Saako REVOa Seatiin?

Ku ei vaan sattus mitään?

Omistan uuden Seat Leonin 1.8TFR:n ja siihen suosittelivat myyjän taholta REVON ohjelmapäivitystä pisristeeksi. Onko järkeä?

6

1607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • migibo7

Kannattaa hommata. Itelläni on Revon 3 lastu Cupra R:ssä ja oon ollu todella tyytyväinen. Ei mitään huonoa sanottavaa ja tehoo sekä vääntöö tulee rutkasti lisää. Mulla näillä assetuksilla n.260-270hv ja 370-390Nm. Sit mulla on se itse ohjelmointi palikka millä voi muutella asetuksia niin kuin tykkää, esim. katsastukseen vakioks. Rata-asetuksilla irtois viäkin enenmmän, mut sit tulee vermaan jo kesto ongelmat mukaan. Näin ainakin kaikki ok. Rohkeesti vaan, revo on terästä! Vähän niin kun Tapparakin!

T:migibo7

• iippola

Paitsi että Tappara ei tällä hetkellä ole kovinkaan terästä :)

Ite himoitsen Revoa omaan TDI 150:iin mutta, koitetaan nyt pärjätä vähän aikaa ilman. Sitten viimeistään kun takuu menee umpeen.

• Demo

Tapparasta en niinkään tiedä, mutta revosta joitain kertomuksia kuullut... Esim ei yhtään konerikkoa! Fr:stä otettu normaali revon softilla ilman lisäkilkkeitä noin 210hv eli 30hv ja vääntö melkein 60nm lisää... Suosittelen.

Itsekkin kysyin maahantuojalta samaa kun oma auto haettiin liikkeestä (perjantai 18.02), johon vastaus oli, että takuu katkeaa, mutta revo varmaan antaa oman takuunsa lastulle... Jos nyt kuitenkin lasin nostimet tai jotkin rupeaa jossain vaiheessa kenkkuilemaan, niin takuu ei korvaa näitä. Suosittelen henk. koht. odottamaan 2v ennenkuin rupeat päivittämään softia.

T:Musta Fr

• katkea

tässä esim yksi lastutettu -04 myynnis Seat Leon 1.8-20 VT TS 4WD Turbo 5D 2004 2xrenkaat, alut, automaattinen ilmastointi, webasto, lohkol, vakionopeudensäädin, urheilualusta, cd/audio, huoltokirja, piristetty 215 hv. Tehtaantakuu, kirkkaankeltainen. 12 tkm 32900 (päivän auto kouvola)tai sit ilmotusteksti on väärä???

• katkea kirjoitti:

tässä esim yksi lastutettu -04 myynnis Seat Leon 1.8-20 VT TS 4WD Turbo 5D 2004 2xrenkaat, alut, automaattinen ilmastointi, webasto, lohkol, vakionopeudensäädin, urheilualusta, cd/audio, huoltokirja, piristetty 215 hv. Tehtaantakuu, kirkkaankeltainen. 12 tkm 32900 (päivän auto kouvola)tai sit ilmotusteksti on väärä???

Maahantuojan kanta oli että katkeaa. Ennemin luotan siihen tietoon, kuin autokauppiaan. Voi olla että autokauppias ei tiedä takuun katkeamisesta, tai ei sitä halua kertoa. Lastuttaja jokatapauksessa yleensä myöntää takuun lastulle, joka on kai tässäkin tapauksessa 2v.

Lukiko ilmoituksessa että se on lastutettu?

• lukenu
        Demo-82 kirjoitti:

Maahantuojan kanta oli että katkeaa. Ennemin luotan siihen tietoon, kuin autokauppiaan. Voi olla että autokauppias ei tiedä takuun katkeamisesta, tai ei sitä halua kertoa. Lastuttaja jokatapauksessa yleensä myöntää takuun lastulle, joka on kai tässäkin tapauksessa 2v.

Lukiko ilmoituksessa että se on lastutettu?

siin oli että piristetty http://www.paivanauto.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4448
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      153
      3303
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      57
      2602
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2564
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      112
      2335
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1691
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1550
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe