Profesoti Jaana Hallamaa puolusti A-studiossa 1.8 Aino Pennasta ja hänen kansalaistottelemattomuutta, kun tämä seisotti lentokonetta kentällä, kun ei suostunut istumaan, vaikka syytä ei itse edes tiennyt, miksi jotain oltiin palauttamassa johonkin?
Käsittämätöntä puolustusta yliopisto professorilta. Tämän perusteella kenenkään meistä ei tarvitse totella miehistöä, poliisia tai yleisiä ohjeita - aina voidaan perustella kansalaistottelemattomuudella ja prof. Jaana Hallamaan hyväksynnällä sellainen toiminta.
Professori Jaana Hallamaa ei ole uskottava
3
197
Vastaukset
- ItseSamanlainen
Ja itse olet aivan samanlainen? Tarkoitus mielipidevaikuttaa ihmisiä enemmän poliittisesti oikealle näillä kommenteillasi?
- KatsoPeiliin
Ja itse kuitenkin teet rikoksia ja järjestelmällistä mielipidevaikuttamista?
- Hees
No olihan Hallamaan kanta pöyristyttävää ja myös rikoksia puoltavaa. Vielä pahempi tai jopa kiihkoinen yllyttäjäj oli tämä Ylen toinen vieras Erna Bodström, jonka vasemmistolainen äärikanta tuli selväksi, mutta ei juuri mikään muu. Huonolta näyttää tulevaisuus Suomessa, jos ei jatkossa vaadita asiantuntijoilta ehdotonta nollatoleranssia kaikkien rikosten suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15011392- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565874Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1614704- 144648
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324321Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844183- 843477
- 803230
- 481741