Muut HD käyttäjätkin haukkuu pyörääni, jopa sportster kuskit? Kaverit haukkuvat maailman rumimmaksi puolivalmisteeksi!! Liikkeet eivät ota tätä vaihdossa? Alkoipa hyvin hd kuskina olo :(
Vastaukset 5
- Griffonv2
Hd esi isä on tässä linkissä. Tästä harley ja davidsoni aloitti kopiomopojen teon, ainut ero se että peugeot sai pyöränsä toimimaan!
http://www.diagnosis2012.co.uk/earlyvtwins.html- Anonyymi
Tässä pysyy mutterit ilman kemppiä paikallaan!
- Anonyymi
V-ROD on komea pyörä.
- Anonyymi
Niin, ei VROD ole huono pyörä lainkaan, mutta se ei kuullosta perinteiseltä Harley-Davidsonilta, mikäli siis sellaista hakee - ei edes putket vaihtamalla, toki mölyä tulee lisää. Myös huoltohommat ovat huomattavasti hankalampia kuin perinteisissä malleissa, mikäli mielii itse jotakin tehdä. Esimerkiksi VRODin venttiilien säätö 16tkm:n välein on melkeimpä merkkihuollon paikka, josta löytyy tarvittavat erikoistyökalut - toki tarvittavat työkalut voi ostaa itselleenkin, mutta halpaa lystiä se ei sittenkään ole.
- Anonyymi
No se on kuin mikä tahansa japsikustomi ääniltään ja ajoltaan. Molemmista saa tosiaan samanlaiset murinat putkia vaihtamalla, mutta HD:n perinteistä käyntiääntä ei sitten mitenkään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l285967Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni52754- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35604- 49586
- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33526- 34487
- 48477
- 40475