Muistin tämän nimisen palstan ja ajattelin kertoa kokemuksiani. Kai tätäkin lukee muut kuin tämän palstan valkarit. Olen siis ulkoisesti kivan näköinen nainen ja ikää tällä hetkellä 45 vuotta. Ja kokemukseni liittyvät viimeiseen 10 vuoteen. Itse olen alapään mitoiltani kait normaali. En nyt mikään tiukka, mutta ei minun sisääni saa esim. kättä mahtumaan. Viimeisen miehen ympärys oli reilusti WC-paperihylsyä suurempi. Jos hylsyn säde on 4.5cm niin tällä miehellä oli n. 5.5 cm.
Meillä oli vaikeuksia saada penis sisään, mutta saatiin kuitenkin. Ja pituutta oli reippaasti yli 20 cm. Piti olla tosi varovainen.
Yksinkertaistettuna asia menee siten, että kaikki iso munaiset haluavat seksiä kanssani yhä uudestaan ja uudestaan, kun taas pienempi munaiset jättävät helposti yhteen kertaan ja syvä hiljaisuus. Onhan tässä muutamaan kertaan harmittanut, että olen saanut pakit kivalta mieheltä, jolle olen kait ollut liian suuri. Mutta toisaalta helpottavaa huomata, että kuitenkin löytyy miehiä jolle olen sopivan kokoinen.
Ja tämän viimeisen kanssa tapaaminen jatkuu.
Minusta on vähän väärin, että nämä koko keskustelut aina painottuu pieni munaisten ongelmiin. Te nyt ainakin saatte tavaranne naisen sisään. Miettikää nyt sitä isomunaista ressukkaa, joka ei oikeasti mahdu mihinkään.
Oikean kokoinen mulle/sulle
NaisenKokemus
1
254
Vastaukset
- Ryhmykulli
Olet oikeassa. Keskustelun tulee tästä lähin painottua teidän isovittuisten ongelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3248968Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat835528Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3225005SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden703470Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä32922Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal532305Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42282Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72198- 1132166
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja402073