Uskallatko alkoholia juoda jos kärsit sydämen hyvänlaatuisista lisälyönneistä? Aiheuttaako alkoholi sinulle lisälyöntejä tai krapula? Miten paljon juot jos kärsit lisälyönneistä? Kiitos jos vastaatte, tarvin tutkimukseen tietoja.
Vastaukset 3
- alkoholijalisärit
Itellä tulee välillä kammiolisälyöntejä (muljahdus ja tauko) joita on tutkittu, mutta mitään syytä niihin ei ole löytynyt. Alkoholi ei kyllä niitä provosoi (päinvastoin helpottaa) ja krapulassakin niitä tulee kovin harvoin. Sen sijaan pitkään jatkunut raskas liikunta, valvominen ja välillä jännitys laukaisee ne. Joskus myös kahvi jos sitä tulee juotua useampi kuppi.
Alkoholia juon sen 4-6 annosta kerran viikossa joskus harvemmin ja joskus useammin jos on paljon rientoja. - Vieras12345
Muita?
- Muuanikäukko
En ole huomannut, että lisäisi. En ole päässyt mikä olisi lisälyönnin selkeästi laukaiseva tapahtuma. Edelliseen vastaukseen viitaten en erota mikä on kammioperäinen, mikä eteisperäinen ekstra, ei kardiologi ainakaan minulle ole sitä kertonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371