Kyllikki ruhanen

Hei onko kellään kokemuksia Kyllikki Ryhasen selvännäkö kyvyistä kuinka toteutunut?

36

8075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeitanäkijöitäkinon

      En suosittele.

    • 7777

      Mulle tiesi, jopa niin hyvin, etten enää uskalla soittaa😅.

    • Näkeekövaieikö

      Eikö se Naomi enää näekään kun pitää vaihtaa näkijää?

      • Anonyymi

        toi öööööööö tyyppihän jossain ketjussa ensten haukkui että Naomin tarinat muuttuu ja seuraavassa jo selvitti että kuinka hyvä näkijä se on... ei ole näkijöilläkään helppoa kun ensten tollaset ruinaa apuja ja sitten käy jossain topiceissa vuoron perään haukkumassa ja kehumassa...
        varmaan Naomi on passittanut muitten tykö vänkäämään, niin huippuhyvillä ennustajilla on varmasti asiakkaita ilman sellasia ööööö tapauksiakin.


    • salainensaari

      Minulla on useampi kerta kun olen kysynyt Kyllikiltä hän on tiennyt asioita pelottavan tarkast kaikki on toteutunut! Hänellä on kyky nähdä eikä hän rahasta ihmistäniikiun eräät jotka eivät tiedä mutta ovat "ennustajia".

    • yyxxx

      eikyllä ja kyllä ja kyllä muttei

    • Anonyymi

      Kyllä hän tietää ja on halpakin, mutta on äärimmäisen epämiellyttävä henkilö. Töykeä äsähtelijä.

      • Anonyymi

        Se oli yksi syy miksi minä en enää mennyt. Aloin käydä Naomilla ja olen myös soittanut hälle facebookissa.. Hän on todella ihana ja hyvin mystillinen eikä tosissaan ole mitään epämiellyttävää. Tulee sellainen olo että kaikki muu ympäriltä katoaa ja saan täyden huomion. Se on minulle tosi tärkeetä siksikin, että koen parisuhteessa tulen sivuutetuksi, ja kaikenlainen "äsähtely" saa minut meneen ihan lukkoon. Se voi olla kanssa "pelottavan tarkasti," että Naomi sanoi mulle mun lapsuuden ystäväni hääpäivän, siis ennen kun tiesin siitä itse. Hiukan meni väristykset kun avasin kutsun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli yksi syy miksi minä en enää mennyt. Aloin käydä Naomilla ja olen myös soittanut hälle facebookissa.. Hän on todella ihana ja hyvin mystillinen eikä tosissaan ole mitään epämiellyttävää. Tulee sellainen olo että kaikki muu ympäriltä katoaa ja saan täyden huomion. Se on minulle tosi tärkeetä siksikin, että koen parisuhteessa tulen sivuutetuksi, ja kaikenlainen "äsähtely" saa minut meneen ihan lukkoon. Se voi olla kanssa "pelottavan tarkasti," että Naomi sanoi mulle mun lapsuuden ystäväni hääpäivän, siis ennen kun tiesin siitä itse. Hiukan meni väristykset kun avasin kutsun.

        Mitenkäs tämä liittyi Ruhaseen?


    • Anonyymi

      Voin sanoa että omalla kohdallani osunut aina oikeaan. Tyyli kertoa asioista on suora ja ehdoton mutta sitä ei pidä ottaa ”itseensä”. Näkee vain hyvin vahvasti asioita. Osuu siis pelottavan hyvin ennustuksissaan oikeaan.

      • Anonyymi

        Mistä löytyy yhteystiedot. Ei ole astrossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löytyy yhteystiedot. Ei ole astrossa.

        Yhteystiedot numerotiedustelusta nimellä. kts. Iisalmen alue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteystiedot numerotiedustelusta nimellä. kts. Iisalmen alue.

        Nimellä saa 2 eri puhelinnumeroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimellä saa 2 eri puhelinnumeroa?

        Muistaakseni se on 0400-alkuinen. Netistä voit kuunnella hänen ennustuksiaan: Kyllikki Ruhanen Ennustus 2.4.2022 by Radio Sandels. On siellä Sandelsissa muitakin juttuja hänestä.


    • Anonyymi

      Todella vihanen,äkänen ja suora
      Ihmettelen miten hänelle annetaan enää nähdä asioita

      Ei fiksut ihmiset toimi noin.


      En suosittele

    • Anonyymi

      Antakaa almixin yhteystiedot, vieläkö tavoittaa? Kiitos.

      • Anonyymi

        löytyyx samasta ku tenax?


    • Anonyymi

      Olipa tyhmä kommentti. Olen almixilta saanut apua, mutta en ikävä kyllä tiedä enää hänen yhteystietojaan. Mielelläni kyllä yhteyden haluaisin saada, on jo kaksi kolmesta mennyt juuri niinkuin hän kertoi. Olen saanut ihanan tyttövauvan ja menimme avioon kesällä 2020. Joten sydämestäni kiitoksen haluaisin kertoa ja myös kysyä yhden uuden asian. Hän ei mainosta itseään, siitä eroittaakin aidon kyvyn ja nämä tyrkyttävät näkevät. Jos joku tietää voisiko ilmoittaa mistä sähköpostiosoitteesta hänet tavoittaa.

    • Anonyymi

      Kysäse lotto numerot niin totuus valkenee sinullekkin

    • Anonyymi

      Minne pistänyt kellokatkaisijat ???

      Huru Ukko

    • Anonyymi

      Aluksi iso plussa kohtuullisesta hintatasosta, joka on 5-10 kertaa halvempi kuin useilla ko. alan "rahastajilla".
      Sanoo kyllä asiat niin suoraan, että joistakin kuulijoista se tuntuu epämiellyttävältä.
      Plussaa siitä, että numero mihin soittaa on normaali hintainen kännykkänumero, eikä
      esim. 0700- alkuinen "rahastusnumero".
      Hän näkee asiat 3-3,5 kk:n päähän.
      Osa ennustuksista toteutui ja osa onneksi ei, joten ei aivan kaikkea kannata uskoa aivan 100 prosenttisesti.
      Hinta oli kuitenkin niin edullinen, että kannatti katsoa.

      • Anonyymi

        Jos haluaa kristalleja, mutta ei ole varaa ostaa, voi ostaa muovihelmiä ja uskotella itselle ja muille että ne on kristallia. Mutta ei ne ole. Ne on halpoja kopioita, joilla ei ole kristallien voimaa. Siksi olen valmis itse maksamaan oikean näkijän palveluista, kun jos haluan lottoa tai veikkausta tai muita arvailuja, silloin täytän kupongin. Jos haluan saada asioihini oikeasti selvyyttä, silloin käyn oikealla näkijällä.

        Olen sillä tavoin tosin eräänkin euron säästänyt, juuri viime vuonna käynti oikealla näkijällä, sai minut luopumaan suunnitelmasta, joka pian sen jälkeen osoittautuikin, olisi ollut totaalinen virhetikki. Joten, jos haluaa säästää, ei kannata tehdä sitä väärissä kohdissa. Oma luottonäkijäni, on sitä paitsi lahjaansa nähden erittäin edullinen, sanottakoon tässä nyt nimensä, vaikka varmasti joku minua mainonnastaan syyttääkin, mutta mielestäni hyvän nimen saa mainita ja se on Naomi.

        Olen häntä ennen muutamalla, suorastaan humpuukimaakarilla käynyt, jotka velottivat kovaa hintaa, vaikka osoittautui, olivat vain, muovihelmiä. Jos joku tekee 5-10 kertaa halvemmalla kuin Naomi, on aika todennäköistä, että ei tosiaan kannata uskoa oikein minkään prosenttisesti, ilmaiseksi ne jutustelee tuolla bussipysäkeilläkin, ihmiset. Että mahtaakohan tulla sade.
        Itse en tee kovinkaan paljoa näkemyksillä, jotka menee kuukausien päähän. Oma työni on sen luontoista, että minun on saatava tietoa siitä, mitä on tulossa vuosien päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa kristalleja, mutta ei ole varaa ostaa, voi ostaa muovihelmiä ja uskotella itselle ja muille että ne on kristallia. Mutta ei ne ole. Ne on halpoja kopioita, joilla ei ole kristallien voimaa. Siksi olen valmis itse maksamaan oikean näkijän palveluista, kun jos haluan lottoa tai veikkausta tai muita arvailuja, silloin täytän kupongin. Jos haluan saada asioihini oikeasti selvyyttä, silloin käyn oikealla näkijällä.

        Olen sillä tavoin tosin eräänkin euron säästänyt, juuri viime vuonna käynti oikealla näkijällä, sai minut luopumaan suunnitelmasta, joka pian sen jälkeen osoittautuikin, olisi ollut totaalinen virhetikki. Joten, jos haluaa säästää, ei kannata tehdä sitä väärissä kohdissa. Oma luottonäkijäni, on sitä paitsi lahjaansa nähden erittäin edullinen, sanottakoon tässä nyt nimensä, vaikka varmasti joku minua mainonnastaan syyttääkin, mutta mielestäni hyvän nimen saa mainita ja se on Naomi.

        Olen häntä ennen muutamalla, suorastaan humpuukimaakarilla käynyt, jotka velottivat kovaa hintaa, vaikka osoittautui, olivat vain, muovihelmiä. Jos joku tekee 5-10 kertaa halvemmalla kuin Naomi, on aika todennäköistä, että ei tosiaan kannata uskoa oikein minkään prosenttisesti, ilmaiseksi ne jutustelee tuolla bussipysäkeilläkin, ihmiset. Että mahtaakohan tulla sade.
        Itse en tee kovinkaan paljoa näkemyksillä, jotka menee kuukausien päähän. Oma työni on sen luontoista, että minun on saatava tietoa siitä, mitä on tulossa vuosien päästä.

        Samaa kokemusta minulla. Niitä on nykyään kaikki ""henkiset ryhmät ja ilmoitustaulut väärällään jos jonkinlaisista ennustelijoitten ja meetioitten palveluksista. Sitten kun varaat ajan, siellä joku lätisee ihan puuta heinää. Saman saa vaikka bussissa juttelisi vierustoverin kanssa ja olis varmaan todempaa.

        Oman kokemuksen mukaan, hyviä näkijöitä, sellaisia aidon näkemisen lahjan saaneita, ei ole kovin monia. Tuolla mainitulla itsekin käyn. Ittekseni joskus vähän ilkiästi mietin, että hyvä jos juoksevat noilla mitä lie ennustelijoilla, jääpähän sitten miulle paremmin aikoja. Hyvis ajoin aina vaarailen. Joskus jos on niin sanotusti tilanne päällä, että pikaiseen tarvihen, niin hyvin on joustos löytynyt että enpähän vaiha.


    • Anonyymi

      Olisiko kenelläkään antaa tuon ennustaja Kyllikki Ruhasen yhteystietoja, sillä haluisin soittaa hänelle.

      • Anonyymi

        Älä soita. Haluaa vain pahan puolelta kertoa asioita. Huutaa kun sanot ettei pidä paikkaansa. Sanoin hälle siitä mutta omasta mielestään huutaa kun en usko häntä 🤔Eihän ennustajalle kuulu miten asiakas hoitaa asiansa. Uhkakuvia maalailee mielellään. Kertoi asioita jotka ei voi edes toteutua .
        ÄLÄ SOITA!


    • Anonyymi

      Riippuu seurasta, onko ketään selvää näköpiirissä.
      Muutoinhan koko touhu onkin silkkaa kusetusta.

    • Anonyymi

      Selvänäkijältä saa kokolailla oikean vastauksen, jos kysyy kelloa.

    • Anonyymi

      On antaa, kävin 2017 ja kaikki asiat hän, Kyllikki tiesi oikeastaan tähän päivään asti. Olin silloin 34, nyt 60.

      • Anonyymi

        oikeastaa, joo. tai sitten ei. huonoo, huonoo kokemusta on.


      • Anonyymi

        Olet siis vanhentunut 6-7 vuodessa 26 vuotta. Kuulostaa helvetin pahalta 😂🤡


    • Anonyymi

      Ihan huuhaa eukko

    • Anonyymi

      Miksi joku jankkaa jotain Naomia kyllikki-ketjussa ?

      • Anonyymi

        Se on se samplarin sama kateelline feikkiämmä joka siittä joka ketjusa huohhottaa. Taitaa olla purut pahemman kerran kastunu.


    • Anonyymi

      Aina kännissä , vaikka väittää olevansa SELVÄNnäkijä 🤣. Miten kaihi potilas voi nähdä yhtään mitään ?

      • Anonyymi

        Älä nyt naamas kuvines täälläkin niistä känneistäs avaudu. Et näkisi mitään ilman kaihiaskaan. Silläkö niitä ilmaseksi tatrjoot eikä kukaan huoli ilmankaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      132
      1744
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1411
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1149
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      81
      1019
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      871
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      701
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      661
    10. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      656
    Aihe