...kun yritin lähettää erästä viestiä. Lopulta meni tunnistus läpi ja viesti palstalle. Ansaitsenko sisukkuuspalkinnon?
Klikkailin kerran lähes tunnin recaptchaa...
7
222
Vastaukset
- olet-tyhmä
Ansaitset tyhmyyspalkinnon. Minulla ruksi tulee automaattisesti. Ei tarvitse klikkailla yhtään mitään.
- MINÄ-EN-VAIKENE
Täytyy myöntää, että tuo oli jo aika raskas rupeama fyysisestikin. Ranne kipeä ja hikeäkin sai pyyhkiä otsalta. Mutta sellaista se sananvapauden puolesta TAISTELEMINEN joskus on! Minua EIVÄT KUVANTUNNISTUSJUTSKAT VAIENNA!
- sanoja2
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
- 958587453e7
Kuukkelin ja suolipaskan omistajat pitäisi räjäyttää helvettiin, ihme ettei kukaan ole vielä tehnyt sitä.
- aika_outoa
recaptcha toimii itsellä samassa verkossa 2 eri koneessa eri lailla. Toisessa saa viestin viimeistään toisella yrittämällä lähtee, toisessa näyttää kuvia moneen kertaan.
Sama win10 käyttis ja sama googlen selain. Saman merkkiset koneetkin. Kannattaa rekisteröityä niin ei tarvi recaptchaa.
- anonyymi_parempi
Niin, eihän sinne omalla nimellä tarvitse rekisteröityä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971100
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35624Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48492- 32480
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451- 34447
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25438