Täällä pillu märkänä .....

seksileidi1969

Piillu ihan kostee....jokuees taikka skypettäjä. Kumpa saisin kunnon kyrpää.

41

1907

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiimanekolli1997

      Lisää kikissä: kiimanekolli ;)

      • AAAAAH.....AAAAH....Mua panettaa. Pillu on ihan kosteen kuuma himosta märkä. KYLLÄ NYT PANETTAA AIVAN KMALASTI.


      • seksiäaina

        KIKI...PILUUA....KIK....OIS NIIN IHANAA SUN...AAH!


    • tunnus kehiin ja camit auki

    • kyrpäkovana

      laita sun kik nii saat dpn

      • AAAH...pillu on aivan himona märkä.


      • seksiäaina

        kik


      • seksiäaina
        seksiäaina kirjoitti:

        kik

        Saat laskea kaikki mitä sulta tulee pilluni perälle.
        Kik....kovaa panoa pillini ei siitä säry....OOOHUUUHAAAH!...Vitusti tekis mieli jonkun isoa kyrpäää!!!


      • M1966ulvila

        Kik?


      • M1966ulvila

        Oon laittanut sähköpostia...


    • laita tunnus ni avataan camit

      • Seksinainti1969


    • M1966ulvila

      Enpä kyllä löytänyt kikistä

      • seksiäaina

        kik seks on to yuo the´s ining.
        KIK VAIN SULLE TÄNÄ ILTANA. JYVÄSKYLÄ PILLU MÄRKÄNÄ KIK. ANNAH MULLE VITUN PALJON KYRPÄÄ!!


      • seksiäaina
        seksiäaina kirjoitti:

        kik seks on to yuo the´s ining.
        KIK VAIN SULLE TÄNÄ ILTANA. JYVÄSKYLÄ PILLU MÄRKÄNÄ KIK. ANNAH MULLE VITUN PALJON KYRPÄÄ!!

        seksinainti1969......ssuomi24.com....Oletko kyrpä kovana?


      • M1966ulvila

        Olen....


      • seksiäaina
        M1966ulvila kirjoitti:

        Olen....

        Hyvä 23 jälkeen aloitan käsipanon...


      • seksiäaina
        seksiäaina kirjoitti:

        Hyvä 23 jälkeen aloitan käsipanon...

        Mulla pillu on ihan märkä panettaa...Sisällä ei ole käsi...pieni pullo.


    • kuumapillu

      Itsellä juuri kostea ilta takana. Lämmittelin naapuri, mutta ei vielä oikein lämmennyt, jotain kuitenkin havaittavissa. Itsellä hirveä kiima koko ajan, ja olen haaveillut isosta kyrvästä viikkokausia. Se tunne, kun kyrpä täyttää koko pillun on jotain uskomatonta. Olen hyvin liukas, ja oikeassa käsittelyssä myös squirttaan. Tällä hetkellä makaan sängyllä mahallani ja lantio supistelee, kun kuvittelen, että jonkun miehen käsi olisi työntymässä reisieni välistä kohti pilluani. Pillun sykkiminen vaan kiihtyy, kun kuvittelen, miltä tuntuisi iso kyrpä pillussa. Ah. Kunpa joku panisi. Olen vähän rehevämpi leidi ja haluaisin,että joku panisi ja kunnolla.

      • seksiäaina

        Haluutko sä hilata vastakkain? Se kyllä onnistuu mutta ei kotona. Pitäisi olla vauhdikas panokone siro sellainen pitkällä varrella.


    • JÄTKÄ KIIHOTUTKO opettele ees kirjoittamaan virheittä taukki

      • seksiäaina

        OLEN KYLLÄ NAINEN MELKEIN 50 VUOTIAS SENKIN MULKUN RUNKKAAJA!


      • seksiäpillunionmärkä

        En ole mies olen nainen seuraavan kerran pilluni on oikeesti kostee sulle ja viel himokaan litisevän kosteen märkäkin. Tiedoksi vain. En olole freikki.


    • 69mi

      Haluun panna sinua isolla mulkulla.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe