Vanhin kauppa kylällä

S.Olavi

Tässä vanhimmassa kylällä olevassa kaupassa olisi muuten niin mukava poiketa, kahvilla ja vähän ostoksillakin....mutta mutta...kauppias ei vastaa asiakkaiden tervehdyksiin...seuraa kannoilla hiljaa kun kiertää huoneita ja katselee ostettavaa. Tulee mieleen ettei saa koskea tuotteisiin tsi että kauppias luulee asiakkaita epärehellisiksi. Meidän seurue ei ole ensimmäinen joka on tätä mieltä. On valitettavasti kuulunut muiltakin samaa kokemusta.
Olisiko syytä muuttaa käytöstä? Vai onko hyvä etteivät asiakkaat koe olevansa tervetulleita putiikkiin?

4

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EntinenJalavanasiakas

Saman huomion tein tänä kesänä vaan olihan siellä vanha herra paikalla jolla aina on aikaa hetkinen jokaiselle. Niin ja olikos harjoittelijan nimi Pieta jos en väärin muista, kiva tyttö kertakaikkiaan! Jos nykyistä kauppiasta erehtyy tuttavallisesti tervehtimään niinkuin minä tein niin vastaus oli virallinen "päivää". No kukin valitsee oman tiensä ja minä menen ossuuskauppaan ja Alkoon kun siellä on kivaa väkeä molemmissa. Terviisejä kaikille mukaville Taevalkosken ihmisille!

• Turistix2

En ole vuosiin käynyt enkä käy, kannattas jos siivota tontti taloineen ihmismäisesti. Piha kuin viidakko, ensimmäinen näky järkyttävä roskaastiaaitaus, Sama välinpitämättömyys jatkuu kaupan sisällä ihme et terveystarkastaja antaa kahvilaa pitää jne

• Anonyymi

Voi voi onko ihan nuin surkee paikka Minulla vähän eri käsitys tieten tavaraa paljon pienessä kaupassa kaikkihan silti hyvin esillä on Ja kyllähän kahvila on hyvinki siisti Ei siihen terveystarkastajalla ole sanomista
        Ja onhan nähtävillä paljon niinsanottua museokäyttötavaraa esillä

• NoJaa

Jokainen ollaan jotakin mieltä. Arin poika tervehtii meikäläistä, ollaan kyllä tunnettu kymmeniä vuosia koska olen sieltä lähtöisin. Joka kesä vaihdetaan kuulumisia siellä käydessä, juodaan munkkikahvit ja Ari kertoilee menneen vuoden kuulumiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      151
      5172
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3263
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      246
      3106
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2648
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1824
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1605
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1566
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23