Ransu koiran kova kohtalo

POPS123

Kiitos sinulle "koiran kavaltaja" kun teit haukulle parhaimman mahdollisen loppuelämän. Veit koiran turvaan.

15

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mineaaaaaaaj

      No, kerros kaikitietävänä miten koiraa sitten kohdeltiin huonosti? Sv?

    • Hyvintehty

      Kun on elämänhallinta hukassa niin ei siinä eläimiä tarvitse silloin olla.

    • Snaukki

      Näin minäkin olen antanut itseni ymmärtää, että koti ei ole ollut Ransulle paras mahdollinen paikka. Toivottavasti sillä (Ransulla) on nyt parempi ja rakastavampi ja ennen kaikkea huolehtivaisempi koti.

    • Koiraparka

      Onko Ransu isokokoinen, hyvin laiha koira Kokemäen keskustasta? Jos, niin Ransun elämä on varmaan paremmalla mallilla nyt kuin aikaisemmin.

      • Nimmopaa

        Penttilänniemestä


      • Asiahoidettu

        Eri koira. Se isokokoinen on jo poliisin ja valvontaeläinlääkärin toimesta päässyt pois.


      • kiitosKunHoidit

        Hienoa!!! Ihan mahtavaa, kun joku on voinut nähdä sen pienen vaivan ja laittaa vaikka sähköpostia valvontaeläinlääkärille! Pidetään huolta viattomista, koira ei itse voi kotiaan valita. Ransun parempi muualla, on jo hakattu ja laiminlyöty tarpeeksi. Anna Sini todellakin jo olla ja mene hoitoon. Kiitos.


    • 123123123xx

      Tiedän missä Ransu on ja tiedän myös että sen on taatusti parempi nyt kuin sillä joka sen paperilla virallisesti ehkä omistaa. Pelkkä nimi kohdassa: omistaja ei tee kenestäkään kunnollista omistajaa ja henkilön tuntevana yhdyn edellisen mielipiteeseen että kun ei ole oma elämänhallinta kunnossa, silloin ei tarvitse eläimiäkään. Ransu halutaan takaisin ainoastaan koska siitä voisi ehkä rahallisesti hyötyä jotenkin. Ei ole kauaakaan aikaa kun Ransua kaupattiin netissä. Antaisi koiran nyt olla siellä missä on. Taatusti hyvissä käsissä eläinrakkaiden ihmisten luona. Minä en aio paljastaa kenellä Ransu on mutta jos sinä luet tätä; Pidä ihmeessä koiran puolia ja taistele siitä viimeiseen asti. Elävä olento ei ole kiistakapula niinkuin tuhkauurna...

      • koirankaveri

        Hyvä näkemys.


    • Huolestunut

      Joko Ransu on löytynyt ?

    • UusiKoira

      Uusi koira jo kierroksessa... :(

      • Anonyymi

        Jos ei edellistä hoitanut niin miksi!?


      • Anonyymi

        No kysypä sitä sitten... :( Mutta se on tyypillistä tietynlaisille ihmisille, että mitään ei opita, vaan, kun edellinen elukka / elukat kuolee tai otetaan pois tai jotain muuta, niin heti vaan uutta tilalle. Ja kuinka ne onkin aina ne penaalin tylsimmät kynät / sossupummit ja muut elämänkoulussa luokalleen jääneet, kun tätä harrastaa...


    • KoirienViattomuus

      Itse arvostan koiria kymmenen kertaa korkeammalle kuin ketään tuntemaani ihmistä.

    • Kurinalainen

      En koirista muuta kuin esimerkillisiä asentoja niillä...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe