Kobe Steelin alumiini vastsi vaatimuksia

Toyota, Honda ja Mazda: Skandaaliyhtiö Kobe Steelin alumiini täytti turvallisuusvaatimukset.

Japanin autoteollisuuden kolme suurta yhtiötä Toyota, Honda ja Mazda ovat kertoneet, että skandaaliteräsyhtiö Kobe Steelin kyseisille kolmelle autoyhtiölle toimittama alumiini vastasi yhtiöiden turvallisuusvaatimuksia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uutinen/yzc6ECJv
Ilmianna
Jaa

14 Vastausta


Hehee, eihän Toyota voi myöntää koska he ovat ostaneet tarkoituksella heikkoa terästä ja alumiinia halpaan hintaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Meinaakko että on yhtä vaikeeta myöntää kuin volkkareilla huijaukset, jotka ei oo vieläkään hoidettu kuntoon asiakkaiden autoihin, eikä tulla koskaan hoitamaan, niin ketku on vag.
Nippusiteillä korjataan turvavöitä..:D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Eikö tämä ole Toyotapalsta ja tällä puhutaan Toyotasta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Asiantuntijat ne vaan keskustelee keskenään-
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Niin, uutinen oli vain alumiinista, jolla nyt joku yrittää kääntää huomion pois teräksestä.
Ilmianna
Jaa
Alihankkijoiden sopimukseton vedetty sen verran kireälle että panevat sekaan puolet petäjäistä. Ei Tojota ole ollut laadukas enää vuosiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Heikennys ja säästöt alkoivat jos 2000 luvulle tullessa ja kun autot olivat jos sitä ennen heikkoja rakenteeltaan ja moottoreiltaan vain jonkin näköinen luotettavuus oli pienellä kilometreillä olemassa, niin tiesihän sen kuinka tuossa leikissä käy, Nyt ei ole luotettavuutta, ei kestoa, ei mukavuutta, ei suorituskykyä, ei pientä kulutusta, ei siis mitään mitä muilla on. Suomalainen kuluttaja on omituisen tyhmä ja sitkeä uskossaan ja ostaa Toyotan, koska se on ollut vähävikainen sen 20-35 tkm aikana jonka hän on sellaisen omistanut ja näillä mennään eteenpäin, uskomatonta ryhmää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
aasialainenKusetus kirjoitti:
Heikennys ja säästöt alkoivat jos 2000 luvulle tullessa ja kun autot olivat jos sitä ennen heikkoja rakenteeltaan ja moottoreiltaan vain jonkin näköinen luotettavuus oli pienellä kilometreillä olemassa, niin tiesihän sen kuinka tuossa leikissä käy, Nyt ei ole luotettavuutta, ei kestoa, ei mukavuutta, ei suorituskykyä, ei pientä kulutusta, ei siis mitään mitä muilla on. Suomalainen kuluttaja on omituisen tyhmä ja sitkeä uskossaan ja ostaa Toyotan, koska se on ollut vähävikainen sen 20-35 tkm aikana jonka hän on sellaisen omistanut ja näillä mennään eteenpäin, uskomatonta ryhmää.
Kyllä voisin sanoa jos jonkun auton ostajaa luokitellaan tyhmäksi niin vag leirin tuotteita ostavat ovat ylivoimaisia ykkösiä tyhmyydessään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
aasialainenKusetus kirjoitti:
Heikennys ja säästöt alkoivat jos 2000 luvulle tullessa ja kun autot olivat jos sitä ennen heikkoja rakenteeltaan ja moottoreiltaan vain jonkin näköinen luotettavuus oli pienellä kilometreillä olemassa, niin tiesihän sen kuinka tuossa leikissä käy, Nyt ei ole luotettavuutta, ei kestoa, ei mukavuutta, ei suorituskykyä, ei pientä kulutusta, ei siis mitään mitä muilla on. Suomalainen kuluttaja on omituisen tyhmä ja sitkeä uskossaan ja ostaa Toyotan, koska se on ollut vähävikainen sen 20-35 tkm aikana jonka hän on sellaisen omistanut ja näillä mennään eteenpäin, uskomatonta ryhmää.
Toyota tekee kuitenkin edelleen ylivoimaisesti kestävimmät autot. Se ei tarkoita, että Toyotissa olisi mahdollista olla vikoja. Ne ovat kuitenkin erittäin harvinaisia
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pakko sanoa noin, sillä muuten joutuisivat vetämään tuotteensa pois.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niinpä, aivan kuten Volkswagen konsernikin joutui vetämään satojatuhansia päästöhuijausautojaan Amerikassa. Onneksi tuollainen mahdollisuus on Toyotan kohdalla poissuljettu kun koko asialla ei ole vaikutusta käytännössä mihinkään. Muistelen että alunpitäen Koben messinki- tai pronssi ei aivan vastannut standardia. En ole lukenut mistään muualta kuin täältä Toyotaa solvaavista viesteistä että Koben teräskin olisi heikkolaatuista. Kenellähän täällä taas päässä vippaa. Voin toki olla myös väärässä kun en ole ehtinyt kunnolla paneutua koko asiaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Vastasi vaatimuksia.
Ilmianna
Jaa
Monta ruosteista runkoa amerikassa on tojoihin vaihdettu?
Miljardisummilla joka tapauksessa.
Jo kestotestissä jopa suomessa tojo alkoi ruostumaan.
Volkkari ei kuulu tähän keissiin ollenkaan, vaikka niin haluaisitte.
Jos volkkari huijasi, niin se ei kuulu tojotan ruostekeskusteluun mitenkään.
Tojota huijaa tyhmiä omalla tahollaan ja myy 10miljoonaa autoa vuodessa, kuten volkkarikin, joten maailmassa on 20 miljoonaa tyhmää autonostajaa per vuosi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Missäs suomen kestotestissä toyota alkoi ruostumaan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kobe Steelin alumiini vastsi vaatimuksia

Toyota, Honda ja Mazda: Skandaaliyhtiö Kobe Steelin alumiini täytti turvallisuusvaatimukset.

Japanin autoteollisuuden kolme suurta yhtiötä Toyota, Honda ja Mazda ovat kertoneet, että skandaaliteräsyhtiö Kobe Steelin kyseisille kolmelle autoyhtiölle toimittama alumiini vastasi yhtiöiden turvallisuusvaatimuksia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uutinen/yzc6ECJv

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta