... jotta syntinen voi pelastua iankaikkiseen elämään, elää valheessa.
Minkään nimistä yhditystä tai kirkkoa ei tarvita pelastukseen, - vain Jeesus pelastaa.
Yhditys joka huutaa, että heidät tarvitaan ....
5
605
Vastaukset
- 23454371
Kitarat esiin. Et ole elävässä kristillisyydessä, koska noin ajattelet. On vain yksi oikea oppi. Se on meillä Esikoislestadiolaisilla. Tule seuroihin.
Teillä esikoislestadiolaisilla on se oikea oppi?
Ehkä voit perustella tuon aukottomasti? Vai tuntuuko sinusta vain sille?- RauhanJumala
Eslest kirjoitti:
Teillä esikoislestadiolaisilla on se oikea oppi?
Ehkä voit perustella tuon aukottomasti? Vai tuntuuko sinusta vain sille?Ja se onkin hyvä tunne. Jumalan rauha rinnassain. Ja lämmin armo ilma O Pyhän Hengen tuulahdus, kylmäin sydänten sulattaja, kirkkaus ihmeellinen. Kiitokseksi, ylistykseksi ja kunniaksi elävälle Jumalalle. Aamen.
Ja kysehän ei ole vain opin asioista. On pastoreita ja paljasjalka munkkeja, jotka kyllä kaunista evankeliumia saarnaavat, mutta se kylmä jänkä, se kylmä viima siel rinnassain. Kuin ei rauhaa koskaa oikein asumasijaks, tuot liekkiä palavaa, asumaan saan'. Vaan kylmä viima, se rinnassain, polttavi mielen rauhaa.
-Tuntematon
- KaikkiaLeipäElättää
Pidäppä holökalle pienempää lärviä! :))))
- Örvelöttökk
😣😛
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449021
- 785532
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384004- 543425
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273185- 422336
- 341982
- 2111764