Sydämen hakkaamista ,ei kipuja.

Kärsin helteistä kovasti ja parista infektiosta tässä taannoin. Viikko sitten aamupäivästä sydän alkoi jyskyttää kovaa ja kesti iltaan,verenpaineeni koholla melkoisesti,loppu iltaan mennessä,olin syönyt duactia viitenä pivänä yötä vasten peräkkäin. Liki viikko ok ja sit eilen alkoi sydän hakata taas illasta yötä vasten,helle kiusasi ja pahensi oloani. Aamupäivästä otin losartan 100 mg ka tasoitti sykettä. Voiko verenpainelääkkeet aiheutta tykytystä plus tukalan kuuma koti liki 30 astetta ? Ei kipuja eikä hengenahdistuksia,olo ahdistava lähinnä kohtausten kanssa. Ja nyt sitten sydänlihastulehdustakin ajattelen noiden sydänraiavreiden takia,,,,kokemuksia?
3269
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Ylenpalttinen helle ja kuumuus rasittaa sydäntä. Kuumuudessa kehoa on jäähdytettävä, siksi sydän tehostaa pumppaamista. Niin veri kiertää lujaa ja lämpöä haihtuu kehosta nopeammin. Muös infektiot vaikuttavat. Pitää levätä, ei saa rehkiä, myös tuuletin viilentää. Vaatteet vähiin tai kokonaan pois!

Eiköhän jyske vaimene, kun nyt alkaa olla viileämpää.

Äänestä

Juu, mulla oli tuo sama ja kuolin.
Mikään ei auttanut.
Tosin söin aamuisin seosta, joka edesauttoi asiassa:
vettä-kaurahiutaleita-suolaa vähän ja sitten kiehautus.
Kyllä se oli rankkaa aikaa.

Äänestä

Hyvät oli mömmöt,,,aivoihin ainakin jätti jälkensä ..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


sinkkunainen66 kirjoitti:

Kärsin helteistä kovasti ja parista infektiosta tässä taannoin. Viikko sitten aamupäivästä sydän alkoi jyskyttää kovaa ja kesti iltaan,verenpaineeni koholla melkoisesti,loppu iltaan mennessä,olin syönyt duactia viitenä pivänä yötä vasten peräkkäin. Liki viikko ok ja sit eilen alkoi sydän hakata taas illasta yötä vasten,helle kiusasi ja pahensi oloani. Aamupäivästä otin losartan 100 mg ka tasoitti sykettä. Voiko verenpainelääkkeet aiheutta tykytystä plus tukalan kuuma koti liki 30 astetta ? Ei kipuja eikä hengenahdistuksia,olo ahdistava lähinnä kohtausten kanssa. Ja nyt sitten sydänlihastulehdustakin ajattelen noiden sydänraiavreiden takia,,,,kokemuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu