Oon 15v nyt 60 85 kiloon pitäiskö lihottaa lisää Varmaa lihotan itteni ainaki 100kg
Oon lihottanu nyt vuoden ja paino noussut 25 kg
21
611
Vastaukset
- 16v
Joo lihota lisää mä lihotin itteeni 30kg ja kaikki pojat halus olla mun kaa
- Lädkigainer
Joo lihotan paljon syön nytki pizzaa ja juon pepsii
- Kerrooo
Näkyykö sulla selkämakkarat
- Lädkigainer
Joo ja ku kattoo peilistä nii mun maha paisuu sivulle
- Lädkigainer
Yritän laittaa yöpukuu nii pikkarit jää vakoon ja paita meinaa ratkee
- Lädkigainer
Painanki nyt 90kg ja nyt mun tissit tursuu mun rintsikoista ulos
- 15vpoikaa
Mis asut asyn hesas voin tulla fiidaa sua mä painan 80kg
- Lädkigainer
Voidaa nähä jos sul on paljon rahaa ps voidaa seksii jos annat 100e
- 15vpoikaa
Ei oo satasta
- 14vehkäläski
Ite oon lihottanu itteeni pari kuukkautta ja painan 100kg lähtöpaino 90kg ja nyt en pysty ees nostaa tavaroita lattialta mut pojat tykkää musta
- Lädkigainer
Syön nyt sulaa voita 5 kiloo painan nyt 100 kg mun perse ei mahu enää farkkuihin nii käytän farkkushotsri jotka puristaa sairaasti mul ei oo varaa tissiliiveihin nii oon ilman ne on sairaan isot
- Bjkkjj
Pystytkö enää juosta
- Lädkigainer
En mun maha ja perse on isompii ku rengas
- Joku10
ap löytyykö kik?
- Joku10
Läskit tytöt tulkaa kik fattygainer97
- Lädkigainer
Painan nyt 120kg ja mun tissit on puol metrisii ja mahan ymoärys 300 cm
- 100kg
Haluisitko jutella? Itekki yritän lihottaa itteni 100 kg painoseksi t. 17v poika
- Joku10
Löytyykö kik?
- 100kg
Kyllä. Kerro omas jos osaat lihottaa :3
- Joku10
Fattygainer97
- Syöttöä
Kik: oonvaaolemas
Tääl miess 22v tarvis pyöree tytyn syötettäväks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847