Uskallatko alkoholia juoda jos kärsit sydämen hyvänlaatuisista lisälyönneistä? Aiheuttaako alkoholi sinulle lisälyöntejä tai krapula? Miten paljon juot jos kärsit lisälyönneistä? Kiitos jos vastaatte, tarvin tutkimukseen tietoja.
Lisälyönnit ja alkoholi
3
1398
Vastaukset
- alkoholijalisärit
Itellä tulee välillä kammiolisälyöntejä (muljahdus ja tauko) joita on tutkittu, mutta mitään syytä niihin ei ole löytynyt. Alkoholi ei kyllä niitä provosoi (päinvastoin helpottaa) ja krapulassakin niitä tulee kovin harvoin. Sen sijaan pitkään jatkunut raskas liikunta, valvominen ja välillä jännitys laukaisee ne. Joskus myös kahvi jos sitä tulee juotua useampi kuppi.
Alkoholia juon sen 4-6 annosta kerran viikossa joskus harvemmin ja joskus useammin jos on paljon rientoja. - Vieras12345
Muita?
- Muuanikäukko
En ole huomannut, että lisäisi. En ole päässyt mikä olisi lisälyönnin selkeästi laukaiseva tapahtuma. Edelliseen vastaukseen viitaten en erota mikä on kammioperäinen, mikä eteisperäinen ekstra, ei kardiologi ainakaan minulle ole sitä kertonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086