eli oon 14v poika ja paino heittelee siinä 51-53 kilon välillä ja oon 160 cm pitkä, eli oonko lihava? terkkari sano että en oo ylipainoinen, mutta mulla on myös turhaa rasvaa jonku verran ja tiiän sen hyvin :)
Oonko lihava 14v poika?
4
580
Vastaukset
No tämäkinhän riippuu siitä, että miten määrittelet termin "lihava".
Minun mielestäni et kuulosta lihavalta. Ei pieni ylimääräinen rasva haittaa ja noilla kilomäärillä sitä ei kyllä tolkuttomasti voi olla.
Ei kaikkien tarvitse olla ruipeloita tai sixpäkeillään leijuvia salimakeja. Usko tai älä, mutta esimerkiksi jotkut parisuhdekumppanit tykkää siitä, että toisessa on jotain, mistä ottaa kiinni.- etoleylipainoinen
Itse olen 173cm ja 69kg, poika, 14v. Näemmä olis ihan siinä ylipainon rajalla.
Mutta on mulla pikkasen habaa, joten mä luulen ettei pitäs olla mitään pahempaa ongelmaa. - Poikaaa13
Katos löysin itteni vuotta vanhempana
- sdrfgsgrser
No keho on tuossa elämänvaiheessa melkoisessa transformers-tilassa, niin että sen kandeaa antoo muovautua ensin ite ja ku se kasvaminen rauhottuu niin kattoo sitten tilannetta uujestaan. Tärkeintä kuiten ettei tupa- ja viinakoinnilla, saati huumistellen, torveloi itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152103- 861344
- 421105
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri149921Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74915Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28857Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38780Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i50778Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22771Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56719