oikealla puolen, mitä tämä voisi olla? On ollut jo jonkin aikaa mutta nyt tuntunut enemmän kun teen pääasiassa seisten töitä. Huomasin selvemmin kipukohdan kun nojasin vessassa altaan reunaan, reuna osui juuri tuohon häpyluun kohdalle hieman oikealle. Vähän tuntemusta myös nivusessa oikealla kun nyt olen sitä venyttänyt, liekkö siitä sitten tullut..mutta mikä kumma tämä voisi olla?
Olen keski-ikäinen nainen. Tämä oikean puoleinen nivunen on nuorempana kyllä urheillessa venähtänyt ja oli silloin todella kauan kipeä(vuoden verran), ei siitä mitään löytynyt kun lopulta ultrattiin ja tutkittiin. Onhan tuo nivunen sen jälkeenkin välillä tuntunut kireältä eri urheilumuotojen jälkeen mutta venyttelemällä parantunut. Tämä häpyluun kohdalla oleva pieni kipu/paineen tunne on uusi ja tietääkseni en ole sitä missään telonut/iskenyt. Mitään erityisempää pattia tms ei ole löytynyt eli on painellessa samantuntuinen kuin vasenkin puoli sillä erolla että on arka.
Kenelläkään vastaavaa ollut? Tai ehdotuksia mikä voisi olla?
Paineen tunne/lievä kipu häpyluun kohdalla
barokki
2
3441
Vastaukset
- Iuytyui
Nivelrikkoa voi olla.
http://www.nivel.fi/nivelklubi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1463656340 - Outokipu
Sama juttu. Olen ihmetellyt tätä, ikäänkuin luu oikealla puolella on kipeä ja olisi jotenkin ”turvonnut”.
Lääkäri suositteli glukosaminia ja sanoi sen vaikuttavan kipeään nilkkaani. Nilkkakin (oikea) on tullut aina vain kipeämmäksi ja kipu levinnyt vähän koko jalkaan. Olen venytellyt, mutta sekään ei oikein tunnu hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37316085- 2646231
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113678- 1972767
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142322- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 891210