Minulla on sellainen ongelma,että vaimoni halut on kadonneet. Olen tehnyt kaikkeni ollut hellä auttanut arkiaskareissa ym. ym. Vaimollani ollut migreeniä sai lääkkeet siihen joissa sivuvaikutuksena haluttomuus. Sen jälkeen seksielämä ollut onnetonta.Valitakko migreeni vai seksi.Minulla nyt ei ainakaan muita iloja elämässä kun lapset ja viina.
40 takana
19
1314
Vastaukset
- japanitar
pitäisi muistaa...sain sen käsityksen ettei vaimosi ole halunnut itsekään tätä ilmeisesti lääkkeistä johtuvaa "haluttomuutta"..et kai jätä häntä nyt yksin..ei kukko käskemällä laula jne. Vaikeaa se on varmaan vaimollesikin..Aikaa ja sinniä saattaa vaatia, mutta lopussa kiitos seisoo:)
- 42 v nainen
Ei kait elämä ilman seksiä ja hellyyttä ole mitään... Kohtaloni on myös sellainen mies, joka ei saa kotona seksiä..
- loppu hyvin...
Syö sinäkin niitä pillereitä....
- yleistä
naiset kyllästyvät aikaisemmin, kun aina sänkyyn mentäessä pitäisi olla jalat levällään.
- Nainen 60v
Kyllä se riippuu suoraan siitä sänkykumppanista :)))
- MonaLisasmile
miksi pitkissäkin parisuhteissa nuo tarpeet ja halut eivät useinkaan kohtaa.Joku jossakin sanoi, ettei rakasteluun munaa tarvita, voisiko tämä olla lähtökohta jollekkin uudelle ajattelulle?
- laahustava
Tarkoitat tolla"uudella ajattelulla"rupesi kiinnostamaan todella paljon.
Haluaisin itse oppia ajattelemaan jotenkin toisin kyllästyttää(samaa narisemista päivästä toiseen) nää vanhat ajatusten kulut.Halu oppia rakastamaan aidosti(eikä vain että siittä itse vain hyötyisi jotenkin)on suuri.
Eipä paljon liittynyt ketjun aloittajan vaikeuksiin.Mut tässä jotain.
Harrasta lapsien kanssa nyt niin paljon kuin jaksat saat siittä myös itsellesi paljon iloa.Lapset kasvavat yllättävän nopeasti sen huomaa silloin viimeistään kun he muuttavat pois kotoa.
Myös sulla on"ihana"syy vetää pää täyteen siinä vaan täytyy olla varovainen on muuten äkkiä alkkis - MonaLisasmile
laahustava kirjoitti:
Tarkoitat tolla"uudella ajattelulla"rupesi kiinnostamaan todella paljon.
Haluaisin itse oppia ajattelemaan jotenkin toisin kyllästyttää(samaa narisemista päivästä toiseen) nää vanhat ajatusten kulut.Halu oppia rakastamaan aidosti(eikä vain että siittä itse vain hyötyisi jotenkin)on suuri.
Eipä paljon liittynyt ketjun aloittajan vaikeuksiin.Mut tässä jotain.
Harrasta lapsien kanssa nyt niin paljon kuin jaksat saat siittä myös itsellesi paljon iloa.Lapset kasvavat yllättävän nopeasti sen huomaa silloin viimeistään kun he muuttavat pois kotoa.
Myös sulla on"ihana"syy vetää pää täyteen siinä vaan täytyy olla varovainen on muuten äkkiä alkkisruveta oikein miettimään.Taisit kyllä itse jo vastata tuohon kysymykseesi.Suorituslähtöisen elämäntyylin vähentämistä..siitä kait se lähtee ja siitä omasta tahdosta tuottaa toiselle iloa.
Yleensä jos prosessit lähtevät päässä käyntiin, ne tuottavat aina jotain tulosta.
Kiitos viinan vaaran varoituksesta..:) - laahustava
MonaLisasmile kirjoitti:
ruveta oikein miettimään.Taisit kyllä itse jo vastata tuohon kysymykseesi.Suorituslähtöisen elämäntyylin vähentämistä..siitä kait se lähtee ja siitä omasta tahdosta tuottaa toiselle iloa.
Yleensä jos prosessit lähtevät päässä käyntiin, ne tuottavat aina jotain tulosta.
Kiitos viinan vaaran varoituksesta..:)"Suorituslähtöisen elämäntyylin vähentäminen.."
Oli hyvin sanottu.
Kun vähentää tarvetta päästä"huipulle"nopeasti voi saavuttaa sen muulla tavoin tiedä sitten miten??
Iloista ja halien täyttämää viikonloppua
- Aikuinen nainen mä oon
Olen käyttänyt migreenilääkkeitä 15v, enkä ole moista koskaan kuullutkaan.
Olisikohan tuo ihan vaimosi oma "selitys"?
Tietysti kohtauksen aikana ei seksi tulisi mieleenkään( kuten ei varmaan muunkaan aidon päänsäryn), mutta muulloin on maistanut ja jopa erittäin hyvin jos ei liikaakin:))). - savon seppä
sinulla ilon aihetta vaikka kuinka paljon. Seksikin on kyllä tärkeä. Lasten kasvatus ja heidän tulevaisuutensa...Vaimosi tilanne varmaan korjaantuu. Ja onhan teillä rakkautta vielä selvästi kun pidät vaimostasi hellän huolen.
Uskollisuus on mielestäni niin tärkeä, että se ajaa myös seksin ohitse. Ilman sitä ei ole rakkautta, ei miehen ja naisen lämmintä suhdetta, lapsilta puuttuu turvalinen kasvupaikka ja seksikin on kovin huonolla pohjalla. Tsemppiä sinulle. - Migreeninainen
Migreenilääkkeet eivät aiheuta haluttomuutta, takana on nyt jotain muuta joka kannattaa selvittää, lääkkeet on helppo sanoa syyksi, mutta totta se ei ole.
- Irene
Olet saanut jo hyviä ohjeita, eikä tässä enää pahemmin voi täydentää. Mutta oman mielipiteen annan.
Keskustelkaa vakavasti keskenänne, ei painostaen vaan lämmöllä. Löytäkää yhdessä se elämänilo, olkaa lapsillenne rakastavat vanhemmat - tie naisen sydämeen vie lasten kautta. Jos seksi ei nyt luista, niin pelkkä läheisyyskin: hellä kosketus, suukot ja pienet sipaisut ohimennessä antavat toisillenne iloa. Jos vaimosi ei kestä minkäänlaista kosketusta, niin sitten suosittelen perheneuvolaa tai seksiterapeuttia.
Mutta, unohda se viina 2. tärk. elämänilona. Silloin tällöin voi nauttia, mutta ei lohdutukseksi. - TiinaKº
Perjantai-ip:n kahvitunnilla miehet herkesivät puhumaan viikonlopustaan. Neljännes viidenkympin kummallakin puolella olevista miehistä sanoi kotona olevan niin vihaisen tunnelman, etteivät haluaisi kotiin mennä lainkaan. Jokainen heistä meni Alkon kautta kotiin. Jokainen heistä sanoi vaimonsa kaipaavan omaa rauhaa. Yksi kertoi vaimonsa verenpaineen johtuvan hänen näkemisestään. Juttu oli hersyvää ja tekohilpeää, mutta jokainen kertoi asiansa tosissaan, se oli kuultavissa.
Näillä pariskunnilla on kymmeniä vuosia elämää takana, lapset lähteneet pesästä, talot maksettu ja kaikki hyvin. Yhteistä heille on lämmitetty lauantai-sauna, jossa osa käy erikseen, osa yhdessä ja iltaohjelmana omat TV:t ja mieliohjelmat.
Missä on vika? Eikö onnellisia loppuja olekaan? - yllyttäjä
niin kuin täällä on todettu, luultavasti takana on jokin muu juttu, olisko vaimollasi toinen suhde? mutta juttusi ei taida olla koko stoori,,, vaan vain osa kokonaisuudesta. Jos nainen ei ole kiinnostunut enää seksistä, niin mieti sitten että jos sulla olisikin ulkopuolinen seksikumppani. Kun vaimosi huomaa että et enää vonkaa, niin johan kiinnostus taas herää... tai ainakin oma elämänlaatusi nousee. Viinaa et varmaankaan pysty jättään, arvaan.
katoamisen syynä ole se viina,kumpaa sinä rakastat enemmän?
Jos vaimo pyytää jättämään viinan,oletko siihen valmis?Keskustele ja kysy mikä on se suurin syy,että vaimo ei ole halukas intiimmin suhteeseen.
Tässä eräs ajatus ja mielipide,ei tietenkään mikään "ehdoton totuus".
Toivottavasti asiat korjaantuvat.Asiantilan eteen kannattaa tehdä töitä,sillä erinäköisiä aallonpohjia osuu elämässä jokaisen kohdalle ja sieltä suurin osa kyllä tiensä ylös raivaa.
Ole myös sinä,vaimosi ja lapsesi juuri niitä selviytyjiä niin tulevaisuus palkitsee kyllä vaivannäön monessa mielessä.
Tsemppiä teille.- kaksi eroa takana ,kuinka
Kuinka vaikeata voi olla miehellä kun nainen juo . Häiritsee puhelimella kaikkien läheistensä perhe-elämää. Mies haluaa päästä eroon tästä vhitystä vaimostaan, mutta tämä ei halua koska ei tiedä mistä saa rahaa juomiseensa. Saa pitkän käsittelyn jälkeen eron ja alkaa elää omaa elämäänsä. Mutta....
""vaimo"" ent. alkaa kiusata omaa poikaansa, hakemaan kaljaa antamaan rahaa, itsareilla ,ym
KUINKA TÄMÄN VANHAN AKAN VOI TYÖNTÄÄ JOHONKIN ...
JOSTA EI KIUSAA? - ent. juoppo
kaksi eroa takana ,kuinka kirjoitti:
Kuinka vaikeata voi olla miehellä kun nainen juo . Häiritsee puhelimella kaikkien läheistensä perhe-elämää. Mies haluaa päästä eroon tästä vhitystä vaimostaan, mutta tämä ei halua koska ei tiedä mistä saa rahaa juomiseensa. Saa pitkän käsittelyn jälkeen eron ja alkaa elää omaa elämäänsä. Mutta....
""vaimo"" ent. alkaa kiusata omaa poikaansa, hakemaan kaljaa antamaan rahaa, itsareilla ,ym
KUINKA TÄMÄN VANHAN AKAN VOI TYÖNTÄÄ JOHONKIN ...
JOSTA EI KIUSAA?enkä aio ennää sinua ja poikaa kaljakuskina pittää.Entinen kiltti luonne yhä pinnalla.Tuulta purjeisiin pojalle ja sulle.
- mies
Kiitos vastauksista.Todettakoon etten ota sitä viinaa,kuin viikonloppuisin.Osasyyllinen tähän tilanteeseen voisi olla myös tuo vuorotyö.Ne lääkkeet on muuten ennaltaehkäiseviä lääkkeitä ts. verenpainelääkkeitä vaikka ei ole korkea verenpaine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289