Minulla on pitkäaikaista kokemusta 4.5cm paksuisesta 20 cm pitkästä, mutta tämä nykyinen jonka kanssa aloittelen on tätäkin paksumpi ja pidempi. Kyllä me jo onnistuttiin, mutta kokoajan saa varoa ettei paikat mene rikki ja ettei mene vauhdilla pohjaan. On sellainen pieni varovaisuus tilanteessa vaikka liukastetta on.
Pitäisi olla sellainen asento, jossa nainen olisi mahdollisimman rento ja emätin olisi mahdollisimman suorana eikä millään tavalla taittuneena. Ja sitten vielä asennon pitäisi olla miehelle esteetön. Lähetyssaarnaaja mietin naisen kannalta. En vaan olen varma, onko se kuinka helppo isomunaiselle miehelle.
Niin että mikä asento on toimivin jos on tosi iso ja nainen kooltaan normaali?
Mikä toimivin asento, jos miehellä tosi iso?
3
1049
Vastaukset
- Keskikovapenis
Kyllähän se lähetyssaarnaaja asento on paras. Käänykää välillä niin että mies on alla selällään ja vaimo voi säädellä penistä mielin määrin. Silloiin penis osuu vaimon herkimään kohtaa kipua tuottamatta,kun liukastetta laittaa riittävästi. Aloita varovasti ettet tuota kipua jäittikullilla. Toivotan ihanaa nautiskelua !
- raketillaJuustolle
Vauhdilla ei mene mikään pohjaan itsestään :D
"Minulla on pitkäaikaista kokemusta 4.5cm paksuisesta 20 cm pitkästä, mutta tämä nykyinen jonka kanssa aloittelen on tätäkin paksumpi ja pidempi. " -'nainen' puhuu
"Lähetyssaarnaaja mietin naisen kannalta." 'mies' puhuu
Rauhoitu ja ota iisisti, kyllä se siitä :)
Jos seksiä oikeasti päset harrastamaan niin huomattavasti nopeampaa huomaatte mikä toimii ja mikä ei kuin kysymällä täältä. Normihommaa. - Kaivontekijä
Vedelkää lusikassa, siinä on helppo säädellä pitkämunaa!
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4593043Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3092994- 702078
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401588Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1911464- 1051213
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751202Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121097K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81065- 111980