Missä se suuri raiskausaalto oikein luuraa?

nbmvbncv

Rasistiset vähäpojat ovat jauhaneet vuosi kausia että pian alkaa Suomessa kauhea joukkoraiskausaalto jossa kymmeniä suomalaisia "viattomia" naisia joukkoraiskaavat maahanmuuttajmiehet Lähi-Idästä ja Afrikasta. Mutta eipä ole vieläkään tätä joukkoraiskausaaltoa vain näkynyt missään. Päinvastoin vähäpojat itse naisen puutteessa suggestoivat kuin mitkäkin aisankannattajat näitä fantasioitaan. Taitavat saada noista raiskauskuvitelmistaan vain kiksejä?

39

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyökövähäntyhjää

      Ilmeisesti et ole lukenut tilastoja.

      • Anonyymi

        Eikä edes valtamedian pikku-uutisia


      • Anonyymi

        "Missä se suuri raiskausaalto oikein luuraa?"

        Hanki silmät

        Grafiikka näyttää hälyttävän ilmiön Oulun rikostilastoissa – lasten seksuaalinen hyväksikäyttö yleistynyt jopa yli 50 prosenttia? Näin poliisi kommentoi
        Tiistai 9.7.2019
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6a07253f-7088-4b51-b07c-365693dc2f52
        "Iltalehden graafi näyttää, miten raju nousu olisi vuositasolla. Poliisin mukaan asiaa on syytä pitää silmällä."


    • säälittävää.väkeä

      Vähäpoika ei ole koskaan naista saanutkaan. Silti ovat kovia puhumaan "meidän" naisista. Hahahah.

      • 123d123d123f123f

      • Anonyymi

        Korkeatkaan prosentit eivät kerro että lukumäärä olisi noussut paljoa. Jos ennen oli yksi raiskaus niin 500% nousu tarkoittaa viittä raiskausta jne.

        Linkkisi uutinen kertoo muuten että ulkomaan kansalaisten tekemiksi epäiltyjen raiskausrikosten määrä on noussut 59 prosenttia. Ei siis 521 prosenttia.

        Et siis osaa lukea :)


      • Anonyymi

        Et siis osaa lukea :)

        Erityisesti ovat lisääntyneet ulkomaalaisten epäillyt seksuaaliset ahdistelut.

        Viime vuoden tammi–syyskuussa ulkomaalaisten tekemiä seksuaalisia ahdisteluja kirjattiin 19. Tämän vuoden tammi–syyskuussa ulkomaalaisia on epäilty jo 118 seksuaalisesta ahdistelusta. Kasvua on siis noin 521 prosenttia.


    • trollaajamies

      ei sua voi ottaa enä vakavasti pelle :D

    • etkö.seuraa
    • APalpakalle

      Taisi juttu oieta niin, että aloittaja on se vähäpoika. Ja kappas vaan, niinhän se onkin :D

      • kalahtihällekalikka

        Juu, kyllä hän taitaa aisankannatuksen jalon taidon.


      • 12d3123d12312d3

        aloittaja on selkeästi mielenvikainen, kenelle vähäpojalle edes luulee puhuvansa (varmaankin itselleen). tämä on anonyymi palsta jumankauta, täällä voi olla kuka vain :D


    • Mamut_on_jees_porukkaa

      Valtamedia on yhteisestä sopimuksesta lopettanut ulkomaalaisten raiskausuutisoinnin, toki myös kantasuomalaisten. Tämä kesä on historiansa hiljaisin, raiskauksien osalta lehdistössä, mutta ei tilastoissa.

      Talven mittaan, saamme lukea oikeuden päätöksiä tästä kesästä ja tekijöistä enemmän.

    • LentokoneSeisoja

      Mitäs sinne Kallion kuppilaan kuuluu, joko on punaviini korkattu?

    • kysynkunentiedä

      Haluaako aloittaja sanoa jotain lisää?

    • Kokoomuksen

      Mykkänenkö se näitä aloituksia joissa vähätellään matujen tekoja syytää palstalle Orpon myhäillessä taustalla kun akka käärii firmansa kautta rahaa tilille?

    • NomiDuunari

      Suuri trolli.....

    • sdfasdfsdf

      Aloittaja unelma on toteutunut.

    • Anonyymi

      Tässä vielä äärisuvaitsevaiselle mustaa valkoiselle, kyllä piisaa tapahtumia Suomessa, etenkin Oulussa. Ja lisää tulee, älä huoli. Kiitos näistä raiskaajista!

      Tänään klo 8:04
      "Grafiikka näyttää hälyttävän ilmiön Oulun rikostilastoissa – lasten seksuaalinen hyväksikäyttö yleistynyt jopa yli 50 prosenttia"

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6a07253f-7088-4b51-b07c-365693dc2f52

    • Anonyymi

      Ukrainalaiset poptähdet ja kansantaiteilijat uhrataan vanhalle politiikalle uusilla tempuilla.

    • Anonyymi

      Hyysärit ei oikein elä tässä todellisuudessa.

    • Anonyymi

      Kyllä tässä aaltoja on ollut ihan tarpeeksi, tyyliin Oulun hirvittävät teot.

    • Anonyymi

      (Ääri)suvaitsevaisuus pitäisi luokitella mielenterveyden häiriöksi.

    • Anonyymi

      Aloittajan kysymyksen aikaan raiskausaalto oli parhaillaan menossa. Se, että siitä ei riittävästi uutisoitu, käy ilmi jo tuosta kysymyksestäkin.

    • Persujen raiskausaalto. Työmies Putkonen raiskasi...

      • Anonyymi

        Äijä puhuu palturia ja niksuttelee kommentit pois. Putkonen oli DEMARI silloin, ja sulla on pää jumissa.


      • Anonyymi

        Menehän syömään koiranmakkaraa pelle.


    • Anonyymi

      Vieläkö lisää kaipaat, uskomatonta. Vaikuttaa että mikään lapsiuhri ei ole liian kallis maksu siitä että saadaan näitä ihania mohametteja tänne.

    • Anonyymi

      nbmvbncv:lle tiedoksi

      tsunamihan sieltä tuli, olisit vain kiltisti odottanut vielä hetken.

    • Anonyymi

      Pt mediasta löytyy taas päivän video mihin tämä maailma on menossa?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi jutussa luki, että mies puhui suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jutussa luki, että mies puhui suomea?

        Aivan, yleensä kirjoitetaan tekijän olleen Suomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jutussa luki, että mies puhui suomea?

        Koska näin yritetään hetki salata kantaväestöltä tekijä alkuperää. Sama kaava jokaisen mamu raiskauksen yhteydessä. Tutkinnallisista syitä tuntomerkkejä ei anneta, vaikka juuri niitä pitäisi antaa.


      • Anonyymi

        Ei tietenkään, jokuhan saa viellä kiinni tämän tekijän, enenkuin kerkeää poistua maasta.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe