Miten Oinas Hurmataan?

jousimiestyttö

Eli oon ihastunut yhteen oinaspoikaan, ja haluisin tietää, miten saisin sen ihastumaan muhun. Mä oon ehdottanut monta kertaa tapaamista, mut se ei ikinä ehdi, koska sen ainoa rakkaus tuntuu olevan urheilu! Olis kiva harrastaa sen kaa yhessä urheiluu, mut ku se ei ikinä ehi tavata, et voitais ystävystyä paremmin. Eli mikä neuvoks?

14

3630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -oinastyttö-

      No vaikka olenkin tyttö, niin vastaan silti (hehheh) No: oinaspojat varmaan ainakin tykkää kaikenlaisesta hauskasta, eli huumorintajua täytyy löytyä.

      Ja oinaat ei ihan vähästä säikähdä, eli voit sanoa kyllä omia mielipiteitäsi ihan suoraan.. Ja pukeudu hienosti, tuoksu hyvälle ja näytä hyvälle..

      Sitten voit aloittaa jonkinlaisen silmäpelin Oinaan kanssa. Mutta muista, että et saa käännettyä oinaan päätä, jos hän jotakin on päättänyt, äläkä ikinä sorru arvostelemaan hänen urheilulajiaan tai mitään muutakaan hänessä!!!! (ei tiedä hyvää!)

      Kehu häntä ja sellaista.(mutta älä liian siirappisesti) Kyllä sen pojan pitäis sut huomata.. mut oinaat osaa olla myös tosi välinpitämättömiä, jos eivät välitä, joten varaudu myös pakkeihin, mutta kannattaa yrittää...

      Niin ja liiku usein hänen lähellään ja juttele.

      Voit lähettää jonkun textarin hänelle mieluiten ehkä joskus illalla tai soita, ja kysy miten menee.. sillä soittaminen on varmempaa, kuin txt, koska sillon hänen on pakko vastata..

      Ja voit ottaa jotain selvää tämän pojan urheilulajista, mutta älä näytä, että tiedät liikaa.. ja älä ikinä yritä olla oinasta parempi hänen omassa lajissaan..

      • -oinaspoika-

        Itse kiinnostun vain jos tyttö näyttää sen arvoiselta että hänestä pitäisi kiinnostua. Oinaalle myös ominaista on että oinas piirittää eikä oinasta piiritetä. Ihmiset ovat erilaisia ja kiinnostuvat eriasioista, sinun täytyy löytää tie jolla saat hänet kiinnostumaan, tuo parhaimmat piirteesi esiin.
        Itse kyllä vastaan flirttailuun jos minulle flirttaillaan ja yleensä nimenomaan vaikka olisi useampikin tyttö, niin sama juttu, kyllä vastaan flirttailuun. Oinaissa on jotain todella kiehtovaa ja mahtavaa, eikä oinaita voi helpolla omistaa, oinas lisäksi ailahtelee ja oinaalla on useasti muitakin naisia, myös välinpitämättömyyttä löytyy.


      • oinas 89
        -oinaspoika- kirjoitti:

        Itse kiinnostun vain jos tyttö näyttää sen arvoiselta että hänestä pitäisi kiinnostua. Oinaalle myös ominaista on että oinas piirittää eikä oinasta piiritetä. Ihmiset ovat erilaisia ja kiinnostuvat eriasioista, sinun täytyy löytää tie jolla saat hänet kiinnostumaan, tuo parhaimmat piirteesi esiin.
        Itse kyllä vastaan flirttailuun jos minulle flirttaillaan ja yleensä nimenomaan vaikka olisi useampikin tyttö, niin sama juttu, kyllä vastaan flirttailuun. Oinaissa on jotain todella kiehtovaa ja mahtavaa, eikä oinaita voi helpolla omistaa, oinas lisäksi ailahtelee ja oinaalla on useasti muitakin naisia, myös välinpitämättömyyttä löytyy.

        olen itse oinas ja tykkään flirttailla monelle pojalle samaan aikaan ,mutta olla kuitenkin toisten saamattomissa...se ooon aivaan mahtavaa!!!!!!!! on ihana olla villi ja flirttailla jatkuvasti.... välillä kyllä taas tuntuu ettei tiedä tykkääkö jostakusta vai ei, sitten kun seurustelee jonkun kanssa niin tuntuu että se pitäs heti lempata jonnekkin...


    • Toinen jousimiestyttö

      Mulla on täsmälleen sama juttu kun sulla menossa eli olen ihastunut oinasmieheen joka on kiinnostunut vaan urheilusta, olen itse jousimiesnainen. Kummallisinta on että välillä se soittaa ja ilmestyy mun luo yht´äkkiä ja antaa olettaa jotakin , sitten taas seuraavassa hetkessä on tosi etäinen. En todellakaan soittele sille tai mitään, en jaksa vaivautua. Mutta olisin silti kiinnostunut se mies on vaan tosi kummallinen. Suoraan sanoen alan kyllästyä sen jahkaamiseen ja taidan palata skorpparin kainaloon joka ainakin pitää musta kiinni. :)
      Että onnea vaan yritykselle :) Toivoisin että voisin antaa sulle jotakin neuvoja mutta kokemuksesta voin sanoa että ei hajuakaan mitä tehdä

      • -oinaspoika-

        Koen tuon kyllä itsellenikin ominaiseksi.. Ja saatan rakastaa tyttöä tosissaan yhtenä päivänä mutta seuraavana päivänä voi olla että hän ei kiinnosta pätkääkään. Tuntuu itsestäänkin välillä ärsyttävältä, että on niin hankala ja ailahteleva. Itse pidän tytöstä oikein paljon joka osaa yllättää minut jokapäivä. En ole koskaan rakastunut jousimiehiin tosissani, liian huolettomia ja tapaamani jousimiehet ovat aina olleet niin pinnallisia ettei niihin voisi rakastua, ulkokuoreen ihastua korkeintaan.


      • Toinen jouskarinainen
        -oinaspoika- kirjoitti:

        Koen tuon kyllä itsellenikin ominaiseksi.. Ja saatan rakastaa tyttöä tosissaan yhtenä päivänä mutta seuraavana päivänä voi olla että hän ei kiinnosta pätkääkään. Tuntuu itsestäänkin välillä ärsyttävältä, että on niin hankala ja ailahteleva. Itse pidän tytöstä oikein paljon joka osaa yllättää minut jokapäivä. En ole koskaan rakastunut jousimiehiin tosissani, liian huolettomia ja tapaamani jousimiehet ovat aina olleet niin pinnallisia ettei niihin voisi rakastua, ulkokuoreen ihastua korkeintaan.

        ..no itse voin vaan sanoa etten todellakaan ole pinnallinen vaikka sellaisen kuvan voikin joskus saada koska en halua ihmiten tietävän kuinka tunteellinen oikeasti olen. Pitää vaan oppia ensin tuntemaan kunnolla ymmärtääkseen todella jousimiesnaisen luonnetta mutta oinaan kanssa ongelma on juuri se ettei se urpo ota sitä aikaa jotta hän voisi edes tuntustua minuun kunnolla! Että sillai


      • jousimiestyttö
        -oinaspoika- kirjoitti:

        Koen tuon kyllä itsellenikin ominaiseksi.. Ja saatan rakastaa tyttöä tosissaan yhtenä päivänä mutta seuraavana päivänä voi olla että hän ei kiinnosta pätkääkään. Tuntuu itsestäänkin välillä ärsyttävältä, että on niin hankala ja ailahteleva. Itse pidän tytöstä oikein paljon joka osaa yllättää minut jokapäivä. En ole koskaan rakastunut jousimiehiin tosissani, liian huolettomia ja tapaamani jousimiehet ovat aina olleet niin pinnallisia ettei niihin voisi rakastua, ulkokuoreen ihastua korkeintaan.

        No mä en ainakaan oo pinnallinen, mä vihaan pinnallisuutta! Haluan aina tutustua ihmisiin, enkä arvioida pelkän ulkonäön perusteella. Taidan mä olla vähäsen huoleton, tai ainakin yritän olla, koska vihaan stressaamista. Mä oon aika mukavuudenhaluinen.=)


    • oikutar

      oinaat rakastaa pelata, voin sanoa kokemuksesta että työtä saat tehdä! oinaat ei ikinä haksahda mihinkään helppoon joten tyrkyllä ei saa olla! vaan sellanen ihminen joka osaa olla tarpeeks etänen ja silti rohkee ja aito saa oinaan itelleen! vaan ei ne hankaluudet siihen lopu! oinas mies on synnynnäinen pässi! mut sitä ei koskaan unohda;)

      • oinas N

        rakastaa tai vihaa. Ailahtelevia ollaan ja jääräpäitä. Ei pidetä arvostelusta ja ollaan aina oikeassa.


    • NIskotteleva NAinen

      Miten sellaisen oinaan voisi hurmata jos hän on mielestäni iljettävä, kuiva, tylsä,vähäjärkinen toivonsa menettäntyt työtön kommunisti.

      Hahaaaaa.On sinulla tehtävä!
      Liian iso työ!

      Ps.Miksi hän urheilee? Ne menee sen vähän jälkeen juomaan kaljaa,eikä sinua sinne kaivata. No se tulee huomenna ja sanoo olen rakkaasi,mutta mitä se oikeesti teki.Joivat kaljat ja ottivat "makeaa torttuu"

      Ole järkevä ja kyttää sitä.Tämä oli vain minun mielipiteeni oinas miehestä.

    • Bennett4

      Kaikkien horoskooppimerkit. Kysyttekö sotua heti ensimmäiseksi?

      • jousimiestyttö

        No kun tiedän hänen syntymäpäivänsä, niin siitähän en horoskooppimerkin tietää.=)


    • jaa

      Olen itsekin ihastunut meidän luokkalaiseen tyttöön.. olen itse oinas ja se tyttökin on oinas. Ja se tyttö asuu tossa naapurissa. Ollaan kaverin kanssa käyty niillä monta kertaa ,mutta sisälle ei olla päästy kun kerran. Hänen äiti vähän tykkää musta ,mutta tyttö on mykistänyt mut ii2:ssa ja mesessä estänyt ,mutta kuitenkin se tyttö vastaa viesteihin ja puhuu koulussa... Eli meillä on ihan sama juttu... Auttaa en kylläkään sua osaa

    • Anonyymi

      Kysy sitä ulos ja sano että tykkäät siittä ja kysy siltä numeroa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe