Eksyneet Maaningalle

Kesäaikaan

Sille n.10 kpl.mopotorvelojoukkueen on jokailtaisista kovista yrityksistä huolimatta ihan mahdotonta löytää niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.Olisiko kenelläkään karttaa antaa jotta pääsisivät ihan minne hyvänsä täältä pyörimästä ,päristelemästä ja keulimasta.Jos ei onnistu,ehdotamme että näiden torveloiden vanhemmat pitävät typeryksensä kotona omilla pihoillaan metelöimässä.On tuskin ketään joka ilokseen kuuntelee kunnon yöunien kustannuksella epätoivoisten typerysten häiriköintiä.

6

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voionnetonta

      Lol Voi onnetonta ku et pysty mittään tekemään. Poliisille jos soitat nii eivät ne kettään kiinni saa ku ne saavat kuitenki tietää poliiseista jo reilusti ennen ku ne oovat kylällä joten ossaavat siks aikaa hävitä ja jos ite meet uhittelemaan nii siitäkään ei oo hyötyä ku se meininki vaa yltyy ja jos ruppeet väkivaltaseks nii ite oot ongelmissa. Voit siis lopettaa jatkuvan itkemisen ja kestää mopoilun tai sitten voit muuttaa pois

    • Köyttäkääjärkeä

      Se on ihan sama minne muutat joka paikassa sama juttu... Ja yleensä kun mopopojille tullaan puhumaan niin uhataan hajottaa mopot ja hakata joka ikinen mopolla tai traktorilla ajava jos tultaisiin asiallisesti puhumaan eikä uhkailemaan niin tilanne parantuisi mutta ei kun uhkailaan vaan ja yleensä se uhkailu vaan pahentaa asiaa ihan huhalla alkaavat kiusaamaan ja netissä itketään tätä samaa asiaa ei moni mopopoika suomi24 lue että suotta täällä itketään

    • Einythelvetti

      Se on hyvä täällä valittaa kun ei uskalla tulla neuvottelemaan kasvotusten.... ja jos tultaisiinkin niin se on aina sitä helevetin uhittelua ja väkivallalla kiristämistä-_- antakaa nyt herrantähden nuorien pitää hauskaa ja antaa tehdä sitä mistä tykkää vai olisiko parempi jos jokainen nuori istuisi kaiket päivät pelikonsoleittensa ääressä ja ei tekisi mitään muuta...

      • Kuppia

        Tai juopottelemassa


    • Huh

      Näillä pojilla on sellaiset erikooset hupparit

    • Anonyymi

      Kepulaiset kökkätraktorit tulisi kieltää, samoin kepun kekrijuhlat. Kepu on tyhjentänyt ja tuhonnut Suomen maaseudun. Kepu pettää aina.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe