Saatinan jyväjemmarit

Reijo-Kaaponen

Sinä joka ajoit keltaisella puimurilla niin olit kyllä röyhkeyden huippu. Köröttelit Kustavietiellä etkä päästänyt toisia ohitse, jopa peippailit törkeästi keskiviivan tuntumassa. Ymmärrän että teet työtäsi, mutta opettele ensin ajamaan edes kunnolla.

10

378

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dineration

Taitaa olla kyseessä nyt Sampo puimuri. Taidan myös tietää tarkalleen kenestä on kyse ja siellä Lemun takamailla kun asustelee niin ei tarvita edes mitään ajokorttia vaan luotetaan siihen ettei ratsiaan jouda. Jokohan oli rekisterissä kyseinen puimuri vai vieläkö liikkuu ilman vakuutuksia.

• Viljaapuimaan

Tänään jälleen kyseinen Sampo puimuri ajeli Monnoistentietä ja eipä näyttänyt rekisterissä olevan.

• Minäajelenpuimurillani

Puimurini on tuliterä ja sillä ajelen maanteitä pitkin, koska haluan näyttää että minulla on uusi puimuri. Jos liikkuisin vain pellolla niin puimuriani ei ehkä huomattaisi. Vakuutukset olen maksanut aina ensimmäisen karhukirjeen jälkeen.

• Köyhätpoukkoilee

Siinä puimurissa on leveä leikkuupöytä,lähtee postilaatikot ym.jos ajaa liian laitaan.kyllä sillä osamaksu autolla joutaa oottaan.

• Naamapunaisena

En tiedä mikä tämän puimuri kuskin motiivi oikein on, mutta eilen illalla ajeli Raukuistentietä ja kääntyi siitä Kustavientielle juuri ison autojonon eteen niin että torvea joutui auto painamaan.

• Sampopuimuri

Tarkoitetaanko tässä nyt Lemulaista maanviljelijää joka omistaa kaksi keltaista Sampo Rosenlew puimuria?

• Dineration

Ei tarkoiteta. Kyseisellä tyyppi asuu Monnoisissa ja hänellä on vain yksi puimuri jolla ajelee ympäri Lemua.

• Luodonmaanruntu

Miksi ostaa kallis puimuri kun ei äijällä ole edes peltoja.

• Smartcar

Onhan se hienoa ajaa puimurilla ja näyttää muille että "kattokaa mulla on puimuri" Jos kyseessä olisi kantaväestöön kuuluva niin tuskin tuollaista näyttämisen halua olisi.

• Marianneeettola

Nyt kun puintikausi on ohi niin eipä ole kyseistä puimuria enää kulmilla näkynyt, joten kyllä hänellä varmasti peltoja oli sillä miksi muuten lopettaisi sillä ajamisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      80
      993
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      543
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      498
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      495
    Aihe