Mistä apua

Moi12356

Moi, mistä voisi kysyä apua ja neuvoa joltakin luotettavalta aikuiselta täällä netissä, kun ei itellä tällä hetkellä ketään luotettavaa aikuista ole. Oon siis 15v ja en tahtoisi missään julkisilla keskustelupalstalla kertoa tilannetta ettei mua tunnisteta. Lisäksi en aio paljastaa henkillölisyyttäni eli mikään sähköpostin kautta kysyminen yms ei käy. Kiitos vastauksista etukäteen

9

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M313

Kannattaa mennä nuortennetin sivuille, siellä on luotettavia aikuisia ja voit vapaasti valita lähestymistavan, kirje, puhelu, keskustelu jne.

• Moi12356

Yritin sieltä kysyä kirjoittamalla kirjeen, mutta en pysty luomaan käyttäjätiliä sinne kun sanovat että viestejä tulee niin paljon lapsilta ja nuorilta etteivät jaa uusia tilejä :( puhelimeenkaan en haluaisi soittaa, kaipa sitten odottelen että saan semmosen kirjeen sinne lähettää ehkä kesän loputtua voisi olla vähemmän ruuhkaa

• Tsekkaa jo mainittujen lisäksi myös Poikien Puhelin. Jos et halua soittaa, niin niillä taitaa nykyisin olla joku chattikin.

Myös minä voisin koettaa neuvoa, mutta mistäpä minut luotettavaksi tietäisit ja yhteystietojakaan ei saa jakaa...

• Moi12356

Olen tyttö, ei varmaan käy se. Niin ja en vain haluaisi yhteistietoja antaa sillä en tahtoisi minusta tehtävän mitään lastensuojeluilmotusta yms.

• Moi12356 kirjoitti:

Olen tyttö, ei varmaan käy se. Niin ja en vain haluaisi yhteistietoja antaa sillä en tahtoisi minusta tehtävän mitään lastensuojeluilmotusta yms.

Pyydän anteeksi! Syyllistyin jostain syystä sukupuoliolettamiseen.

Googletappa Tyttöjen Talo ja katso, että millaisia palveluita siellä on tarjolla.

Ja ainahan sitä voi tekaista johonkin palveluun feikkieemailin, jonka taakse voi piiloutua. Onhan mullakin tämän suomikaksnelosen sähköposti, mutta ei se minun oikeaa henkilöllisyyttäni kenellekään kerro. :)

• Moi12356

Moi, sori ku näin pitkän ajan jälkeen kysyn mutta siis keneltä ja mistä voisin kysyä tommosella feikkiemaililla. Näissä kaikissa chateissa on se ongelma ku mulla ei oo siis vain yhtä ongelmaa mun elämässä vaan mulla on aika paljon kaikkea ja tahtoisin kirjoittaa jollekkin semmosen viestin missä selitän mun elämäntilanteesta. En tiedä onko se chateissa hankalampaa alkaa selittämään pitkästi minun elämääni. Lisäksi nämä kyseiset chatit on yleensä auki siihen aikaan kun en pysty käyttämään niitä. Kaipaisin todellakin nyt jotain aikuista joka voisi kuunnella ja yrittää neuvoa mutta mistä voisin löytää tämmöisen sähköpostia?

• KylläSeSiitä

Aikuinen en ole mutta jos haluat kysyä neuvoja, autan mielelläni ja parhaani mukaan tai jos haluat avautua jostain tai vaikka ihan vain juttuseuraa mulle voi tulla aina juttelemaan! :) Ja tuosta feikki emailista, voit siis ihan itse tehdä vaikkapa googlen gmailiin, laitat vaan nimeksi vaikka [email protected] ja siihen nimen kohtaan jotain randomia kans niin henkilöllisyytes ei tuu paljastumaan :)

• Moi12356 kirjoitti:

Moi, sori ku näin pitkän ajan jälkeen kysyn mutta siis keneltä ja mistä voisin kysyä tommosella feikkiemaililla. Näissä kaikissa chateissa on se ongelma ku mulla ei oo siis vain yhtä ongelmaa mun elämässä vaan mulla on aika paljon kaikkea ja tahtoisin kirjoittaa jollekkin semmosen viestin missä selitän mun elämäntilanteesta. En tiedä onko se chateissa hankalampaa alkaa selittämään pitkästi minun elämääni. Lisäksi nämä kyseiset chatit on yleensä auki siihen aikaan kun en pysty käyttämään niitä. Kaipaisin todellakin nyt jotain aikuista joka voisi kuunnella ja yrittää neuvoa mutta mistä voisin löytää tämmöisen sähköpostia?

Tyttöjen talon ja Mannerheimin Lastensuojeluliiton kotisivuilla on yhteystiedot, joissa on myös mailiosoitteita. Kokeileppa niitä.

Jos minä kelpaan, niin minullekin voi mailata. Osoitteen joudut päättelemään itse, koska säännöt kieltävät sitä täällä kertomasta. Ei edes mikään ydinfyysikko tarvitse olla. :)

• ygyg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5323
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      769
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      762
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    10. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    Aihe