terve vaan kaikille.
kertokaapas nyt jotkut yleispätevät välit elikkä pitää kiihtyä hyvin, jaksaa jyrkimmätkin mäet vetää ylös, kulkea kohtalaisen ripeästi ja tietysti keulia ilman "kytkinpommia".
tekniikkana:
60ccp
16mm kaasutin
Gianelli tehoputki
Hiilikuituläpät
laskettu kansi
Vaahtomuovi ilmanputsari
suzuki pv välit
7
1334
Vastaukset
- Greisii
Moottorin joutuu vaihtamaan kasikymppiseen niin voi vaikka keulia mäet.
- Jutustelija1
Aloittajan setillä keulii vakio väleillä ykkösellä, jos pidentää ajovälit joilla saa myös huippuja voi kaasulla keulinnan unohtaa kuten järkevintä onkin. Ei mopolla mahottomia.
- suzukimiäs
ei keuli vakio väleillä kun joutuu niin tiheään vaihtaa vaihetta. 14-32 olen kokeillut ja oli hiljasessa vauhissa ylämäessä pientä väännön puutetta havaittavissa.
- suzukimiäs
niillä vakioväleillä keuli kolmosella kaasusta niin luulis että vähän pidentämällä välejä sais keulii kaasusta vielä kakkosella
- Jutustelija1
suzukimiäs kirjoitti:
niillä vakioväleillä keuli kolmosella kaasusta niin luulis että vähän pidentämällä välejä sais keulii kaasusta vielä kakkosella
Taisi vaatia kolmosella keulinta hiukan nykäisyä?
- suzukimiäs
eipä se nykäisyjä vaadi jos et tarkoita yleensä oikealla kädellä suoritettavaa ranneliikettä.
- Jutustelija1
suzukimiäs kirjoitti:
eipä se nykäisyjä vaadi jos et tarkoita yleensä oikealla kädellä suoritettavaa ranneliikettä.
Ihanko piikillä keuli kaasusta ilman nykäisyä tai kytkimen käyttämistä.
No toki jos vakiovälit ja voimaa koneessa niin ottaahan se piikkiä jo aika pienessä vauhdissa. Kakkosella ainakin uskoisin keulivan vakioväleillä ja vireillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1194379- 1533712
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321768
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381582Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk181228Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140