Lueskelin Esko Ahon ajatuksia mitä hän esitti Kivitipun puheessaan,suunnilleen samoja teesejä on kuultu monelta puhujalta,järvi näyttäis olevan suunnilleen ainoa mihin kannattaa panostaa.
Aho ei ole huomannut,vaikka maailman asioista onkin hyvin perillä mitkä yritykset ovat maailmalla kasvutilastojen ykkösiä.Sadepäivän ratoksi lueskelin USA n ja Kanadan kannabis yrityksistä,vuodessa monen yrityksen arvo on noussut monisataa kertaiseksi.
Lappajärvelle kannattaisi perustaa kannabis yhtiö,nyt kun kannabis näyttää ,lähinnä lääkekannabis vapautuvan myös euroopassa ja myös suomessa,olisi hyvä olla eturintamassa kehittämässä toimintaa.
Matkailun kanssa sopisi kannabis tuotanto oikein hyvin,kivitipusta voitaisiin tehdä valtakunnan ykköspaikka joka keskittyisi kannabishoitoihin.Tämä juttu ei ole mitään satua eikä utopiaa,vaan yritysmuoto joka tulee lähivuosina kasvamaan huimiin lukuihin.
Uutta yritystoimintaa lappajärvelle
7
468
Vastaukset
- Asko751t
No mitä tuota järveä uudelleen ja uudelleen ehdotellaan matkailuvaltiksi kun ei sen eteen kuitenkaan mitään kummoisempaa tehdä?
Turha on turhan nuolemista! - itikka7596
Ei tullut koululaisia kivitippaan,nyt otettava uudet keinot käyttöön,vois vanhukset olla hyvä kohderyhmä,viihdettä vanhuksille
- vanhajuoppo
lappajärvi,varsinkin itäkylä on tunnettu hyvästä kilijusta,kiliju sopii hyvin vanhusten viihte juomaksi,ensinnäkin kiliju on tosi halapaa,vaikka olisi vähävarainen kuten pitäjällä moni onkin.kiljun tekeminen tulee halavaksi ja kun se oikein valamistetaan menee päähän erittäin hyvin,
kilijulla on monia etuja verrattuna votkaan koniakkiin taikka viskiin,näitä jomija nautittaesa vanhat varsinkin,vaikka olisi nautiskellut elämänsä aikana palijonkin kyseisiä juomia,eivät kestä kovin suurija määrijä kyseisijä aineita.Varsinkin Itäkylässä valamistettu kiliju sopii erittäin hyvin vanhusten viihte juomaksi,jos sattuu vaikka vahinkossa nauttimaan hieman liiaa kilijuva,voi pää olla aamulla kipejä ja olo sellainen ettei pysty ainakaan aamutuimaan juomaan suurija määrijä kilijuva,näin kiliju itsessänsä toimii juomista rajoittavana tekijänä.kilijulla on hyvä ominaisuus kun nauttii hyvää kilijuva tulee samalla saaneeksi tarpeelista ravintova,votkalla ja muilla virallisilla alkoholijuomilla on vaara jos vanhus nauttii suurempija määrijä voi ravinnon nauttiminen unohtuva , vanha usein yksin kotona asuvana voi joutuva jopa vaaraan nauttiessaa votkaa ja votkan liijallinen juonti voi vanhuksella johtaa jopa aliravihtemuseen,jos kotinhoitaja ei satu käymään juuri kun vanhus on nauttinut päivittäisen juoma annoksen tilannes voi olla vanhukselle erittäin vaarallinen. - konni
Karvala Lappajärven innovatiivisin kylä,Itäkylä jäänyt kivikauteen,kohta varmaan maksavat oravannahkoilla.
- Jaksuhalit
Onks Karvalassa jotai keksitty😅
Innovaatio ei tarkoita Itäkylän saavutusten kopioimista kymmenen vuotta jälkikäteen. Viemäri, valokuitu, kuntosali, laaja ulkoiluverkosto, lastenteatteri, kylätalo, nuorisoseurantalo, kauppa ja pankkikonttori. Tosta voi ottaa tavoitelistalle 😉😘😘😘😘😘
- Isoperse
Melko tyhjänpanttina henkilökunta Kivitipussa hengaa. Illalla muutama auto pihassa.
Turhaan johtajalle isompi asunto vuokrattiin,olisivat heti tilannut muuttoauton pihaan.
Vai tuleeko perheenlisäystä,pullea kun mikä.
Jotenki sääli,vaikka on kuinka rahaa niin sitten ollaan noin lihavia.
Hyite! Kyllä sinne Kivitippuun jotain pikkusyntistä pitäisi keksiä. Entis aikain pappi Wallenber,kin kääntyisi haudassa, jos tietäisi mitä jumalatonta menoa Härmän kylpylässäkin joskus on. To-moot kampanjalle ,viis veisataan, Ja, jos nais ihminen ahdistelee, niin rinta rottingille vaan, ja homma hoidetaan. Ollaan tyytyväisiä yhtä kokemusta rikkaampana ja tyytyväisyys on molemminpuoleista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634