Pallomaa/ lättärialoitukset

kysyvä

Eikö em. asiasta voi keskustella yhdessä ketjussa miksi pitää olla kymmeniä keskusteluketjuja aiheesta vesittämässä "salaliitto" palstaa?

18

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiTieltäEksy

      Kyllä pallomaa- teoria on nykyisin ehkä suurin salaliitto koskaan ja kuuluu tietysti ehdottomasti tälle palstalle..

      Jos kaikki litteää maata koskevat kirjoitukset koottaisiin yhteen niin siitä tulisi niin tajuttoman pitkä ettei sitä kukaan jaksaisi kelata.

      Muistakaa kuitenkin että 100 000 taalaa on luvattu sille joka todistaa että maa on pallo. Tarjous on n. 3 vkoa vanha ja vielä lunastamatta.

      • LogicOfConspiracy

        Ja jää lunastamatta, koska kaikki mitä tarjotaan todisteeksi väitetään samantien valheeksi.


      • OdotellaanRauhassa
        LogicOfConspiracy kirjoitti:

        Ja jää lunastamatta, koska kaikki mitä tarjotaan todisteeksi väitetään samantien valheeksi.

        20 miljoonalla saisi sedän vietyä kiertoradalle ja ilmalukosta ulos jotta voisi itse todeta omin silmin ettei ole vääristävää lasia edessä, eikä muita temppuja.

        Mutta 100 donan takia 20 miljoonan tuhlaaminen ei kannata.

        Odotellaan että tarjous nousee 21 miljoonaan niin sitten todistetaan sedälle asia.


    • Trollit tykkää trollata.
      Youtubea tarkastelemalla voi tulla siihenkin tulokseen että kun UFO-videotekeleet ei enää vedä katsojia niin ehkä sitten pannukakkumaavideot.

      • ihmettelen.vaan

        Mutta kun en ole nähnyt edes väärennettyä videota ns. "pannukakkumaan" reunalta. Kait siellä nyt joku on käynyt, tai edes koputtanut taivaankuvun reunaan, jos siellä sellainen tulee vastaan? :D


      • julleniakas

        Kiitän lämpimästi nimimerkki ihettelen.vaata kiihkottoman saiallisesta kysymyksestä.
        Lähtijöitä Maan reunaa katselemaan olisi pilvin pimein mutta heitä ei sinne päästetä.
        Eikö olekin merkillistä?


      • julleniakas kirjoitti:

        Kiitän lämpimästi nimimerkki ihettelen.vaata kiihkottoman saiallisesta kysymyksestä.
        Lähtijöitä Maan reunaa katselemaan olisi pilvin pimein mutta heitä ei sinne päästetä.
        Eikö olekin merkillistä?

        Estämisesta on varmaan videoita YouTubessa?


      • pölyskialia

        Tietysti Etelämantereelle olisi lähtijöitä pilvin pimein.
        Se on salattu alue ja pääsy kaikilta yksityisiltä retkikunnilta ankarasti estetty.

        Kai tiesitte että siellä on valtavan laajoja paljaita alueita sekä lämpimiä jokia ja järviä?
        Meille annetaan kuva ettei siellä ole yhtään mitään.
        Miksi pääsy sinne siis estetään ja meille valehdellaan?


      • pölyskialia kirjoitti:

        Tietysti Etelämantereelle olisi lähtijöitä pilvin pimein.
        Se on salattu alue ja pääsy kaikilta yksityisiltä retkikunnilta ankarasti estetty.

        Kai tiesitte että siellä on valtavan laajoja paljaita alueita sekä lämpimiä jokia ja järviä?
        Meille annetaan kuva ettei siellä ole yhtään mitään.
        Miksi pääsy sinne siis estetään ja meille valehdellaan?

        Eikö löytynyt pyrkijöiden raportteja, valokuvia ja videoita vastaanottavista sotajoukoista?


    • aswweww

      "Kiitän lämpimästi nimimerkki ihettelen.vaata kiihkottoman saiallisesta kysymyksestä.
      Lähtijöitä Maan reunaa katselemaan olisi pilvin pimein mutta heitä ei sinne päästetä.
      Eikö olekin merkillistä?"
      Siis kuka estää?

    • aswweww

      "Tietysti Etelämantereelle olisi lähtijöitä pilvin pimein.
      Se on salattu alue ja pääsy kaikilta yksityisiltä retkikunnilta ankarasti estetty.

      Kai tiesitte että siellä on valtavan laajoja paljaita alueita sekä lämpimiä jokia ja järviä?
      Meille annetaan kuva ettei siellä ole yhtään mitään.
      Miksi pääsy sinne siis estetään ja meille valehdellaan?"

      Ja höpö-höpö

      • jurnelius

        Ja perustelut sekä linkit höpö- höpölle?
        Ei taida löytyä?


    • aswweww

      Ja sun linkkisi tälle väitteelle
      "Tietysti Etelämantereelle olisi lähtijöitä pilvin pimein.
      Se on salattu alue ja pääsy kaikilta yksityisiltä retkikunnilta ankarasti estetty.

      Kai tiesitte että siellä on valtavan laajoja paljaita alueita sekä lämpimiä jokia ja järviä?"

      Ei taida löytyä?

      • lirkutinpas

        Kyllä löytyy Amiraali Birdin lentokoneesta kuvaamia rainoja joissa näkyy hämmästyttävän laajoja alueita paljasta maata sekä myös näitä lämpimiä jokia sekä järviä Etelämantereelta.
        Myös hän haastattelussaan toteaa että paljaat alueet olivat Texasin kokoisia....?

        Kaiva..., niitä on vielä JuuTupessa.


      • lirkutinpas kirjoitti:

        Kyllä löytyy Amiraali Birdin lentokoneesta kuvaamia rainoja joissa näkyy hämmästyttävän laajoja alueita paljasta maata sekä myös näitä lämpimiä jokia sekä järviä Etelämantereelta.
        Myös hän haastattelussaan toteaa että paljaat alueet olivat Texasin kokoisia....?

        Kaiva..., niitä on vielä JuuTupessa.

        Jos amiraali Byrd ei ollut sekopää, niin seuraavaksi todennäköisimmät selitykset ovat väärä paikka tai väärennykset.


      • Rantasipi

        Olet varmaankin katsellut "amiraalin" haastattelun? Siinä se puhuu monesti asioista joita on ETELÄNAVAN toisella puolen, anteeksi minkä toisella puolen? Väittää navan takana olevan Amerikan mantereen kokoinen maa-alue, miten se tietää sen, kun se on kerran lentänyt pienkoneella sinnepäin? Ei taida Cessnan löpö riittää mantereen tutkimiseen? Uskottavuutta lisää sen väite siittä, että se on lentänyt pohjoisnavalta maan sisään, ja vietti siellä muutaman päivän isossa kaupungissa, ennen kun lensi takaisin maan pinnalle.


    • NikolasK

      Se on soikea.

    • sgsgsg

      Entäs tää väite:"Se on salattu alue ja pääsy kaikilta yksityisiltä retkikunnilta ankarasti estetty."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe