Muistin tämän nimisen palstan ja ajattelin kertoa kokemuksiani. Kai tätäkin lukee muut kuin tämän palstan valkarit. Olen siis ulkoisesti kivan näköinen nainen ja ikää tällä hetkellä 45 vuotta. Ja kokemukseni liittyvät viimeiseen 10 vuoteen. Itse olen alapään mitoiltani kait normaali. En nyt mikään tiukka, mutta ei minun sisääni saa esim. kättä mahtumaan. Viimeisen miehen ympärys oli reilusti WC-paperihylsyä suurempi. Jos hylsyn säde on 4.5cm niin tällä miehellä oli n. 5.5 cm.
Meillä oli vaikeuksia saada penis sisään, mutta saatiin kuitenkin. Ja pituutta oli reippaasti yli 20 cm. Piti olla tosi varovainen.
Yksinkertaistettuna asia menee siten, että kaikki iso munaiset haluavat seksiä kanssani yhä uudestaan ja uudestaan, kun taas pienempi munaiset jättävät helposti yhteen kertaan ja syvä hiljaisuus. Onhan tässä muutamaan kertaan harmittanut, että olen saanut pakit kivalta mieheltä, jolle olen kait ollut liian suuri. Mutta toisaalta helpottavaa huomata, että kuitenkin löytyy miehiä jolle olen sopivan kokoinen.
Ja tämän viimeisen kanssa tapaaminen jatkuu.
Minusta on vähän väärin, että nämä koko keskustelut aina painottuu pieni munaisten ongelmiin. Te nyt ainakin saatte tavaranne naisen sisään. Miettikää nyt sitä isomunaista ressukkaa, joka ei oikeasti mahdu mihinkään.
Oikean kokoinen mulle/sulle
NaisenKokemus
1
246
Vastaukset
- Ryhmykulli
Olet oikeassa. Keskustelun tulee tästä lähin painottua teidän isovittuisten ongelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690