Paineen tunne/lievä kipu häpyluun kohdalla

barokki

oikealla puolen, mitä tämä voisi olla? On ollut jo jonkin aikaa mutta nyt tuntunut enemmän kun teen pääasiassa seisten töitä. Huomasin selvemmin kipukohdan kun nojasin vessassa altaan reunaan, reuna osui juuri tuohon häpyluun kohdalle hieman oikealle. Vähän tuntemusta myös nivusessa oikealla kun nyt olen sitä venyttänyt, liekkö siitä sitten tullut..mutta mikä kumma tämä voisi olla?
Olen keski-ikäinen nainen. Tämä oikean puoleinen nivunen on nuorempana kyllä urheillessa venähtänyt ja oli silloin todella kauan kipeä(vuoden verran), ei siitä mitään löytynyt kun lopulta ultrattiin ja tutkittiin. Onhan tuo nivunen sen jälkeenkin välillä tuntunut kireältä eri urheilumuotojen jälkeen mutta venyttelemällä parantunut. Tämä häpyluun kohdalla oleva pieni kipu/paineen tunne on uusi ja tietääkseni en ole sitä missään telonut/iskenyt. Mitään erityisempää pattia tms ei ole löytynyt eli on painellessa samantuntuinen kuin vasenkin puoli sillä erolla että on arka.
Kenelläkään vastaavaa ollut? Tai ehdotuksia mikä voisi olla?

2

3857

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iuytyui
    • Outokipu

Sama juttu. Olen ihmetellyt tätä, ikäänkuin luu oikealla puolella on kipeä ja olisi jotenkin ”turvonnut”.
      Lääkäri suositteli glukosaminia ja sanoi sen vaikuttavan kipeään nilkkaani. Nilkkakin (oikea) on tullut aina vain kipeämmäksi ja kipu levinnyt vähän koko jalkaan. Olen venytellyt, mutta sekään ei oikein tunnu hyvältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      38
      2231
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      726
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      711
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      71
      532
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      502
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      500
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      500
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      487
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      487
    10. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      484
    Aihe