Hanna Riikka Siitonen kuollut.

TuliSkorpioni

Uuden Päivän Lissu ja Taikapeilin yksi puolisko on menehtynyt pitkään vaivanneeseen krooniseen sairauteen maanantaina.Järkytys on varmasti kova koska jo toinen sarjassa näytellyt sekä 90-luvulla Taikapeilissä yhdessä Nina Tapion kanssa kovaa suosiota nauttinut henkilö on poistunut keskuudestamme.Moni Lissun fani ja sarjan ystävä vain katsoo epäuskoisena ja järkyttyneenä eteensä silmät itkusta sumeina,miksi,miksi juuri Lissu.miksi juuri Hanna Riikka.Jäljelle jää vain kysymys...Miksi

1

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crait

      Tapasin Hanna-Riikan vain kerran sattumalta ja muistan yhä edelleen hänen ystävällisen ja positiivisen katseen ja äänen. Uuden Päivän työyhteisö on kokenut viimeisen vuoden sisään paljon surua ja menetyksiä. Ensin lokakuussa 2017 Antti Majanlahti ja nyt heinäkuussa sarjan alussa mukana ollut Kansallisteatterin pitkäaikainen näyttelijä Tapani Perttu ja vain muutama päivä myöhemmin Hanna-Riikka Siitonen.
      Kaikki sarjaa seuranneet fanit, lukuisat Hanna-Riikan tuttavat ja läheiset jäävät suremaan näyttelijättären ja laulajattaren poismenoa. Moni sarjan arkinen ja unohtunut kohtaus saa jälleen uusia merkityksiä. "Tunnen nämä kadut" kappale on nyt entistäkin tunteikkaampi.

      Kiitos kaikesta hyvästä ja kauniista, jota toit monien ihmisten elämään! Lepää rauhassa siellä jossain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3390
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1889
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1684
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1532
    Aihe