Venäjän toisinajattelijoiden mukaan presidentti Putin onkin itse mieltynyt homomiehiin KGB aikanaan. Oiskohan tässä selitys miksi seksuaalivähemmistöjä niin ankarasti Venäjällä vainotaan. Kurittaa muita, että omat mieltymykset eivät paljastu.
Putin onkin homo?
13
366
Vastaukset
- Aktivresor
Hyvin mahdollista.
Saatat olla oikeassa. Historia on osoittanut, että kaikkein pahimmat homojen vainoajat, ovat itse olleet homoja. Hyvä esimerkki on USA:sta FBI:n johtaja J.E. Hoover.
- Hahhaaa
Putinilla on kylläkin tyttöystävä, homostelu kuuluu Suomelle ja Ruotsille
- Venäjä-on-homomaa
Heh. Noita tyttöystäviä ja vaimoja on ollut monellakin ukolla ennen kuin ovat tulleet kaapista.
- 6786785658
Venäjä-on-homomaa kirjoitti:
Heh. Noita tyttöystäviä ja vaimoja on ollut monellakin ukolla ennen kuin ovat tulleet kaapista.
Sinähän sen tiedät, oletko muuten lopettanut vaimosi pieksemisen?
- Venäjä-on-homomaa
6786785658 kirjoitti:
Sinähän sen tiedät, oletko muuten lopettanut vaimosi pieksemisen?
Sinähän sen tiedät.
Kuka tietää. Jeesuskin oli kai homo, koko ajan 12 miestä mukana
- PäätönTrolli
Monenko miehen kanssa Moskovan trolli vehtailee?
- Onkosehomo
Ei se ainakaan kovin heterolta vaikuta.
- Trolleja-palstat-täynnä
Tämän ketjun ap. postaus on tietenkin trolli.
- Mmah
Ja Abrahammin toisiaan toistavat postaukset, joita se syytää liukuhihnalta, eivät ole trolleja?
- Ljwä
Turha sinun on pahoittaa mieltäsi Putinin mahdollisesta homoudesta. Ei homous ole rikos edes Venäjällä.
- Tukiaisukko
Niin on pipiläkin ja on myös mieltynyt trumpettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358