Hei
Olen vähän päälle 20 kymppinen tyttö joka sattui ihastumaan muutaman vuoden nuorempaan poikaan.
Tarvitsisin kipeästi neuvoja mitä asian kanssa teen.
Poika johon olen ihastunut on siis todella poikanen vasta, mutta en voi tunteilleni mitään.
Tyyppi on pyytänyt minua ensimäisen kerran hänen aloitteestaan viettämään aikaa hänen kaveriporukan kanssa.
Olen aikaisemmin hoitanut itse kysymiset ja päättänyt nyt etten jaksa pelleilyä mutta yritän silti olla hieman vaikeammasti tavoiteltava!
Tuntuu että vastasin hänelle tylysti kun kysyi haluaisinko lähteä mukaan (TOTTAKAI HALUAN) mutta pelkään, että jos lähden niin olen taas liian helppo.
Onko tässä tapauksessa siis fiksumpi kertoa miten minulla on menoa jo sovittuna ja unohtaa koko illan vietto, vai voisinko hyvällä omallatunnolla lähteä viettämään iltaa hänen kanssaan.
Tarvitsisin todella neuvoa tähän pulmaani. Olen todella kiitollinen jos saisin vinkkejä
APUA TARVITAAN
4
250
Vastaukset
- kurre69
Kannattaa mennä!
- rthrtey
20-kymppinen eli yli 200-vuotias, kuhtalaisen mature
Miksi ihmeessä sinun pitäisi olla jotenkin vaikeammin tavoiteltava? Jos olet kiinnostunut, niin näytä se ilman konstailuja. Jos taas et ole, niin kerro sekin suoraan.
Jos ikäero ja pojan mahdollinen kakaramaisuus aiheuttavat ongelmia, niin silloin on parempi ottaa etäisyyttä ainakin suhdemielessä. Pitäisin asiat erittäin tiukasti kaveripohjalla, jos hän sattuu olemaan alle 16-vuotias.
Ihminen ei voi tunteilleen mitään, mutta niiden tunteiden aiheuttamaa käytöstä pitäisi kyllä pystyä hallitsemaan. Hän saattaa olla äärimmäisen ihana, mutta jos suhde tuntuu mielestäsi väärältä, niin siitä on parempi pysyä erossa.- Mitenmaailmatoimii
No jos kummatkim haluavat suhdetta nii mikäs siinä. Muista kuitenkin että sinulla on suht paljon vastuuta, että älä sit yllytä sitä poikaa tekemään mitään hölmöä kun pojat voivat tehä mitä tahansa ihastuksena vuoks, jos ovat siis todella ihastuneita. Mitä toisaalta toki jotkin härskit tyttö ja poikaystävät käyttävät hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725