hei. kysyn mieheni 27 v, asiaa. hänelläon ollut 3 vrk vatsatauti, vatsa kipeä. oksennellut, ripuloinut, ilmavaivoja paljon, kuumetta 38. Tänään päivällä tuli kova ripulikohtaus, vatsa kouristeli, peräsuoli kouristeli, ulosti rajusti vetistä ulostetta ja ulostaessa peräsuolta työntyi pitkälti ulos peräsuolesta. Ei (tietenkään) halua mennä lääkäriin, työnsi suolen takaisin peräaukkoon!!! Äsken taas kova ripulointi, suolta tuli ulos, kivut ovat kovat peräsuoleassa. Mitä tämä on. Miten suoli voi tulla ulos. Onkohan vakavaa, uloste on aivan vetistä, vihertävää, ulostaessa kouristelee sekä vatsa että peräpää. onko kellään täällä kokrémuksia.
Vastaukset 3
- hoitoon
Ensiapulinikalle HETI, ei ole normaali vaiva.
- formida
Olen kuullut, että vanhoilla ihmisillä tuota voi käydä jos on kova uloste, mutta en ikinä noin nuorella ja ripulissa. Soita lääkäriin ja kysy? Tai sitten vatsataudin loputtua lääkäriin. En usko että noin huonossa kunnossa kannattaa lähteä mihinkään.
- kinny
Jos puhelin soita päivystykseen,varmaan kehoittavat hoitoon.HELLE KUIVATTAA VIELÄ KEHOA JA NOIN KOVA KUUMEKIN,paha ongelma joka vaatii kiireellistä hoitoa,miehen itsepäisyys saattaa tehdä virheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711104
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12939En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35509- 29505
- 72486
- 18484
- 40457
- 24439