Jalkojeni 2 pienintä varvasta puutuvat välillä. Puutuminen on aina symmetristä eli puutuneena on aina joko 1 tai 2 samaa varvasta molemmista jaloista. Tunne ei satu. Ei helpota, vaikka ottaa kengät pois, hierominenkaan ei oikein auta. Tunne on joitakin tunteja ja sitten häviää. Mitähän tämä voisi olla.
Mies, 58 v. Ei lääkitystä, perusterve
Varpaiden puutuminen
1
283
Vastaukset
- keski_ik_nainen
Kengistä johtuvaa? Harvat kengät ovat oikeasti ihmiselle sopivia. Moni käyttää myös liian pieniä. Kokeile, olisiko seuraava numero parempi. Ainakin naisilla jalka venyy 1 -2 numeroa iän ja raskauksien myötä. Ja voi miehelläkin olla vaivaisenluuta ym., joka vie kengästä tilaa. On todettu, että ikäväestö (et toki ole vielä ikääntynyt, mutta hyvin aikuinen kuitenkin!) käyttää liian pieniä kenkiä.
Itselläni on aina ollut enemmän tai vähemmän pieniä puutumisia, mutten ole niitä koskaan lääkärille valittanut. Nyt helteillä tuntuu, että olen sekä pienessä turvotuksessa että helpommin puutuileva. Itselläni on yliliikkuvat nivelet, ja pahiten oireilee lanneranka, eli iskiasoireiluakin on joskus ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779