Klittan hierominen

Hupsist

Mies kun yrittää käsillä tehdä minulle juttuja, on jostain syystä pakonomainen tarve hieroa klittaa todella rauhallisesti ja ruveta heti työntelemään sormia sisääni. Mikä on kun ei tajua, vaikka olen sanonut ja näyttänyt, etten saa nautintoa muuta kuin kalusta sisässäni (ellei osaa hakea G-pistettä? Siis masturboin itse pelkästään klittaa hieromalla, mies valahti valkoiseksi, kun hinkaan kuulema liian nopeasti ja painaen.
En siis saa itseltäni muuten ikinä nautintoa. Opin siis vasta n. 25 vuotiaana saamaan uudelleen orgasmeja, enkä todellakaan saa hitaalla tempolla mitään, miten saan miehen ymmärtämään asian? Vai pitääkö vaihtaa miestä?

4

745

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • << Mikä on kun ei tajua...>>

Siinäpä sitä on ihmettä kerrakseen kuin M. A. Nummisen kaupunkimatkalla. Ongelmahan ei koske vain miehiä ja vain seksiä. Suurin osa ihmisen toiminnoista on tiedottomia. Heti kun huomio kiintyy johonkin muuhun, rupeaa tekemään, niin kuin refleksit osoittavat, eli entisellä tavalla. Tuntuu aivan uskomattomalta, mutta näin se on. Uuden käytännön oppiminen on hidasta tai usein jopa mahdotonta.

• oppii jos haluu oppia;) vaihtamalla paranee...

• VäännäRautalangasta

Kyllähän sitä luulisi että aikuiselle miehelle menisi puhe perille. Voi kyllä olla että mikäli ohjeistus annetaan sänkypuuhissa ja paineen alla, itse sanoma pääsee ohi korvien. Miehelle ei ole koskaan helppoa kokea toimivansa väärin, eikä varsinkaan naista tyydyttäessä.

Kannattaa koittaa ottaa asia puheeksi asiallisesti sopivaan aikaan ja keskustella mistä kumpikin pitää. Jos ei ala sittenkään menemään perille, voi sitä miehen vaihtoa alkaa harkita.

• Näinsevaanonjuu

Hehe, tuo on huvittavaa, kun moni mies kuvittelee naisten saavan kalua tai sormia sisään työntelemällä. Ja tuo hidas liike klitalle ;) Useimmat kun ei niin saa, vaan vaatii juurikin kuvaamasi nopean liikkeen klitalle ja myös painetta.

Itse opin oikean liikkeen kun pyrin jäljittelemään hieromasauvan liikettä. Lyhyt liike nopealla tahdilla ja naisen liikkeiden "lukeminen" jotta osaa ajoittaa omat liikkeet oikein, harvoin kestää yli viittä minuuttia, kun naiseni saa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      370
      3184
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1516
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe