Missä asennossa orgasmi parhaiten

Mitenlie

En pysty saamaan orgasmia kuin ratsastusasennossa, siinäkin enimmäkseen makuuasennossa. Mitä asentoa kannattaisi kokeilla. Miehellä normaalikokoinen penis.

8

1142

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenkauniskin

      Laita tukeva tyyny peffan alle ja ole (selälläsi) jalat suorana
      vähän harallaan, mies sisälle ja vedä jalat yhteen ja nauti

    • Keskikokokovapenis

      Juuh. Näin on ja sitten vaimo voihkii kullin ihanuuttta ja tyytyväisyyttä.

    • Turhautunut_nainen

      Olen 48 vuotias nainen ja saan orgasmin vain itsetyydytyksessä. Jotenkin tunnen itse 'huonoksi' kun rakkaani haluaisi antaa minulle orgasmin mutta kun en saa sitä yhdynnässä. On joskus jopa noloa että kysyn voinko tyydyttää itseni orgasmiin yhdynnän jälkeen. En voi ymmärtää onko yleensä mahdollista oikeasti saada orgasmi pelkästään yhdynnässä, en siis tajua miten se on mahdollista. Olen aina ollut seksuaalinen ihminen ja kokeillut kaikenlaista. Mutta en saa orgasmia siitä, että mies tulee sisääni jne. Kostun toki ja olen kiihoittunut ja haluan kultani nopeasti sisääni mutta orgasmia ei siis tule. Onko muilla naisilla näin? P.s. Saan orgasmin klitorista pyörittelemällä. Mies on yrittänyt samaa mutta orgasmia en saa.

      • Vanhempi

        Sanoit että kostut nopeasti ja kiihotut sekä halut miehen heti sisääsi, siinä koko ongelma! Olet kostunut ja kiihottunut niin jatka rauhassa ainakin puoli tuntia hyväilyä suuseksiä ja toistenne ihailua / silittelyä, sitten kun olet aivan huippuun kiihottunut mies tulee hitaasti sisääsi ja alkaa hitaat työnnöt, sinun kehosi alkaa itse vaatia kovempaa tempoa ja laukeat!


      • Tj74vm

        Käytän itse kans sormia panon aikana...ilman klitan hyväilyä en saa orgasmia....oon myös sormeillut itseni huippuun miehen lauettua...toiset pitäneet sitä kiihottavana...


      • 63v
        Tj74vm kirjoitti:

        Käytän itse kans sormia panon aikana...ilman klitan hyväilyä en saa orgasmia....oon myös sormeillut itseni huippuun miehen lauettua...toiset pitäneet sitä kiihottavana...

        Mä kyllä lauettuani vielä imisin ja nuolisin naiselle orgasmin tai pari...Mut liian vanha oon ??


      • Tj74vm
        63v kirjoitti:

        Mä kyllä lauettuani vielä imisin ja nuolisin naiselle orgasmin tai pari...Mut liian vanha oon ??

        Ethän sä nyt liian vanha ole....parhaat orgasmit olen saanut ikäisiltäsi miehiltä...heh..ei ole haitannut vaikka kalu on löystynyt kesken ovat jatkaneet nuolemalla.....upeaa..alkaa ihan kostumaan...


    • Ukm59

      Naiseni ei laita kyrpää sisään vaan hieroo klittaa elintäni vasten joskus tuun aikasemmin enkä ehdi mukakaan hän vaan jatkaa ja saa orkun tai sitten annan1/2. 1H suuseksiä

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe