Klittan hierominen

Hupsist

Mies kun yrittää käsillä tehdä minulle juttuja, on jostain syystä pakonomainen tarve hieroa klittaa todella rauhallisesti ja ruveta heti työntelemään sormia sisääni. Mikä on kun ei tajua, vaikka olen sanonut ja näyttänyt, etten saa nautintoa muuta kuin kalusta sisässäni (ellei osaa hakea G-pistettä? Siis masturboin itse pelkästään klittaa hieromalla, mies valahti valkoiseksi, kun hinkaan kuulema liian nopeasti ja painaen.
En siis saa itseltäni muuten ikinä nautintoa. Opin siis vasta n. 25 vuotiaana saamaan uudelleen orgasmeja, enkä todellakaan saa hitaalla tempolla mitään, miten saan miehen ymmärtämään asian? Vai pitääkö vaihtaa miestä?

4

749

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • << Mikä on kun ei tajua...>>

Siinäpä sitä on ihmettä kerrakseen kuin M. A. Nummisen kaupunkimatkalla. Ongelmahan ei koske vain miehiä ja vain seksiä. Suurin osa ihmisen toiminnoista on tiedottomia. Heti kun huomio kiintyy johonkin muuhun, rupeaa tekemään, niin kuin refleksit osoittavat, eli entisellä tavalla. Tuntuu aivan uskomattomalta, mutta näin se on. Uuden käytännön oppiminen on hidasta tai usein jopa mahdotonta.

• oppii jos haluu oppia;) vaihtamalla paranee...

• VäännäRautalangasta

Kyllähän sitä luulisi että aikuiselle miehelle menisi puhe perille. Voi kyllä olla että mikäli ohjeistus annetaan sänkypuuhissa ja paineen alla, itse sanoma pääsee ohi korvien. Miehelle ei ole koskaan helppoa kokea toimivansa väärin, eikä varsinkaan naista tyydyttäessä.

Kannattaa koittaa ottaa asia puheeksi asiallisesti sopivaan aikaan ja keskustella mistä kumpikin pitää. Jos ei ala sittenkään menemään perille, voi sitä miehen vaihtoa alkaa harkita.

• Näinsevaanonjuu

Hehe, tuo on huvittavaa, kun moni mies kuvittelee naisten saavan kalua tai sormia sisään työntelemällä. Ja tuo hidas liike klitalle ;) Useimmat kun ei niin saa, vaan vaatii juurikin kuvaamasi nopean liikkeen klitalle ja myös painetta.

Itse opin oikean liikkeen kun pyrin jäljittelemään hieromasauvan liikettä. Lyhyt liike nopealla tahdilla ja naisen liikkeiden "lukeminen" jotta osaa ajoittaa omat liikkeet oikein, harvoin kestää yli viittä minuuttia, kun naiseni saa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe