eli oon 14v poika ja paino heittelee siinä 51-53 kilon välillä ja oon 160 cm pitkä, eli oonko lihava? terkkari sano että en oo ylipainoinen, mutta mulla on myös turhaa rasvaa jonku verran ja tiiän sen hyvin :)
Oonko lihava 14v poika?
4
688
Vastaukset
No tämäkinhän riippuu siitä, että miten määrittelet termin "lihava".
Minun mielestäni et kuulosta lihavalta. Ei pieni ylimääräinen rasva haittaa ja noilla kilomäärillä sitä ei kyllä tolkuttomasti voi olla.
Ei kaikkien tarvitse olla ruipeloita tai sixpäkeillään leijuvia salimakeja. Usko tai älä, mutta esimerkiksi jotkut parisuhdekumppanit tykkää siitä, että toisessa on jotain, mistä ottaa kiinni.- etoleylipainoinen
Itse olen 173cm ja 69kg, poika, 14v. Näemmä olis ihan siinä ylipainon rajalla.
Mutta on mulla pikkasen habaa, joten mä luulen ettei pitäs olla mitään pahempaa ongelmaa. - Poikaaa13
Katos löysin itteni vuotta vanhempana
- sdrfgsgrser
No keho on tuossa elämänvaiheessa melkoisessa transformers-tilassa, niin että sen kandeaa antoo muovautua ensin ite ja ku se kasvaminen rauhottuu niin kattoo sitten tilannetta uujestaan. Tärkeintä kuiten ettei tupa- ja viinakoinnilla, saati huumistellen, torveloi itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637