Sinä joka olit olavin olgassa perjantaina 27.7.pyysit numeroni en antanut minua kaduttaa. Pyysin sua tulemaan lauantaina et tullut. Olit 59 3v sit jäänyt leskeksi.ikävä
Puhelinnumeroni
6
663
Vastaukset
- TänneSitäKirjutettaan
Jokos se kaiveloopi siellä jalakojen välyksissä.... sittee se kiima tiettää.
Katohhan niät ku joku muukkii on innostunna kirjuttammaan savoks:D No, yrittänyttä ee laeteta niihhän ne sannoo:D:D Mut oeshan tuossa vielä aeka paljo parantamista tuossa savonkielen hallinnassa jotta piäsis ies lähellekkää meekäpoejjan tassoo:D:D:D
- Huonostipelasit
Löysit toisen ja saitkii pakit heh.. nyt ruikutat hellyyttä ees joltain!
- LoveIsInTheAir
Toivottavasti ihastus löytyy! Pietään peukkuja!
- SilmätTummatRuskeaTukka
Peukkuja todellakin👍
Miten se oiskin mukavaa kun sattus😉
Meille miehentoljakkeille ei vaan aina valkene asiat siinä hetkessä ja näemmä vanhemmallakin ijällä asiat jää vaivaamaan.
Nii miekin yhä erään suoper kauniin blondin silmät muistan viime talvelta😊
Onnea kaikille asioissa. - SilmätKauniitRuskeaTukka
SilmätTummatRuskeaTukka kirjoitti:
Peukkuja todellakin👍
Miten se oiskin mukavaa kun sattus😉
Meille miehentoljakkeille ei vaan aina valkene asiat siinä hetkessä ja näemmä vanhemmallakin ijällä asiat jää vaivaamaan.
Nii miekin yhä erään suoper kauniin blondin silmät muistan viime talvelta😊
Onnea kaikille asioissa.Ai persia sentään🤔piti sanoman SUPER KAUNIIN BLONDIN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195143Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5392615Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192332Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512210- 241967
- 821654
- 1461535
- 1251229
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40889