Onko tietoa miten selän välilevysairaudet ja hermokipulääkkeet vaikuttavat siemensyöksyyn. itselläni nyt ko. sairaus ja lääkkeet olleet kuukauden päivät ja orgasmit loppu kuin seinään, ja kyllä myös seksihalut. aluks hävin aamuerekttiot, sitten ne vaan tuli takaisin. Kiputilojen lisääntyessä taas jäi pois, lisäksi mitään mielenkiintoa seksiin ei tunnu olevan. aikaisemmin oisin voinu olla koko ajan "hommissa". No kyllä tässä tarpeen tullen ihan kunnon jäykkää toimintaaa on kun pitää puolisosta pitää huoli, seissokia riittää kyllä mutta spermaa ei näy ei kuulu. Jo alkaa tuntua päänkin hermoissa tämmönen :(
lyrica, oxycodon, burana panadol pulistuma L3-4 välissä
ei laukea ei
readystedygo
1
300
Vastaukset
- ajatuksia_
Johan sinä itse kerroit miten ne vaikuttaa.
Ihan järjellä ajatellen, niin ei se välilevyn pullistuma sperman tuotantoon vaikuta, eli kyse on noista lääkkeistä ja niiden yhdistelmästä. Yrittävätkö he leikkaamalla saada sinun välilevyn kuntoon? Jos näin on, niin eiköhän nuo lääkkeet jää sitten pois ja tila sitäkautta ohimeneväksi.
Sellast se on. Koeta kestää.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565