Sinä joka olit olavin olgassa perjantaina 27.7.pyysit numeroni en antanut minua kaduttaa. Pyysin sua tulemaan lauantaina et tullut. Olit 59 3v sit jäänyt leskeksi.ikävä
Puhelinnumeroni
6
657
Vastaukset
- TänneSitäKirjutettaan
Jokos se kaiveloopi siellä jalakojen välyksissä.... sittee se kiima tiettää.
Katohhan niät ku joku muukkii on innostunna kirjuttammaan savoks:D No, yrittänyttä ee laeteta niihhän ne sannoo:D:D Mut oeshan tuossa vielä aeka paljo parantamista tuossa savonkielen hallinnassa jotta piäsis ies lähellekkää meekäpoejjan tassoo:D:D:D
- Huonostipelasit
Löysit toisen ja saitkii pakit heh.. nyt ruikutat hellyyttä ees joltain!
- LoveIsInTheAir
Toivottavasti ihastus löytyy! Pietään peukkuja!
- SilmätTummatRuskeaTukka
Peukkuja todellakin👍
Miten se oiskin mukavaa kun sattus😉
Meille miehentoljakkeille ei vaan aina valkene asiat siinä hetkessä ja näemmä vanhemmallakin ijällä asiat jää vaivaamaan.
Nii miekin yhä erään suoper kauniin blondin silmät muistan viime talvelta😊
Onnea kaikille asioissa. - SilmätKauniitRuskeaTukka
SilmätTummatRuskeaTukka kirjoitti:
Peukkuja todellakin👍
Miten se oiskin mukavaa kun sattus😉
Meille miehentoljakkeille ei vaan aina valkene asiat siinä hetkessä ja näemmä vanhemmallakin ijällä asiat jää vaivaamaan.
Nii miekin yhä erään suoper kauniin blondin silmät muistan viime talvelta😊
Onnea kaikille asioissa.Ai persia sentään🤔piti sanoman SUPER KAUNIIN BLONDIN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727