Mies kun yrittää käsillä tehdä minulle juttuja, on jostain syystä pakonomainen tarve hieroa klittaa todella rauhallisesti ja ruveta heti työntelemään sormia sisääni. Mikä on kun ei tajua, vaikka olen sanonut ja näyttänyt, etten saa nautintoa muuta kuin kalusta sisässäni (ellei osaa hakea G-pistettä? Siis masturboin itse pelkästään klittaa hieromalla, mies valahti valkoiseksi, kun hinkaan kuulema liian nopeasti ja painaen.
En siis saa itseltäni muuten ikinä nautintoa. Opin siis vasta n. 25 vuotiaana saamaan uudelleen orgasmeja, enkä todellakaan saa hitaalla tempolla mitään, miten saan miehen ymmärtämään asian? Vai pitääkö vaihtaa miestä?
Klittan hierominen
4
764
Vastaukset
<< Mikä on kun ei tajua...>>
Siinäpä sitä on ihmettä kerrakseen kuin M. A. Nummisen kaupunkimatkalla. Ongelmahan ei koske vain miehiä ja vain seksiä. Suurin osa ihmisen toiminnoista on tiedottomia. Heti kun huomio kiintyy johonkin muuhun, rupeaa tekemään, niin kuin refleksit osoittavat, eli entisellä tavalla. Tuntuu aivan uskomattomalta, mutta näin se on. Uuden käytännön oppiminen on hidasta tai usein jopa mahdotonta.oppii jos haluu oppia;) vaihtamalla paranee...
- VäännäRautalangasta
Kyllähän sitä luulisi että aikuiselle miehelle menisi puhe perille. Voi kyllä olla että mikäli ohjeistus annetaan sänkypuuhissa ja paineen alla, itse sanoma pääsee ohi korvien. Miehelle ei ole koskaan helppoa kokea toimivansa väärin, eikä varsinkaan naista tyydyttäessä.
Kannattaa koittaa ottaa asia puheeksi asiallisesti sopivaan aikaan ja keskustella mistä kumpikin pitää. Jos ei ala sittenkään menemään perille, voi sitä miehen vaihtoa alkaa harkita. - Näinsevaanonjuu
Hehe, tuo on huvittavaa, kun moni mies kuvittelee naisten saavan kalua tai sormia sisään työntelemällä. Ja tuo hidas liike klitalle ;) Useimmat kun ei niin saa, vaan vaatii juurikin kuvaamasi nopean liikkeen klitalle ja myös painetta.
Itse opin oikean liikkeen kun pyrin jäljittelemään hieromasauvan liikettä. Lyhyt liike nopealla tahdilla ja naisen liikkeiden "lukeminen" jotta osaa ajoittaa omat liikkeet oikein, harvoin kestää yli viittä minuuttia, kun naiseni saa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19111723- 298184
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586156Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715086- 404868
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474460Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1154362- 1183835
- 813333
- 481821