Vanhin kauppa kylällä

S.Olavi

Tässä vanhimmassa kylällä olevassa kaupassa olisi muuten niin mukava poiketa, kahvilla ja vähän ostoksillakin....mutta mutta...kauppias ei vastaa asiakkaiden tervehdyksiin...seuraa kannoilla hiljaa kun kiertää huoneita ja katselee ostettavaa. Tulee mieleen ettei saa koskea tuotteisiin tsi että kauppias luulee asiakkaita epärehellisiksi. Meidän seurue ei ole ensimmäinen joka on tätä mieltä. On valitettavasti kuulunut muiltakin samaa kokemusta.
Olisiko syytä muuttaa käytöstä? Vai onko hyvä etteivät asiakkaat koe olevansa tervetulleita putiikkiin?

4

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EntinenJalavanasiakas

      Saman huomion tein tänä kesänä vaan olihan siellä vanha herra paikalla jolla aina on aikaa hetkinen jokaiselle. Niin ja olikos harjoittelijan nimi Pieta jos en väärin muista, kiva tyttö kertakaikkiaan! Jos nykyistä kauppiasta erehtyy tuttavallisesti tervehtimään niinkuin minä tein niin vastaus oli virallinen "päivää". No kukin valitsee oman tiensä ja minä menen ossuuskauppaan ja Alkoon kun siellä on kivaa väkeä molemmissa. Terviisejä kaikille mukaville Taevalkosken ihmisille!

    • Turistix2

      En ole vuosiin käynyt enkä käy, kannattas jos siivota tontti taloineen ihmismäisesti. Piha kuin viidakko, ensimmäinen näky järkyttävä roskaastiaaitaus, Sama välinpitämättömyys jatkuu kaupan sisällä ihme et terveystarkastaja antaa kahvilaa pitää jne

      • Anonyymi

        Voi voi onko ihan nuin surkee paikka Minulla vähän eri käsitys tieten tavaraa paljon pienessä kaupassa kaikkihan silti hyvin esillä on Ja kyllähän kahvila on hyvinki siisti Ei siihen terveystarkastajalla ole sanomista
        Ja onhan nähtävillä paljon niinsanottua museokäyttötavaraa esillä


    • NoJaa

      Jokainen ollaan jotakin mieltä. Arin poika tervehtii meikäläistä, ollaan kyllä tunnettu kymmeniä vuosia koska olen sieltä lähtöisin. Joka kesä vaihdetaan kuulumisia siellä käydessä, juodaan munkkikahvit ja Ari kertoilee menneen vuoden kuulumiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      70
      3225
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1773
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1590
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe