seksiä? Riitelimme kavereiden kanssa asiasta ja eikö sen jälkeen voi sanoa että on vielä kaveri?
Onko normaalia harrastaa tyttöKAVERIn kanssa
7
248
Vastaukset
- nimimerkki22
Olet kyllä enemmän kuin kaveri jos harrastat seksia jonkun kanssa
- eiolenormaalia
Ei tuo ole normaalia ja ei sen jälkeen voi olla enää pelkkiä kavereita. Sehän on vain outoa
- huolestunutäiti
Mielestäni olette enemmän kuin kavereita seksin jälkeen, en tiedä miten voisitte olla vain kavereita jos harrastatte seksiä
Eräillä tädeillä on tapana huolestua kaikesta.
Seksin harrastaminen tyttökavereiden kesken on ihan tavallista. Useimmin se on itsetyydytyksen luonteista. Se voi olla myös alkumerkki lesbolaisesta suuntauksesta. Jos seksi tyttökaverien kesken ei innosta, sekin on tavallista.
Tuntuu oudolta, että olisitte riidelleet asiasta. Riittänee sen havaitseminen, että toinen tykkää, toinen ei.- umAchIi
rennostiM kirjoitti:
Eräillä tädeillä on tapana huolestua kaikesta.
Seksin harrastaminen tyttökavereiden kesken on ihan tavallista. Useimmin se on itsetyydytyksen luonteista. Se voi olla myös alkumerkki lesbolaisesta suuntauksesta. Jos seksi tyttökaverien kesken ei innosta, sekin on tavallista.
Tuntuu oudolta, että olisitte riidelleet asiasta. Riittänee sen havaitseminen, että toinen tykkää, toinen ei.Olen poika......
umAchIi kirjoitti:
Olen poika......
Muuttaa asian. On siis kyse tavallisesta heteroseksistä. Nuoremmissa ikäluokissa on tavallista seurustella ilman sukupuoliyhdyntää. Vanhemmissa sellainen seurustelu on hyvin poikkeuksellista.
Minun ex-tyttökaverini kertoi, että hän oli ollut edellisen poikaystävänsä kanssa yhdynnässä jo 8-vuotiaana. Sekin on ihan normaalia.
Ei siinä mitään ihmeellistä ole, ja ihan hyvin voi edelleen olla ihan kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963