PIKAISTA APUA!!!

Help

Auttakaa!13-vuotias tyttöni näki huoneessaan 2 hämähäkkiä ja alkoi itkemään ihan hysteerisenä.aiemminkin joskus tullut "kohtauksia"nähdessään hämähäkin mutta tämä huomattavasti jo pahempi,mitä minun pitäisi tehdä?olen tuhannesti sanonut hänelle että ne eivät tee mitään pahaa ja sitä paitsi ovat miljoonakertaa pienempiä kuin ihminen.miksi hän pelkää niitä niin paljon?mitä pitäisi tehdä?Olisin kiitollinen jos joku vastaisi :) enkä sitten kaipaa mitään typeriä vastauksia.

3

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämyri

Oletteko kokeilleet siedätystä? Ensin hämähäkkien kuvia, TV-dokkareita, käynti eläintarhassa? Yleensä tuollaiset pelot on suht helppo opetella pois. Jos ei omin neuvoin niin terapia?

• sairassetä

Jokohan aloittajalta on näppylät parantuneet?

• öttiskö

Onko tapahtunut joskus jotain ikävää hämähäkkien kanssa? Joku vaikka säikäyttänyt laittamalla hämpyn iholle tai jotain muuta. Voi myös olla kyse jostain aivan muusta kuin hämähäkkipelosta. Minulla oli kauhea kammo kaikenlaisia öttiäisiä kohtaan joskus nuoruudessa ja terapeutti taisi ehdottaa että voisiko liittyä jotenkin pelkoon että jokin tulee tavallaan luvatta liian lähelle minua (mikä taas liittyi seksuaaliseen hyväksikäyttöön..). Mutta älä nyt säikähdä tästä luulemaan että jotain niin kamalaa olisi sattunut tyttärellesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6267
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5649
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4645
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      58
      3926
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3031
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59