Näin viime yön unta jossa vain oksensin koko ajan todella paljon ja uni jatkui aina herättyäni?? Sain samaan aikaa myös unihalvauksen. Osaisiko joku kertoa mitä tämä meinaa ? Näen aina todella paljon unia mutta en ole koskaan tuollaista.
Unentulkitsijaa?
2
136
Vastaukset
- ArmasJung
Uni voi tarkoittaa sitä että jokin sisimmässäsi on ristiriidassa ulkoisen olemuksesi ja kehosi kanssa. Tämän takia sisin ulos-tautuu, tosin suun kautta eikä alhaalta. Tällä on tietenkin eri merkitys. Suun kautta tapahtuva ulostulo voi tarkoittaa myös puhetta, sitä mitä ihminen puhuu ja ajattelee. Isosta kirjasta tuli mieleen siellä "syödään kirjakäärö", mikä tarkoittaa sitä että kyseinen syötävä kirjoitus sisäistetään eli kirjoituksen oppii ymmärtämään ja siitä tulee osa elämää. Oksentaminen on tavallaan päinvastainen tapahtuma, ihminen ei pysty sisäistämään jotain asiaa ja tämä asia on sen verran vastenmielinen ihmisen suussa tai vatsassa(saakka) jolloin hänen on pakko oksentaa asia tai kirjoituksen sisältö ulos.
S.Summarum. Olet "niellyt" sisällesi niin vastenmielisen asian tai tapahtuman viime aikoina, ettet voi pitää sitä nyt sisälläsi. Siksi pyrit oksentamaan sen unessa ulos.
Olet siis tällaisessa elämänvaiheessa tällä hetkellä, unimaailma kertoo tilanteesi näin nyt sinulle. - Pieniperhonen91
Kiitos todella paljon !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974