Minulla on pitkäaikaista kokemusta 4.5cm paksuisesta 20 cm pitkästä, mutta tämä nykyinen jonka kanssa aloittelen on tätäkin paksumpi ja pidempi. Kyllä me jo onnistuttiin, mutta kokoajan saa varoa ettei paikat mene rikki ja ettei mene vauhdilla pohjaan. On sellainen pieni varovaisuus tilanteessa vaikka liukastetta on.
Pitäisi olla sellainen asento, jossa nainen olisi mahdollisimman rento ja emätin olisi mahdollisimman suorana eikä millään tavalla taittuneena. Ja sitten vielä asennon pitäisi olla miehelle esteetön. Lähetyssaarnaaja mietin naisen kannalta. En vaan olen varma, onko se kuinka helppo isomunaiselle miehelle.
Niin että mikä asento on toimivin jos on tosi iso ja nainen kooltaan normaali?
Mikä toimivin asento, jos miehellä tosi iso?
3
1176
Vastaukset
- Keskikovapenis
Kyllähän se lähetyssaarnaaja asento on paras. Käänykää välillä niin että mies on alla selällään ja vaimo voi säädellä penistä mielin määrin. Silloiin penis osuu vaimon herkimään kohtaa kipua tuottamatta,kun liukastetta laittaa riittävästi. Aloita varovasti ettet tuota kipua jäittikullilla. Toivotan ihanaa nautiskelua !
- raketillaJuustolle
Vauhdilla ei mene mikään pohjaan itsestään :D
"Minulla on pitkäaikaista kokemusta 4.5cm paksuisesta 20 cm pitkästä, mutta tämä nykyinen jonka kanssa aloittelen on tätäkin paksumpi ja pidempi. " -'nainen' puhuu
"Lähetyssaarnaaja mietin naisen kannalta." 'mies' puhuu
Rauhoitu ja ota iisisti, kyllä se siitä :)
Jos seksiä oikeasti päset harrastamaan niin huomattavasti nopeampaa huomaatte mikä toimii ja mikä ei kuin kysymällä täältä. Normihommaa. - Kaivontekijä
Vedelkää lusikassa, siinä on helppo säädellä pitkämunaa!
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237