muistan mutta nyt ne ovat alkaneet minua häiritsemään. Osaatko sanoa mitä ne ovat? Tiedän että tämä ei ole sopiva palsta mutta täältä sinut löysin
Vastasin sinne toisen kysymyksesi alle.
- ujompi
Tottakai poika/mies voi joutua tytön/naisen kiusaamaksi, varsinkin jos on vähän ujompi tyyppi. Nolous ja häpeä on kiusaajan puolella.
- sdfgsdfg
On sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1142046- 851299
- 421095
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145894Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu71867Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28807Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22751Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38750Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49730Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56689